Lieve Bianc, Het is je van harte gegund! Geniet van je zwangeschap en ik kom mij graag bij je toevoegen op de zwangerforum Ga je nog een keertje testen over een paar dagen om een superdikke streep te krijgen? Ik weet nog dat ik er 6 testen tegen aan had gegooid haha. Ik wist toen niet dat een licht streepje ook zwanger betekende... ik dacht dat de test twijfelde haha. Geniet saampjes en draag je zwangerschap uit en zet een mooie beeb op deze aarde. Liefs, Gaby
Ik kom me ook voor het eerst melden hier, heb m'n NOD op 16 januari. Ik ben heel benieuwd, maar het is dus nog even geduld hebben...en het is ook pas de eerste echte ronde, dus dat zou wel erg makkelijk en snel zijn (kan natuurlijk hopen Ik hoop dat er heel veel naar het zwanger forum gaan deze maand
@Bianc Gefeliciteerd! Jouw nieuwe jaar begint fantastich. Ik hoop dat ik/andere je snel mogen volgen. Hier nog even een paar dagen geduld hebben.
Nou ik duim voor je hoor! Op mijn banner staat 6dgn omdat ik de langste heb genomen maar vorige cyclus was 24 en aangezien ik nu op dag23 zit pffff En aangezien mijn temp vanmorgen was gedaald van 37.0 naar 36.8 begin ik hem te knijpen
Ach meiden, zwanger worden in de eerste ronde kan echt hoor. Dat geluk hadden wij ook om gelijk zwanger te worden... alleen de pech dat het niet goed goed bleef gaan. Maar het kan... dus geef de hoop niet op!
Bij mij wist tot nu toe 1 vriendin het die vorige maand bevallen is maar nu ben ik er achter gekomen dat een andere vriendin van me ook probeert zwanger te raken kunnen we heerlijk klagen bij elkaar Ik moet zeggen dat ik elke maand dat die duivels komen wel een dag baal maar me er dan maar snel overheen probeer te zetten met de gedachte dat alles met een reden gebeurt en snel aan de klus ga voor de volgende ronde
Bianc, gefeliciteerd! Ik hoop dat ik je snel kan volgen naar het zwangerschapsforum. Nog een paar dagen en dan hopelijk testen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. M'n borsten zijn wat gevoeliger dan normaal en ik heb het idee dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant denk ik dat het niet raak is. Ik word gek van dat wachten!
@Salsabine; oeh oeh oeh, heel herkenbaar ja! Die ene dag mag van mezelf ook als baaldag, en daarna huppa weer door naar de volgende ronde. De 'rondes' gaan wel vrij snel vind ik voor mijn gevoel. Maar goed, mijn cyclus is gem. 26 dagen, dus dan gaat de tijd (dagen) ook vrij snel.
@Esser: ik vind dus ook dat de rondes redelijk snel gaan..steeds sneller in ieder geval omdat ik net als jij 26-24dgn heb per cyclus. Dat betekent dus weer snel aan de klus elke keer...maar ik hoop nu toch dat ik niet meer hoef te klussen voor een beeb deze maand Die vent van me vind het prima hoor maar zelf wordt ik heel af en toe moe van maar is allemaal voor een goed doel Ik weet dat het klussen leuk moet blijven maar laten we eerlijk zijn, als je rond je eisprong elke dag aan het oefenen slaat ... haha
He Bianc Wil je even van harte feliciteren met je zwangerschap! Geweldig voor je! Ook ik wil wel met je mee naar het zwangerschapsforum... (er is nog hoop want ben 2 dagen overtijd en nog steeds dus niet ongi!) Geniet ervan! Groetjes Marie
Oh ik wou dat ik ook alweer zo ver in mijn cyclus was. Ik heb nog mijn en niet zo'n beetje ook. Om mij heen zijn drie meiden zwanger waarvan het bij een niet eens gepland was, Dan baal ik echt ontzettend hoor! wij zijn al even bezig en hun worden zomaar zwanger en zijn drie maanden bij elkaar (niet best). Ze waren er wel blij mee zeiden ze, ik kan niet blij voor ze zijn voel alleen maar pijn! Sorry moest het even kwijt. Wij willen al zo lang en ik probeer positief te blijven maar ik baal iedere keer zo ontzettend. Het duurt nog even voor wij weer mogen hopen.
Oh ik wou dat ik ook alweer zo ver in mijn cyclus was. Ik heb nog mijn en niet zo'n beetje ook. Om mij heen zijn drie meiden zwanger waarvan het bij een niet eens gepland was, Dan baal ik echt ontzettend hoor! wij zijn al even bezig en hun worden zomaar zwanger en zijn drie maanden bij elkaar (niet best). Ze waren er wel blij mee zeiden ze, ik kan niet blij voor ze zijn voel alleen maar pijn! Sorry moest het even kwijt. Wij willen al zo lang en ik probeer positief te blijven maar ik baal iedere keer zo ontzettend. Het duurt nog even voor wij weer mogen hopen.
hey sunnycloud: oneerlijk is dat he, als het anderen zomaar lukt zonder dat het echt gepland is en dat het bij jullie dan niet lukt. Geef de moed niet op, want misschien wordt 2007 wel jullie jaar! Johana: heb vanmorgen al getest, maar negatief. denk dat ik nu overmorgen weer ga testen!
@Bianc: Gefeliciteerd meid! Geweldig! Daar krjijg ik ook weer hoop van, haha Ben zo blij voor jullie! Maar we willen allemaal zo graag. Ik was bij beide dochters 1e keer zwanger... dus hoop zo dat het nu ook snel gaat... Sterkte allemaal.. vooral sterkte voor de meiden die effe een dipke hebben! En idd. Alleen maar klussen voor de beeb vind ik ook heel frusti.. als mn eisprong is geweeest dan heb ik ook echt even helemaal geen zin meer.. Maar aangezien ik mn eisprong niet weet moet ik toch weer doorgaan.. Lin
ik was eigenlijk op het februari forum omdat we pas vanaf deze maand er voor zouden gaan en ik mijn vruchtbare dagen volgens de banner al had gehad maar.... vrijdag en zaterdag vruchtbaar doorzichtig slijm echt het goede zeg maar en gisteren steken in mijn buik.. gisteren ook geklust geen zin meer in condooms dus de kans is heeeeel klein maar je weet nooit.... verder allemaal succes met afwachten