hoi joos Yes gefeliciteerd heerlijk en dat in de eerste ronde ga maar lekker met bianc naar de septembermama's en geniet van wat er groeit in je buik!
het gaat goed zo in januari met de positieve testers zie net bij ik ben zwanger dat sophie ook zwanger is gefeliciteerd sophie volgens mij ben jij de vierde, bianc, sylvia(lichte test), joos en sophie gaat goed dames! (en ik iemand vergeten)te strepen en plussen! succes allemaal kom vanavond wel weer even lezen ga zo werken!
Bedankt iedereen! Heb vanmorgen gelijk mijn man ook wakker gemaakt,die wist helemaal niet dat ik ging testen en is nu ook helemaal blij. Ik had voor de test wel vage klachten zoals bijkpijn en de laatste dagen bij vlagen een beetje misselijk, maar wilde mezelf niet gekmaken! 't is wel een vreemde gedachte hoor! Ik ging er helemaal niet vanuit dat het de 1e x gelijk raak zou zijn!
Goedemorgen meiden! Hier nog steeds geen duivels te bekennen maar wel een gigadip in mijn temp vanmorgen, hopelijk gaat mijn temp morgen weer omhoog en blijven die duivels mooi weg hier, GRRRRRRRRRRRR WOEF WEG JULLIE DUIVELS! Groetjes, Astrid
gefeliciteerd Joos! Wat leuk om te lezen! Ik kon het vanochtend niet laten om een test te doen.....heb nu test gedaan van CB....en ja hoor: en kruis! Joepieeee! Ik wacht nog heel even met mn banner aanpassen maar ik ben al voorzichtig blij! Had ook andere test gedaan en die gaf ook positief aan! Ben al helemaal blij maar ben nog zo bang dat het fout gaat omdat ik voor mn nod zit..(maar 2 dagen) Maar ik kan al wel beetje zeggen: Ik ben zwanger! Liefs Syl Foto staat in album
@Joos, jaaaaaaaaa Joos gefelciteerd! @ sylvia, je bent ook zwanger hoor meis! ff he banner aanpassen en naar de september mamma's! vanmorgen weer getest haha en nu is het een mooi kruis met de CB, whiehoe haha alle andere ladies die nog het geduld kunnen opbreneg om niet te testen, succes en spannend!
Joos en Sylvia! Van harte! Ik kreeg er kippenvel van toen ik jullie berichtje las en foto zag Jullie durfden het aan om voor NOD te testen. Deed ik eerder ook, altijd nega. Nu wacht ik braaf af... Ik heb een cyclus van 21 dagen (meestal) dus ben nog wel in dubio of ik die 21 dagen afwacht of toch maar wat langer, want soms komt het pas later... Hoop zo dat het deze maand ook raak is!
hey Joos, we zijn op de zelfde dag uitgerekend hahahaha sylvia, die test ziet er super positief uit! whiehoeee!
Joepieeee...ik wordt steeds vrolijker en kan het steeds meer gaan geloven dat het wel goed zit...wat ook wel grappig is, is dat er voor mij is gependeld, dat ik in december zeg maar bevrucht zou worden (hihi) en ja, dat klopt dan dus wel! Ik ga denk ik toch maar mn banner aanpassen en eens richting september mama's....en kijken wanneer ik uitgerekend ben.... Ik ben zwanger.....Ik ben zwanger! Liefs Syl
Zo ik had weer even wat bij te lezen hier zeg! Wat gebeuren er weer spannende dingen hier! En ik mag een aantal meiden feliciteren begrijp ik (sophie, bianc, sylvia, joos)! Heel erg gefeliciteerd allemaal en geniet ervan! Ik vind vanaf vandaag mn borsten zo zacht aanvoelen... Daar had jij ook last van Bianc toch? Maar goed, wil me niets in mn hoofd halen... En als ik op de pendel af ga, is het nu nog niets...
jaaaaaaa Syl, je bent echt zwanger, hun maak een mooie banner aan meid! @linda, ja mijn borsten zijn heel zacht, echt flubber haha heel raar, normaal veel verklevingen en nu ineens dubbel DD flubber whahaha vriendje vindt het geweldig! ze zijn echt aanwezig, voelt het de hele dag...
Ik vind ze bij mij alleen zacht aanvoelen, geen verklevingen idd, maar groter zijn ze nog niet hoor haha. Vanaf wanneer voelde jij dat ze zachter werden?
ehhm een week van te voren toch wel, op 30 dec. kreeg ik zo'n mijn vermoedens, heb vrijdag pas mijn nod... rare borsten, toen alleen flubber en nu 2 dagen zijn ze aanwezig en nog steeds flubber haha en ik had/heb een rare buik, is niet echt te omschrijven... ik hoop voor je dat je over een paar dagen een mooie positive test in je handen hebt!
Toch wel grappig he Bianc, want wij hadden allebei een vermoeden dat we zwanger zouden zijn....dat is alweer en tijdje geleden....en nu hebben we allebei positief getest! Liefs Syl
ohhh ja leuk he Syl! en bijna tegelijk uitgerekend! jij 15 sep denk ik... joos en ik 14 sep! en wat heb je een mooie banner!
Joos en Sylvia, Gefeliciteerd! Hier ook nog niet echte tekenen dat de rode duivel eraan komt, vaak voel ik het al een paar dagen van te voren aankomen, maar helemaal zwanger voel ik me ook niet. M'n borsten zijn wel ongelooflijk gevoelig, heb ik eigenlijk nooit meer tijdens de menstruatie en ik heb wat meer last van afscheiding. Ik heb even teruggekeken in het negen maanden- dagboek van de eerste en toen had ik dat ook. Ik wacht toch nog even tot zaterdag met testen, heb geen zin een teleurstelling...
he meiden: zie dat deze eerste dagen van het nieuwe jaar al wat mooie berichtjes hebben opgeleverd.... gefeliciteerd aan alle zwangeren! En de rest succes met wachten of klussen
YES, YES, YES... Joos en silvia gefeliciteeeeeeerrrrd!!!!!! Ik heb zo aan alle tester gedacht vannacht! Wat SUPERGAAF zeg! Wat zullen jullie blij zijn! Ik ben ook blij voor jullie! NU DE REST NOG EVEN, HÈ....! Wie zouden er nog meer testen vandaag? Liefs Lin