Kan iemand mij vertellen hoe ik iemand kan laten pendelen ? Ben heel nieuwsgierig wat daar dan uit gaat komen ? Wie kan mer vertleen hoe ik dat dan doe ? xx gertie
Ik duim ook volop mee! Mijn duimen draaien overuren meiden, ik ben zo naar bed, ben best moe (heeeeele drukke dag gehad vandaag op het kdv, werk op de babygroep en waren vandaag veel extra baby's, wel gezellig hoor ) ook ben ik beetje misselijk en achter de pc zitten is dan niet zo fijn.. Tot snel..ik hoop snel met goed nieuws te komen Liefs Syl
hebben julllie nou ook dat je eigenlijk de hele dag aan niks anders kan denken? En dat je eigenlijk ook niemand lastig kan vallen met dat gevoel. (mn man raakt dan namelijk helemaal in paniek, ah arme stakker) groetjes Bianca
kreeg vandaag een pendel; Nu zwanger van een meisje! Spannend. doei, slaap lekker allemaal en hopelijk veel goede berichten morgen. Liefs Moons
hoi meiden het is idd hier heel spannend! Bianc en syl gefeliciteerd hoor, streep is streep! en mamavanbo had je nou al getst dat was me niet helemaal duidelijk. mijn nod is vrijdag geloof ik, (heb net weer een mk gehad dus weet t niet helemaal zeker). maar ga morgen weer testen kan toch niet wachten, grrrrrrr. heb nl de 31ste al een superlicht 2e streepje gezien maar dat kan nog van de mk zijn. ik heb het iig bloedheet, temp deze maand nog niet zo hoog geweest als vandaag. en heb grote (-)(-) ook. dus... we shall see liefs iris en iedereen verder succes he!
Irisje ja ik had al eens getest maar veel te vroeg he. en ik dacht een tweede streepje te zien op de clearvieuw maar nu twijfel ik of het een schaduwlijntje of een opdrooglijntje is. de 4de (mijn verjaardag) test ik terug. spannend voor jou ook zeg
kijk af en toe nog hoe het met jou gaat! Ik ga ontzettend voor je duimen; dat de pendel maar mag uitkomen. denk aan je
@Moons: Ohhh laat de pendel eens waar zijn... Superrrrr Hoop het zo voor je! Nou voor de rest lekker slapen allemaal en voor de testers van morgen: EEN HELE DIKKE PLUS hoop ik voor jullie! Liefs Lin
Marloes, je bent een schat. Weet nog dat jij hoopte een positieve test te hebben voor de datum dat je anders uitgerekend was. Dit geldt voor mij nu ook, was anders 6 februari uitgerekend, hopelijk ben ik voor die tijd weer zwanger. Dank jullie allemaal voor het hopen. Liefs Moons
Hoi, je kunt naar je mailbox gaan (die vind je links in de lijst) dan op nieuw bericht klikken en dan als ontvanger Caruli intikken en dan vragen of ze voor je wilt pendelen, zet er ook je naam en geboorte datum in. Ik hoop dat je het een beetje snapt Hoe gaat het hier verder allemaal meiden, ben er even tussenuit geweest met de feestdagen enzo. Hier word het weer spannend heb 7 jan mijn NOD maar heb totaal geen klachten. Ben er deze maand ook niet echt mee bezig geweest moet ik zeggen ei was precies met kerst.
Bedankt noesje, ik snapte het, het is al gelukt, heb een berichtje gestuurd. nou maar afwachten dan.... dankjewel xxx gertie
Oh jullie zijn allemaal aan het wachten, mijn cyclus is net begonnen. Het duurt altijd erg lang vind ik alleen dit keer ga ik na de klusperiode heerlijk op wintersport, dat leidt dus lekker af. @Gertie, ik zou toch eens naar de huisarts gaan als ik jou was, ook wel vreemd dat je cyclus ineens zo uit balans is.
ieieieihieieiieieieieiee, Het is nu 05:00 's morgens. Moest naar toilet dus heb cb stickje braaf meegenomen en gedaan wat ik moest doen en..........................dik vet KRUIS. (terwijl ik do pas ongi had moeten worden!) Ben dus hartstikke ZWANGER! joehoe! En dat in de eerste ronde! (het kan dus echt johana!) Bianc,ik kom je gezelschap houden bij de septembermama's! ( ga morgen voor de zekerheid toch nog ff testje doen)
Hoi Joos, 'k Heb met spanning meegelezen en wil je nu dan ook van harte feliciteren! Geniet van je zwangerschap. groeten, Anja