NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    ja hoor, ik moet ook nog een heeele tijd wachten! Wat een geduld moet je hebben toch!

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ jollie... Heb er ook nog maar net van gehoord. Er was nog een link met uitleg....zal eventjes gaan zoeken.

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    tnx... ben net even gaan lezen...

Wel vaag allemaal een tweede eisprong? zou het kunnen
    Voorheen was ik wel ongeveer 2 weekjes ongi, misschien komt dat wel door 2 eisprongen .... weird :(

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    voor iedereen die gaat testen morgenochtend....ik duim! :D

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik vind het zo spannend voor iedereen die morgen gaat testen!
    'k Weet zeker datik vroeg achter de pc zit om te horen wat de resultaten zijn!
    Voor mij nog even wachten... SPANNEND!

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik moet ook nog een tijdje wachten op mijn NOD, wel spannend straks aan het eind van de maand, nu zijn de duiveltjes er nog, helaas !

Voor alle mensen die morgen gaan testen ik duim voor jullie.

Voor alle mensen die ook nog een hele poos moeten wachten, heel veel geduld gewenst en over een tijdje veel klusplezier.

Liefs, Bibu !

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    yes bianca gefeliciteerd was je geduld toch op dat je getest heb probeer er lekker van te genieten het is je gegunt hoop dat je streep morgen goed dik is, heb je nog ergens last van?

dames het word voor sommige weer spannend hoop dat we met zijn allen bianca mogen volgen, zit zelf ook op de wachtbank en wat duurt wachten lang he! succes allemaal!

voor degene die nog een poosje moeten wachten succes weet wat dat is als ik het weekend ongie word duurt het voor mij waarschijnlijk ook weer minimaal 40 dagen maar ga nog steeds voor de 9 maanden en blijf hopen!

liefs

8. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey lot! dank je wel, ben zooo blij haha!
    ja had echt geen geduld meer...maar heb nog 2 testen liggen haha we gaan voor die dikke streep he!
    hoop dat er snel meerdere zwangere ladies volgen!
    succes met testen alvast allemaal!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hey bianc weet je al wanneer je ongeveer uitgerekend bent?

ik hoop echt dat ik je mag volgen.......
    hoe gaat het met je symptomen zijn die nog goed aanwezig?
    ik hoop dat je er een beetje van kan genieten zie dat je al vrij snel een echo krijgt maar er groeit een mooi wondertje in je buik!

liefs

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey lot,
    als alles goed gaat ben ik op 14 sep. uitgerekend!
    ja ben wel heel blij dat ik zo vroeg al een echo krijg!
    waarschijnlijk om de 2 weken dan tot 12 weken, zou heel fijn zijn!
    ja klachten, niet echt, een rare buik met krampjes en zere boobs, niet pijnlijk maar ik voel ze zegmaal de hele dag door, ze zijn aanwezig zeg maar haha
    ik hoop ook dat je snel posi mag testen meis! :p

11. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee meiden, ik kom hier ook maar even kletsen, ik weet niet of mijn NOD in Januari is, maar ik kom er toch maar bij.
    Ik ben lang niet op het forum geweest omdat ik het erg druk heb gehad de afgelopen tijd. Nu het wat rustiger is dacht ik, ik ga weer eens kijken.

Ik zit nu op dag 71 van mijn cyclus, 43 dagen over tijd. Dit kan toch niet meer, heeft iemand dit ooit meegemaakt. Heeft iemand enig idee wat ik het beste kan doen ? Ik word nu een beetje wanhopig !

xxx gertie

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    zal wel geruststellend zijn als je om de 2 weken mag komen tot 12 weken voor jezelf misschien ook wel fijn! hopelijk zien we morgen de dikke vette streep op je test! wanneer was je eigelijke nod?

geniet ervan meid!

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Wij waren ook zwanger in de 1e ronde, ook mk, en nu ook ronde 7. Spannend.

Liefs Moons

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bianc! gefeliciteerd meis! Super!
    Hoe veel dagen voor nod had je ook alweer getest, wanneer had je die hele vage test en wanneer die CB test? (hoeveel dagen voor nod)
    Want........ik heb vanochtend toch weer getest (na gisteren en eergisteren zo negatief als het maar kan zijn getest te hebben) en......en kwam een vaag, licht streepje...binnen de aangegeven tijd...
    Ik heb ook wel een foto, die zal ik zo in mn albuk zetten....dus voor mij wordt het ook heeeel spannend, de zenuwen gieren door mn lijf dat wil je niet weten zeg! Zoooo spannend vind ik het nu......
    Wil eigenlijk wachten tot vrijdag met testen maar denk ik toch morgen alweer ga testen...
    duimen jullie voor me..?(nu 3 dagen voor nod, morgen dus 2)

Ik plaats zo foto in mn album..
    laten jullie weten wat jullie ervan vinden?

Liefs

Syl

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Bianca, gefeliciteerd, en hopelijk mag ik je volgen.

Liefs Moons

16. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lot, ja is wel erg fijn die echo's, vorige keer is kindje met 8 weken gestopt en we kwamen er met 12 weken pas achter, vandaar die echo's nu...
    mijn NOD is vrijdag pas haha :oops:
    voorgevoel was erg sterk, zeker nu ik mijn boobs zo voel!
    ben zo bang, ze zijn al " fors" vriendje vindt het super haha maar ik ben een beetje bang hoe het eind resultaat zal zijn haha ;) :) :oops:

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohhhhhhhhhh meis ik zie ook echt een lijntje staan hoor, en mijn ogen zijn niet zo heel goed haha ;)
    ik heb best ver voor mijn NOD getest, die DA test is van 31 dec. die clear blue van vandaag, nod is vrijdag pas...
    ohhh meis hoop het zo maar het ziet er goed uit! :p

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    bianc dat kan ik me voorstellen ik heb ook van mijzelf redelijke borsten dus dan zit je er niet op te wachten dat ze groter worden!

Sylvia spannend zie toch ook wel een heel licht streepje hoop dat je snel een dikke vette streep heb dan ben je zelf ook wat zekerder! ik duim voor je! heb je nog ergens last van?

liefs

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik zie een licht streepje, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk morgen een dikkere streep. Ik duim mee

Liefs Moons

Deel Deze Pagina