ik ben ook best nu al een beetje zenuwachtig,vooral omdat ik dus gewoon al een week lang heb van die krampjes de hele dag door. En ook ontzettend last van maagzuur(daar word ik gek van bij alles wat ik eet krijg ik het) Kareltje
het is nu voor heel veel mensen spannend...en ik lees dat er meer zijn met (net als ik) van die ondefinieerbare klachtjes...Ik duim voor jullie allemaal!
ja heb heel vroeg getest... voorgevoel...weet niet hoe dat komt... kan tussen morgen en vrijdag testen, cyclus niet helemaal ok na MK.... ben helemaal blij, ga ook voor jullie duimen ladies, wil niet als enige naar het zwanger-forum.... ga nu ff een nieuwe bannen aanmaken, whiehoeeeeeeeee
Hee Bianc: leuk he? een nieuwe banner aanmaken! Lekker genieten hoor en je vooral niet teveel zorgen maken, daar bereik je toch niets mee (behalve dat je er zelf gek van wordt!) het gaat vast goed deze keer! Lekker genieten!
En ooh ja, ik wil ook graag achter jullie aan naar het zwangerforum! Pas dan als het goed is nog net bij de septembermama's Maar eerst de komende week nog even flink aan de rollebol Klusserdeklus! Oeps wat zeg ik nu?
Ik ga nu even andere klusjes doen: moet nog stofzuigen, dweilen, was opvouwen en andere hobby's uitoefenen, maar kom tussendoor wel even troost zoeken achter de pc.
Hai meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes... Achteraf blijkt trouwens (een van jullie noemde de infectie) dat de placenta te klein is gebleven bij onze Neil.... De infectie bleek geen oorzaak... Nu moet ik dus zodra ik zwanger zou zijn meteen contact opnemen en dan tussen week 8 en 12 al met medicatie beginnen.... Maar goed..... ik ga even druk meelezen hier en af en toe posten, ik wil me er nog niet teveel mee bezig houden, ben bang dat het anders te veel een obsessie wordt om weer zwanger te raken... Bianca: wauw, wat een vroege test! Gefeliciteerd!
Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is Door....en dat je er nog niet al te veel mee bezig wilt zijn.
Door, veel succes en sterkte de komende tijd! En lekker veel lezen en pas posten als je er zin in hebt!
@bianca: Van harte gefeliciteed meid! Ook ik meld me vrijwillig aan om mee te verhuizen naar het zwangerforum... Eerst die NOD even afwachten. Ik vind het wel heel stoer van je dat je al getest hebt! Had ik ook een aantal keer gedaan voor mijn NOD, steeds negatief natuurlijk... Dus nu wacht ik braaf op de NOD
> Bianca; van harte meid! Super nieuws! Hopen dat er nu meer meiden zich hier kunnen aansluiten bij de september mama's. Wij zijn aan t klussen, maar wel rustig. Had gister ff een superdip........Wel een nieuw jaar met nieuwe kansen maar ook meteen het gevoel van "gaat het dit jaar ook nog lang duren....?" Poeh.......waar zit je af en toe toch met je hoofd met het proberen zwanger te raken...... grt.
goede middag dames wil iedreen een gelukkig liefdevol en vruchtbaar 2007 toewensen bianca alvast heel voorzichtig gefeliciteerd al zie ik toch lichtelijk een 2de streep wachters heel veel succes klussers go for it meiden die ongi zijn geworden heel veel succes in de 1ste ronde van het nieuwe jaar gr maria
Super voor je Bianca, dat we je maar allemaal mogen volgen @mammavanbo: joh je bent al 2dgn overtijd...spannend! nog niet de neiging om te testen? @esser: snap helemaal wat je bedoeld, ik denk dat een heleboel dat gevoel met je delen hoor.Vooral omdat het de eerste is dan denk je "kan ik uberhaupt wel zwanger raken?" en dat soort frustraties...maar ja ik zeg ook altijd maar tegen mezelf dat wanneer de tijd daar is ook wij mamma zullen worden.
@Salsabine; inderdaad, je hebt gelijk hoor! Wanneer de tijd daar is, zullen ook wij echt mama worden. Daarom is dit forum erg fijn om op z'n tijd het een en ander te delen met elkaar. Want iedereen zal soms toch wel een dipje hebben toch....? Een aantal vriendinnen (waarvan 2 zwanger) weten dat wij bezig zijn, en ben blij dat ik ook bij hun af en toe kan 'luchten' over m'n gevoelens en die verrekte duivels! Hahaha