NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joos1

joos1 Bekend lid

Dec 29, 2006
    509
    0
    16
    Pfffff, wat duurt wachten LANG!
    wo-avond do- ochtend zou ik :evil: moeten worden.

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Gisteren kwam mijn schoonzusje vertellen dat ze zwanger is van de derde (eerste voor haar en haar nieuwe partner). Ze vond het heel moeilijk om te vertellen aangezien het bij mij 1e kerstdag mis is gegaan en ze daarnaast exact gelijk uitgeteld zou zijn met mij.

Heb even diep geslikt, haar gefeliciteerd en blij gedaan, maar ergens steekt het toch wel. Ik gun het hun van harte, maar je voelt toch jaloezie van: waarom zij wel en wij niet....

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ach jee jannes dat zijn moeilijke dingen...je gunt het een ander heel erg maar je wilt het zelf ook zo graag.

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    En????????? Is de eerste positieve zwangerschapstestje in het nieuwe jaar al binnen? Wie o wie? :)

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Hoi allemaal!

Wij zijn bezig in ronde 18... (in één jaar...) en langzamerhand zijn we toch wel wat mensen aan het vertellen gegaan dat we graag zwanger willen worden, maar dat het niet zo snel lukt als dat we zouden willen. Wanneer (als je dat hebt gedaan) vertellen jullie het in je omgeving dat het niet zo makkelijk lukt? De opmerkingen als: 'wanneer beginnen jullie aan kinderen?' of 'wanneer worden we oom en tante?' beginnen een beetje pijn te doen nl. Tot nu toe heb ik het wel verteld aan een aantal vrienden, maar familie nog niet. In febr. gaan we naar de huisarts (heb ik wat temp. kaartjes kunnen verzamelen) en dan willen we het wel aan familie vertellen.
    Tot nu toe is het wachten tot 6 jan. dan is mijn NOD

Ik wens jullie een goed, vruchtbaar nieuwjaar!

6. Niet meer actief

@Marieke21: wat vervelend dat je er al zo lang op moet wachten. Ik hoop dat 2007 ook jullie jaar gaat worden (en voor ons, en alle andere meiden hier ook!)

Wij hebben eigenlijk meteen tegen iedereen verteld dat we graag zwanger willen worden. Hebben daar iig nooit een geheim van gemaakt.
    Kan me voorstellen dat die opmerkingen best vervelend worden op een gegeven moment!

7. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

Sep 20, 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    mijn nod is 26 januari

8. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    @Linda:
    We hoopten ook sneller zwanger te worden, maar het leek me zoleuk om dat dat als verrassing te vertellen tegen onze ouders, broers en zussen. Hebben we al allemaal leuke ideetjes voor bedacht. Maar ja,misschien dat we die niet eens gaan gebruiken dus.
    Krijg jij nu niet steeds de vraag of het al lukt? want daar hadden wij dus geen zin in.

9. Niet meer actief

Nee die vraag krijg ik eigenlijk nog niet. Maar goed, we zijn nog niet zo superlang bezig en hebben tegen iedereen gezegd dat we gestopt zijn met de pil, maar het rustig aan doen.

Veel succes meid, ik hoop echt voor je dat 2007 jullie jaar wordt!

10. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hallo allemaal. Als eerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2007 wensen.

Ik zit weer een soort van op het wachtbankje. Gister geklust en denk dat we dat vandaag en morgen ook nog maar even gaan doen. :)

Wel spannend hoor. Gistermiddag had ik al wel het gevoel dat m'n ei er was. Had van die steekjes onderin m'n buik. Beetje speldeprikken-gevoel. En een zeurderige menstruatie-achtige pijn. Uurtje daarna geklust. Eigenlijk was gister te vroeg voor m'n ei. Maar ja, je weet het maar nooit. Het menselijk lichaam is een wonderlijk iets hoor.

Ben ook zo benieuwd wanneer je iets gaat merken, mocht het 'raak' zijn.

11. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Hai Marieke,

Alweer een jaartje bezig... wij zitten daar ook bijna op. Jij hebt alleen wat meer rondes achter de rug omdat je een korte cyclus hebt. Wat vroeger vervelend was dat je zo vaak ongesteld werd is nu heerlijk als je zwanger wilt worden omdat je niet zo lang hoeft te wachten ;)

Maar ja dan moet het wel een keer raak zijn he! Anders heb je er ook niets aan. Hopelijk is het 6 januari zo ver.

Wij hebben het pas verteld dat wij graag een beebje willen toen wij een miskraam hadden gehad. Want we waren zo verdrietig en je wilt er ook met iemand over praten.
    En tuurlijk vragen er nu ook steeds meer mensen naar.. wat wel eens heel vervelend aankomt maar ik weet dat mensen het niet zo bedoelen. De meeste heb ik ook gezegd dat ik wel vertel als het zover is en dat ik niet graag heb dat ze het elke keer vragen.
    Juist omdat het pijn doet.

Ik wens je veel sterkte en een positieve zwangerschapstest.

Liefs,
    Gaby

12. triez

triez Actief lid

ff off topic wil ik iedereen een knallend 2007 wensen en dat we allemaal een mooi kindje ter wereld mogen brengen in 2007!

liefs triez

13. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Allereerst allemaal een heel voorspoedig en kinderrijk 2007 toegewenst :whistle:

Ben al een poosje niet geweest want op een of andere manier kon ik thuis niet inloggen :(
    Heel frustrerend als je alle verhalen kan meelezen en niet reageren.

Hier wachtend op de :evil: ik ben deze maand aan het tempen geslagen en zag dat vanmorgen mijn temp ineens 0.02 naar beneden was gegaan dus ben bang dat die rotduivels er weer aan komen :(

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    De meeste mensen om ons heen weten dat we bezig zijn met kinderen. Er is één vriendin met wie ik er veel over praat...maar die is momenteel zelf zwanger dus dat praat ook makkelijker. Voor de rest ben ik zelf heel terughoudend. Ik wil niet dat er steeds vragend gekeken wordt naar me en dat soort dingen. als ik zwanger zou zijn ga ik het ook niet direct vertellen aan iedereen (zeg ik nu ;) )...maar goed we zijn echt nog maar net begonnen met serieuze pogingen om zwanger te worden :D

15. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Moet zo werken en heb absoluut geen zin...
    Maar enerzijds wel prettig dan schiet de tijd een beetje op! :)

16. Niet meer actief

Ik zit nu op mn werk, heb er inmiddels alweer een half dagje op zitten!

17. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik ben gisteren weer ongesteld geworden, was 3 dagen overtijd. Jammer hoor !
    Voor deze maand houd ik maar 30 dagen aan ipv 28, gaan ook beginnen met ovulatie tests. SPANNEND !
    Mijn NOD zal dus de laatste dag van janauri zijn.

Liefs, Bibu !

18. Niet meer actief

Laatste dag januari... dan zou je pendel toch nog uit kunnen komen ;)

19. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ja, daar gaan we ook voor, we gaan weer heel hard ons best doen en hopelijk ronde 7 BINGO !
    Ook voor jou hoop ik.

Liefs, Bibu !

20. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    idd bibu spannend....ivm met de pendel....wie weet....nieuwe ronde nieuwe kansen :D

Share This Page