jeeeeeetje wat een hoop zwangere weer zeg, geweldig! Joos, bianc en sylvia? als ik de namen goed heb onthouden allemaal gefeliciteerd! Ik kon ff niet laten om te roepen ikke wil ook en toen zat me man me raar aan te kijken, dus zei ik op het forum ghehehe ohwww zegt tie verklaard een hoop
Hoihoi ladies, Nah, ik heb weer een raar verhaal. Ging vmorgen wéer ff testen (ik heb er toch genoeg). Nou. die was vrijwel blanco, ik zag een hele lichte verkleuring maar minder dan de vorige test. Had nl op oudjaarsdag ook een test gedaan daar zag ik een heel vaag tweede streepje, maar dat kon nog van de afgelopen mk zijn. Dus ik heb de twee testen in mn zak gedaan (de oude en de nieuwe) en ben naar mn werk gegaan. s'middags dacht ik ineens waarom zitten die testen nog in m'n zak en toen keek ik er nog eens op, had 1 van de twee testen ineens een behoorlijk duidelijk tweede streepje gekregen. Ik hoefde niet eens te knijpen met mn ogen. Maar, ik denk dus van de warmte in mn zak. Nu weet ik niet welke test de laatste was anders... zou het misschien nog kunnen dus. Maar, dat denk ik niet hoor, mn temp is alweer een halve graad gezakt vandaag. Aan alle zwangeren; SUPER gefeliciteerd, see you later! liefs irisje
ohhhh KARELTJE, SALSABINA en JOHANNA, wat spannend! IK wil ook zo graag een test doen, wacht tot morgen en dan komen ze thuis gestuurd als het goed is. Maar ik voel nog niks.. Maar weet ook mn cyclus niet.. Afwachten maar.. Hoop zo nog wat zwangeren erbij deze maand! SHOULD BE GREAT! Liefs Lin
alle zwangeren gefeliciteerd! hier zijn de weer bijna verdwenen gelukkig,want ik liep bijna helemaal leeg...
Balen Jose, dit had ik ook 2 rondes terug, is wel kloten. Hopelijk ben je gauw weer zwanger. Liefs Moons
Iedereen heel erg gefeliciteerd, ik hoop dat het voor ons ook deze ronde raak zal zijn. Mijn duivels zijn weer bijna verdwenen gelukkig maar, nu breekt de leukere tijd weer aan en dan het lange wachten. Het is wat elke maand weer.
vanmiddag bij de HA geweest en ik ben eigenlijk nog niet zoveel wijzer volgens de HA is het nog steeds 50/50. Inwendig onderzoek gehad, het is iig geen bbz. alles ziet er goed uit. Als het bloeden te erg wordt of als ik koorts krijg moet ik direkt terugkomen. als het bloeden na een week stopt moet ik een paar dagen daarna nog een test doen. Nu heeft dat niet zoveel zin omdat de hcg nog steeds aanwezig is. Dus het enige wat ik kan doen is afwachten. Borsten zijn nog steeds pijnlijk en temp is ook nog steeds hoog. Beetje verwarrend allemaal Sad
hoi, ben er ook weer na een dagje heerlijk geshopt te hebben met een vriendin. Hartstikke gefeliciteerd aanalle zwangeren! Nou, ik ben nog steeds niet ongi geworden en inmiddels 3 dagen overtijd. Ik ga morgen maar weer een testje wagen... Heel veel groetjes, Marie
Meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! (ik ben jaloers ) Ik heb nog zo zitten te verkondigen dat ik niet voor mijn nod ga testen...En nu...nu wil ik het wel doen...Ik kan gewoon niet meer wachtten.. Heb echt enrom veel last van pijnlijke gespannen borsten, en ubergevoelige borsten..Hopelijk heeft het om de dag klussen de gehele maand iets goeds gedaan....*duim duim* Nod is zaterdag dan ga ik van 28 dagen..Meestal heb ik 26 dagen (das morgen dus) echter had de laatste ronde ineens 29 dagen..Dus houd nu maar de 28 aan...Misschien heel misschien ga ik vrijdag testen.... Wij zitten in ronde 7...
Haai allemaal! Alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! Joepie! Hier is de ongi bijna weg, kunnen we weer klussen! We gaan er weer voor deze maand, succes allemaal....
Wat een boel zwangeren ineens! Gefeliciteerd meiden! Voor een paar is het nog spannend de komende dagen..... Ik moet nog wel even... Heb nog niet eens mijn ei! Ben erg aan het sukkelen na mijn mk, eerst een blaasontsteking, nu een infectie. Bah, hopelijk is het nu zo over en voel ik me weer kiplekker. Ben nu errug moe... Misschien door het kuurtje. Ik reageer niet zo heel vaak, maar lees wel met jullie mee hoor, dames!
heey meiden, kom weer eens ff spieken! Hier deze maand geen tempkaartjes, ovutesten en zo min mogelijk dit forum! Het is hier super gezellig en allemaal super lieve meiden maar trek het op het moment gewoon niet meer! De babywens zit nog steeds in de planning en we gaan er ook nog steeds voor de volle 100% voor! Maar er spelen zoveel andere dingen! Meiden ik denk toch aan jullie en kom ook af en toe nog spieken maar reageren zit er niet altijd in ! Sorry! Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden! Voor de meiden die zwanger zijn een hele dikke proficiat! LEKKER GENIETEN HOOR! Liefs Pearly
Hopelijk gaat het snel beter smeetje... Pearly toch geen vervelende dingen? in ieder geval sterkte en koppie op!
inderdaad een boel zwangeren maar.......... (ff zingen) er kan nog meer bij, er kan nog meer bij! hihihi