Bij mij is opoe ook de deur uit gebonjourd en nou maar klussen heb geen idee wat mijn cyclus lengte is dus ben aan het tempen, wat eenellende joh. 's-Morgens vroeg, vreselijk, maar het is voor een goed doel he. Succes allemaal!
Nou kunnen jullie alvast een beetje ruimte maken...vanaf morgen zit ik naast jullie...maken we het gezellig toch?
een hele goede avond leedies, Vallie: ff een hele dikke knuffel. Het is nooit leuk om ongi te worden als je eigenlijk zwanger wilt worden, maar als het dan ook nog eens een aantal dagen over tijd gebeurd.... BALEN! dikke knuf hoor KNUF KNUF Roca: super dat je een afspraak hebt gemaakt en ook dat je alvast je tempkaartjes hebt. Heb je dat tenminste al in de hand. Bij mij doet hij zelf niets aan onderzoek (liet hij al weten). Ik krijg in maart (als we nog niet zwanger zijn) gelijk een verwijzing naar de gyn. Ik hoop voor jou, dat je gelijk op 1 januari 2007 het nieuwe jaar met een heel mooi berichtje kunt beginnen. hopes: hehe.... wij komen elkaar in bijna elke ronde wel weer tegen, toch? gaan we nu eindelijk eens samen naar de overkant? hairdresser: succes op weg naar je ei. Ik duim voor een super bevruchting. salsabine: sjee 4 dagen te vroeg. Kan me voorstellen dat je niet blij bent. Een hele dikke knuffel van mij! KNUF KNUF Nynke: jij ook succes op weg naar je ei. En we gaan voor veel zwangeren in januari Pamela: oei oei, jij ook al hier... pffff dikke knuf hoor. KNUF KNUF Mark en Maria: blij dat het weer ietsje beter met je gaat. dat knallend eruit is hopelijk ook een knallend erin 8) sophia: ha muts.... jij ook aan de klus? goed zo... ennuh....... op naar die temp voor het eitje hé! kiki80: huh? jij ook? nou zeg...... bij deze heb ik mezelf even wat slanker gemaakt, zodat jij ook bij ons clubbie kunt hoor! hier alles in orde. Dag 2 achter de rug. Hubbie was vandaag op gesprek bij uroloog die vorig jaar de herstelop heeft gedaan. Hij mag zelf kiezen wanneer hij de komende anderhalve week 2 x zwemmertjes gaat afgeven. De 27e mogen we dan bellen voor de uitslagen. Hoezo zit ik nu alweer op mijn nagels te kluiven? In maart (3 maanden na de herstelop) waren de zwemmertjes bij check 1 op 13 miljoen en bij check 2 op 55 miljoen. Geen flauwe notie of dit goed of slecht is....... We zijn nu voorbereid met vraagjes, dus als we bellen willen we het naadje van de kous weten!
Dank je, Dikke KNUF KNUF terug. Gisteren heeft de HA voorgesteld om te temperaturen. Ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen. Kan er mij iemand uitleggen hoe dit in zijn werk gaat? [-o< en waar ik moet op moet letten bij het temperaturen? Gisteren heb ik dit verteld aan mijn man en hij moest er eventjes mee lachen omdat ik zei dat de Ha voorgesteld had om te temperaturen. Hij vroeg wat ik mij erbij moest voorstellen en toen ik antwoorde ik weet het niet begonnen we eigenlijk wel samen te lachen. Maar hij keurde het ook niet af. Over laatst zei mijn man dat hij wel tevreden was met onze ruben, maar mijn kinderwens is enorm groot dat ik er nog een tweede wil en ik ben stikjaloers op diegene die zwanger zijn, maar ik gun het jullie wel. Maar hopelijk komt onze tijd nog en wie weet is januari 2007 een vruchtbare maand voor ons. Ik zou graag iedereen in de zwangerschapslijst zien. Meiden: we gaan ervoor deur open voor de zaadjes en deur toe voor die rot . Ik heb eigenlijk wel een beetje schrik dat ik niet zwanger zal geraken, ook al heb ik een zoontje op een natuurlijke manier verwekt en geboren. Ik weet voor de moment niet veel raad met mezelf, maar we slagen er ons wel door. Groetjes van mij die voor de moment depri is en hééééél véééééél knuffeltjes nodig heeft en ook graag geeft
@pamela: knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuf knuffel!... hopelijk helpt het een beetje..... ik begrijp helemaal hoe je je voelt ! ik wil ook zo vreselijk graag, heb het gevoel dat iedereen zwanger wordt behalve ik... maar, we blijven positief! onze tijd komt echt! @ingiemoppie.. hey meissie! daar zijn we weer! hahahaha.... ik ga me toch aan de klus deze maand! bij mij gaat dit keer niet op: "niet geschoten, altijd mis" volgens mij moet ik maar een bulls-eye laten tatoeeren ofzo..hihihi ik spreek je vast wel weer!
