NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jose777

Jose777 Actief lid

Oct 23, 2006
    207
    0
    0
    Dank je Pomme

2. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    @Jose777: Meid wat naar.... Ik wens je veel succes de nieuwe ronde!

Ik begin hier wat last te krijgen van een niet prettig gevoel.... Een zeer herkenbaar gevoel wat ik NIET WIL VOELEN! 'k Benbang dathetnu weer niet raak is.
    Eigenlijk vreselijk om er zo steeds mee bezig te zijn.... 't Wordt tijd dat ik weer ga werken en mijn gedachten op iets anders moet gaan zetten... Volgende week maandag hoef ik pas weer te beginnen.

3. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Bah Jose777 echt heel rot voor je!

Waarom denk je dat het niet raak is Marieke21?

4. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Och, ik voel vanaf het moment dat ik zwnager wil worden van alles en nog wat en denk steeds dat het is gelukt, maar steeds een teleurstelling. Misschien neem ik deze houding ook wel aan om mezelf 'in te dekken' voor als het weer niet raak is. Al hoop iknatuurlijk van wel! Maar ik heb altijd last van dunne ontlasting voo rmijn ongi en dat is nu ook alweer een paar dagen zo. Al kan ik dat ook wel weer toeschrijven aan de oliebollen... al dat vet... *zucht* ik weet het gewoonevenniet. Ik wil zo graag!

5. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    @diddl: bedankt voor de site, dat was 'm inderdaad.

@ alle zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Ik ga zo met de twee aanstaande oma's (mijn moeder en schoonmoeder van mijn zusje die zwanger is) naar Utrecht en vanavond naar musical "the Wizz".
    Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen. Ik heb mijn moeder na mijn vmk niet meer gezien en zo meegaand was ze niet. Ik heb me de hele nacht op liggen winden (nee, we waren niet aan het klussen) of ze niet teveel over mijn zusjes zwangerschap gaan praten, want dat kan ik even nog niet hebben. Ik weet het postitief denken en dat gaat ook meestal heel goed, maar soms sta je op en dan weet je gewoon al, dat het een zware dag wordt. :x
    Zo heb ik ook weer even mijn hart gelucht. Mijn vriend snapt namelijk niks van die jaloezie die ik soms kan voelen over andere zwangeren. het is echt zo'n schat. :oops: Hij is voor iedereen blij. Dat ben ik natuurlijk ook, maar bij mij zit er dan zo'n klein heksje in mijn hoofd, dat denkt: "Waarom ik niet?" #-o

Nou ja, het wordt vast leuk vandaag en als ze teveel over mijn zusje praten, vraag ik gewoon of ze daarmee ophouden. :-$ (Zeg ik nu heel dapper, maar dat durf ik vast niet.)

Alle klussers zet 'm op vandaag! Ik zie nu zoveel zwangeren hier.....er zit vast iets in de lucht. ;)
    Ik weet dat het niet aardig is om te zeggen, maar ik doe het toch:
    Laat 2007 nu ook het jaar worden voor de vrouwen hier, die echt al tig rondes aan het wachten zijn. :whistle:

6. Niet meer actief

@renate: groot gelijk heb je! Ik hoop dat je vandaag toch nog een leuke dag zult hebben en ik hoop voor je dat ze begrijpen dat je geen zin hebt om steeds over je zusje te praten. Kop op!

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)

wat denken jullie is wel van vier dagen voor mijn ongi

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hehe door het verkleine zie je het niet meer raar
    eens wat anders proberen

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik begin het nu ook alweer spannend te vinden.
    Van het weekend hoop ik natuurlijk niet ongi te worden.
    Zit nu momenteel met griep thuis, maar heb eigenlijk geen symptomen dat het raak zou kunnen zijn. Maar we blijven hoop houden natuurlijk.

@mamavanbo
    Ik durf het niet te zeggen, wel zie ik maar 1 streep :cry:
    Zolang je NOD er nog niet is, hoop blijven houden...

Gr. Joyce

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja op deze foto is er niks te zien hehe, door het te verkleine zie je ze niet meer

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik krijg het niet in orde
    wie het wilt zien zegt het maar ik zal het dan mailen

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    stuur maar door!

13. ikkie

ikkie Actief lid

Dec 28, 2006
    221
    0
    0
    Ik ben wel benieuwd!

14. Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd!

15. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik krijg het niet in een pb, ik wou het gewoon via mail doen als dat mag.
    je mag me een pbtje sturen met je mailadres

16. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Lieve Renate,

Heel veel sterkte. Lijkt mij ook moeilijk gezien je situatie, je vmk, je zusje zwanger, je mams die er niets van snapt.

Ik hoop dat ze rekening met je houden. Veel plezier bij de musical! Zorgt vast voor genoeg afleiding.

Liefs,
    Gaby

17. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Lieve mamavanbo, kan je de foto niet in je album zetten in je profiel. Dat kunnen we allemaal even meegluren. :)

Duim met je mee!

18. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0
    @renate ik heb laatst tegen mijn moeder gezegd dat IK er ook nog ben en niet alleen mijn zus met haar drie kids , het is niet helemaal hetzelfde maar soms hebben ze het zelf niet door omdat ze er zo vol van zijn wat logisch is dat ze er steeds over praten, het is lastig maar als je er niets van zegt dan irriteer je je alleen maar en dat is zonde van je dag toch

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Renate: sterkte meid, wie weet valt het mee, ik hoop het voor je! En anders: gewoon zeggen waar het op staat, hoe lastig dat ook is, het werkt wel...

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Mamavanbo,
    jammer, ik zie echt maar 1 streepje. maar who knows, je hebt tenslotte ook wel heeeel vroeg getest. Hoop dat je vlug een duidelijk positieve test zult hebben!
    xx Noor

Share This Page