Pfff,Heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een testje gekocht! Zou in principe morgenavond/do ochtend moeten worden, maar de druk was te groot! Ga morgenochtend " the big test " doen!
Zeker spannend! 't is eigenlijk te vroeg, maar wil het NU gewoon weten! tjeee, is voor mij de 1e ronde en ben nu al gestresst! Zodra ik iets weet gooi ik het op het forum
Bedankt voor de steun iedereen! Hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht! Heb al 2x dat hele predictor gebruiksaanwijzingkje gelezen zodat ik het morgenochtend met m'n slaperige kop wel goed doe!
alle mailden heel veel succes met testen! wil jullie allemaal bij de september mamma's zien! kus van bianca
hallo, Zijn er nog meiden net als ik die nog 3 weken moeten wachten? Nou ja, misschien moet ik nog wel langer wachten, gezien vmk . Heb net ovu-testen besteld, dan weet ik wat beter wanneer mijn ei is. Zal nu wel veel later zijn, denk ik. Heeft iemand trouwens die link nog naar die duitse site met dat kosmisch eitje? Vond ik wel grappig. Ik heb geen zin om alleen te wachten, dus laat wat van je horen meiden!
ja ga morgenochtend nog een keer testen voor een dikkere streep, haha heb het nu op de dag gedaan, zoooo nieuwsgierig haha heb nog 2 testen klaar liggen voor de extra bevestiging hoop ik!
allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst met hopelijk een klein boeleke in het verschiet hier is alles rustig... heb er geen idee van wanneer mijn eisprong is geweest dus gewoon rustig afwachten.... veel liefs en groetjes julie xxxx
Ik moet ook nog een tijdje wachten.. Mijn vorige cyclus was 37 dagen. Hoop dat deze iets korter is, dan hoef ik minder lang te wachten!
@ Renate...bedoel je deze site? http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kosmobiologische_empfaengnisplanung.htm Wat is er weer veel gekletst vandaag....zal strakjes het meeste even doorlezen om weer op de hoogte te zijn
Hallo meiden! Allereerst van harte Bianc, hopelijk is je test morgen nog duidelijker. Alle wachters spannend hoor. Alle klussers zet hem op aan het begin van dit nieuwe jaar. Mensen die de duivels op bezoek hebben gekregen, jammer en veel s6 voor de volgende ronde. Hier begint het ook steeds spannender te worden . Groetjes, Astrid
Hallo, Ik zit vandaag op cyclusdag 1 en 30 januari zou dan me nod moeten zijn. Is dus nog wel even wachten... Bij wie is vandaag nog meer CD 1 ? @ renate en diddle, ik ben op die duitse site geweest... kun je me uitleggen wat daar de bedoeling van is... zelf kwam ik er niet zo goed uit. Knuf jollie