@ Pamela, voor temp vragen moet je toch echt naar het tempforum. Er zitten daar een paar echt diehards en die helpen je echt ontzettend goed. Zelfs ik begin het door te krijgen. liefs Kiki
Dank je voor de vele knuffeltjes. We zitten in hetzelfde schuitje, maa alles maar alles zal hopelijk wel in orde komen. Groetjes
Hallo allemaal Vanmorgen voor het eerste naar de huisarts geweest. We zagen er best tegenop, maar uiteindelijk viel het reuze mee. Ik had mijn temperatuurlijsten en mijn cyclus overzicht meegenomen. Hij zag dat ik een vrij regelmatige cyclus had, dus dit was goed. Tevens vond hij het fijn dat ik al een paar maanden getemperatuurd had, hij zag dat ik steeds een eisprong had, dus ook dit was goed. Hij had nog nooit van de pagina http://www.fertilityfriend.com/ gehoord en hij heeft die pagina nu opgeslagen op zijn pc. Handig om je temperatuur bij te houden. Verder moet mijn vriend sperma in gaan leveren in het ziekenhuis. Dit kan gelukkig wel thuis en dan moeten we gewoon erg snel naar het ziekenhuis toe gaan. Dat kan bij ons om dinsdag en woensdag tussen 8-10 uur. We brengen volgende week woensdag het sperma weg. Want deze week heb ik zijn sperma hard nodig, omdat de vruchtbare dagen eraan komen, haha. We moeten 27 december terug naar de huisarts voor de uitslag van het sperma. Tevens het advies gekregen om een afspraak te maken met de fertiliteitsarts. (Gynaecologie). Hier konden we 2 januari al terecht, maar nu een afspraak gemaakt voor 8 januari. In het begin van de cyclus (tijdens en net na je ongesteldheid) kunnen ze namelijk moeilijk onderzoekjes doen. We krijgen informatie thuis gestuurd en een vragenlijst die we moeten invullen. Er zal waarschijnlijk een echo gemaakt worden en wat kweekjes worden afgenomen. Dit alles bij elkaar zal ongeveer een half uurtje duren. Pfff... toch wel een opluchting... het "traject" is in gang gezet. Ben blij dat we deze stap eindelijk hebben genomen. Fijn ook dat we overal snel terecht kunnen. Groetjes Roca
Pamela Ik temperatuur nu al 4 maanden. Als je vragen hebt, wil ik deze best voor je beantwoorden. In de "temperatuurkaartjes" staat namelijk ook veel informatie. 1. Neem elke dag je temp op hetzelfde tijdstip 2. Begin met tempen op dag 1 van je cylus 3. Temp bij voorkeur rectaal, dat geeft de beste temperatuur Je kunt je temperatuur bijhouden op http://www.fertilityfriend.com/ Hier moet je je even aanmelden en hier kun je dan elke dag je temperatuur bijhouden. Dit programma geeft dan ook aan als je een eispring hebt gehad. Meet vanaf het begin van je cyclus, vanaf de dag dat je ongesteld wordt dus, iedere dag om ongeveer dezelfde tijd je temperatuur. Zo'n 12 tot 24 uur na de eisprong stijgt je temperatuur met ongeveer 0,4 graden. Pas vlak voor de volgende menstruatie daalt je temperatuur weer. Aan het eind van je cyclus is het dus hopen dat je temperatuur niet gaat dalen en dus hoog blijft. Als je temperatuur met ongeveer 0,4 graden stijgt, heb je een eisprong gehad. Je kunt het beste klussen een paar dagen voordat de eisprong plaats vindt. Hopelijk heb je wat aan deze info Groetjes Roca
Sorry dames, ik neem toch geen plaats naast jullie deze maand...en hopelijk de komende negen maanden ook niet..ik ga door naar het zwangerschapsforum...hoop dat ik snel veel van jullie zie volgen. liefs Kiki
SUPER DIKKE PROFICIAT, GENIET ER MAAR VAN MEISJE. DIKKE KNUF EN IK KRIJG KIPPEVEL TOEN IK JE BERICHTJE AAN HET LEZEN WAS
Hoi kiki80, PROFICIAT MET JE ZWANGERSCHAP ! Hopelijk komen we je allemaal snel volgen! Geniet er lekker van Groetjes Roca
kiki van harte gefeliciteerd ingemoppie thnx kan eindelijk weer genieten gister nog de nawee maar vandaag gelukkig weer wentbaar en lekker in de weer aan iedereen een dikke knuf gr maria
hey kiki, ook van hier nogmaals van harte gefeliciteerd! Pamela, ik heb je even een pb-tje gestuurd. Ik hoop dat je er zo uitkomt. Iedereen veel liefs..... nog maar anderhalve week en dan heb ik vakantie! YEAAAHAAAAAA (hoezo dringend aan vakantie toe )
Kiki van harte meid Nou ik ben nog net bezig maar al wel handig om is zo'n termometer ding aan te schaffen
heey ingiemoppie, meid het spijt me zo dat ik niet in de gaten heb gehad dat je door naar januari bent!!!! Had het zo gehoopt voor je meid!!!! Pfff sorry Vanuit hier nog een dikke knuff! En heel veel succes deze ronde en nu het nieuwe jaar mooi beginnen he! Ik duim voor je! Voor de rest van de meiden ook heel veel succes in 2007! Liefs Pearly