Late ei kan...Soms kan ik er ook geen peil op trekken! Daarom klussen wij echt meteen na de nod tot aan de volgende nod echt om de dag Succes!
jeetje vanaf je na je nod tot aan je nod om de dag klussen, pff mn man ziet me aankomen! Moet er zelf ook niet aan denken, ik zou er dan geen lol meer in hebben hoor! MAar misschien is dat mijn ding
Haai Door, heb net even jouw verhaal over jullie Neil gelezen.... Heb er geen woorden voor Wat fijn dat jullie de kracht hebben gevonden er weer voor te gaan! Ik wens jou en Jan heel veel succes en gezondheid toe dit nieuwe jaar! Liefs, M.
Lieve Door... Fijn om weer wat van je te horen. Dacht laatst nog even aan jullie. Knap dat jullie er weer voor gaan...hopelijk mag er snel weer een klein wondertje in je groeien.
hoi meiden ik kom heel ff intervallen. ik zit volgens mij 4 dagen voor nod. en heb het gevoel dat er iets in mn baarmoeder zit. voelt een beetje als een bobbeltje. ik heb het bloedheet en ben vanaf ei al een beetje misselijk , veel hoofdpijn gehad, mijn boobs zwellen steeds meer op en heb gisteravond stevige pijnscheuten gehad omgeving baarmoeder. ik heb gisteren getest ( veeel te vroeg ) en zag een superlicht 2e streepje, maar dat kan ook van mijn zeer vroege mk nog zijn. dus ik ga 5 jan weer testen en kijken wat hij dan aangeeft. Heb 3 dagen voor eisprong ongeveer gedroomd over een bevrucht eicelletje?!? iedere keer dat ik dacht dat het raak was, was het niet zo en iedere keer dat ik dacht dat het niet raak was, was het wel zo. nu denk ik maar even nog niets. liefs iris en iedereen een vruchtbaar 2007 toegewenst!
Een goed en vruchtbaar 2007 allemaal toegewenst! En de meiden die komende week NOD hebben: good luck...op naar de positieve testen!
he allemaal....mag ik met jullie meekletsen? Wij zijn bezig voor ons 1e kindje...en zitten net in de 1e ronde. heel spannend allemaal. Vooral omdat ik me heel vreemd voel....ik blijf erbij dat het van het ontpillen komt....maar toch.... mijn Nod ligt rond 8 januari. Iedereen in ieder geval een vruchtbaar en gezond 2007 gewenst.
tuurlijk mag je mee kletsen! Wens je welkom, en veel suc6 met het wennen aan een nieuw lichaam kwa ontpillen en onzekerheden. Liefss Ikke
irisje je maakt het spannend hoop dat je 5 januari een dikke positieve test heb succes nog even met wachten! mijn duimen draaien voor iedereen
hey meiden, Ik zat er gisteren opeens helemaal doorheen. Ik had het echt helemaal gehad. Net of iedereen nu om je heen nu zwanger is En wij maar niet... Maar ja beur mijzelf dan maar op dat onze tijd nog komt! Ik had mij voorgenomen een beetje afstand te nemen... maar ja het is zo verslavend deze site Kan het toch weer niet laten hihi! Het is hier altijd zo gezellig en heb tenminste het idee dat er mensen zijn die mij begrijpen Nou mijn klus dagen komen er binnenkort weer aan dus wie weet... Iedereen heel veel succes toegewenst! Ik duim voor jullie allemaal dat het maar snel raak mag zijn [-o<
Hoi, Kom toch nog heel ff online voor ik naar mn werk ga, heb helemaal geen zin om te werken, zo snel na de feestdagen! veel mensen om ons heen zijn lekker vrij..maarja, het is wel goede afleiding zo vlak voor mn nod! Morgen ga ik misschien testen..pfff..spannend! Morgen ben ik wel lekker vrij en dan donderdag weer werken, lange dag van 7.30-18.00...hoef k gelukkig maar eenmaling zo lang...is ook weer hele goede afleiding want vrijdag is mn nod! Als ik ongi word, word ik het donderdagavond....spannend dus! Was vanochtend weer beetje misselijk maar komt misschien doordat we nu na paar dagen uigeslapen te hebben er weer vroeg uitmoeten ofzo? Mn temp was ook nog steeds hoog..eerst maar afwachten wat mn temp morgen doet Liefs Syl
Moet helaas ook weer werken na een week vakantie... Bah bah! Spannend allemaal meiden, mijn duimen draaien voor iedereen!
Hallo allemaal! Net als johana79 ben ik nieuw en klets ik graag met jullie mee! Ik volg het al een tijdje en vind het hier super gezellig! Veel geluk gezond- en vruchtbaarheid gewenst!