Ik denkdat het hier weer voorbij is voor deze ronde. Had vanmorgen een heel klein beetje bruim slijm aan het toiletpapiertje. daarna niks meer, maar de zullen wel komen denk ik?
Jeetje wat gaan we hard hier...het is een vruchtbare maand blijkbaar... Iedereen die positief getest heeft super gefeliciteerd! Het is jullie ontzettend gegund. Voor alle klussers....klus ze.. En alle wachters net als ik..we blijven duimen
Wat zijn het er deze maand al veel hè?! Hopen dat er nog héél véél bijkomen! Ik word helemaal blij van al die zwangere vrouwen hier!
@mamavanbo: echt super voor je hoor! (zie eerder berichtje) Ga je gauw een andere banner aanmaken? Lekker op een roze wolk klimmen hoor! Houd je de deur nog even open bij de septembermama's? Als ik nog mag aansluiten later deze maand hoor ik nog precies bij de maand september! Nog even flink aan de klus dus deze week!
Hoi hoi, Ik kan de laatste dag van januari testen, hopelijk blijven er tot die tijd heel veel zwangere dames bijkomen. Echt leuk al dat positieve nieuws. Bibu !