Ik heb net nog digitale test gedaan, dat wilde mn mannetje graag want hij kon het nog net geloven! Nou, 2 dagen voor mn nod maar: Zwanger hoor, kwam er duidelijk op te staan! Joepieeeee! Mijn schatje stuurde meteen weer smsje met: ik hou van jullie!Echt lief! Liefs Syl
Spannend joh! we gaan voor je duimen. Wanneer ga je testen? Moest wel even lachen toen ik je berichtje las... 1 borst die groter is geworden, je bent uit belans meid Liefs, Gaby
Zo ben sinds gistermiddag niet geweest en in 1 klap 3 zwangere dames erbij =D> GEFELICITEERD! Gaaf man! Hier nog geen duivels terwijl ik nu op dag 24zit en vorige maand was ik ook met 24dgn ongi. Wel al een paar dagen kramp gehad en nu alleen een druk op mn onderbuik...geen bloed geeft moed Succes met testen Pomme!
Ik heb vanmorgen een test gedaan en helaas negatief. Niks te bekennen, zelfs niet een heeeeeeeel vaag streepje. Maar goed, ook nog geen tekenen van ongi, dus wie weet....
Ik duim heel hard voor de dames die nog moeten gaan testen: spannend hoor! Hoop dat heel dit forum dadelijk zwanger is! Liefs Syl
Sylvia: bedankt voor je duimen voor ons en een hele dikke proficiat met jullie zwangerschap! groetjes flyke
hoi meiden! ik ga me hier bij aansluiten, ik heb 24 jan mijn nod..... spannendddddd, vanaf vandaag mag ik weer gaan klussen!
hoi meiden, kom me hier melden, helaas nieuwjaarsdag positief getest maar vannacht toch ongesteld geworden...
Lieve Jose, wat een ontzettende teleurstelling. Wat erg meisje. Heel veel sterkte. Had je voor je NOD getest? Niet dat het voor jou en je mannetje nu nog wat uitmaakt. Sterkte! Liefs, Gaby
Aanstaande mama's gefeliciteerd! Goed begin van het nieuwe jaar hier! José das balen zeg! Bij mij zijn de zich goed aan het terugtrekken, dat is fijn want de laatste keer bleef ik een week een beetje ongesteld.. Dit is beter!
Gatver gatver gatver! Sta je toch helemaal niet bij stil als je netjes na je NOD test en alle symtonen hebt. Echt triest. Kruip maar lekker in je mannetjes armen.
Hoi hoi, Heb gisteravond nog even wat gelezen maar had nu een kwartier nodig om bij te lezen, wat een ontwikkelingen allemaal zeg. Voor de "nieuwe" zwangere dames: GEFELICITEERD, geniet er maar lekker van. Voor alle dames die bijna mogen testen of hebben besloten om te gaan testen: ik duim voor heel veel streepjes...... Voor alle dames die nog een tijdje moeten wachten zoals ik: heel veel geduld gewenst en natuurlijk klusplezier. Voor Jose777: een hele dikke knuffel, vind het oprecht heel erg voor jullie. Voor alle anderen die dit berichtje lezen heel veel liefs en hopelijk snel een klein wondertje voor ons allemaal. Liefs, Bibu !