Ik heb mijn cyclus nog niet echt in de hand dus heb geen idee wanneer mn nod is... Ben 16 november gestopt met de pil en werd (volgens mij) 8 december "ongesteld".. Tenminste ik verloor 3 dagen een klein beetje helder bloed.. Veel minder dan toen ik nog aan de pil was.. Toen had ik dus een cyclus van 22 dagen..Inmiddels 27 dagen verder en nog niet ongesteld... Nu heb ik gelezen dat je geen eisprong hebt als je niet ongesteld wordt en dus ook niet vruchtbaar bent... Dus laat me dan maar ongesteld worden zodat ik in ieder geval weer verder kan met klussen.. (tenminste voor het goede doel ) Zijn er hier mensen met hetzelfde probleem?
@Anneke, je cyclus kan heel onregelmatig zijn, zeker als je net gestopt bent met de pil. Dan is het toch even kijken of er regelmaat in zit. Toen wij bezig waren van de eerste heb ik een cyclus gehad van 28 dagen, maar ook van 19. Maak je dus nog maar geen zorgen, gewoon even afwachten of een testje ertegenaan gooien... Ik ben band dat mijn rode duivel toch om de hoek komt kijken. Aan het einde van de middag licht roze afscheiding en elke keer als ik nu naar de wc ga (Wat ik nu veel meer doe), kijk ik even hoe het ervoor staat. De ene keer wel wat bloedverlies aan het wc papier dan en de andere keer niets. Ik kijk morgen even aan, anders ga ik toch al een test kopen. Ik word gek van dit wachten en nu al ongi is vrij vroeg aangezien ik de afgelopen maanden al elke keer op 26-28 dagen zit....
jeetje wat spannend mamavanbo gefeliciteerd en alle zwangeren geniet ervan! ik had afgelopen dagen van wat dingetjes last dus de goede hoop dat het raak zou zijn nu heb ik vandaag bijna niet zoveel meer gevoeld dus begin de hoop een klein beetje op te geven ook om mezelf iets te beschermen voor mijn lichaam denk ik, heb op 25of 26 december mijn ei gehad dus nog even afwachten blijf duimen! succes allemaal! liefs
Hoi mensen die Zwanger zijn geworden, Gefeliciteerd! erg blij voor jullie! Vorige maand was ik er zo mee bezig en droomde weg en daht over de toekomst na, werd misselijk, krampjes in mijn buik, veel plassen, opgezet gevoel.. anderhalve week over tijd! vaak getest, maar was schijnzwanger, ik ben zo bang om weer schijnzwanger te worden, dus nu probeer ik niet zo veel over een kindje na te denken in de hoop dat ik gewoon spontaan ECHT zwanger ben. maar ja moeilijk is dat he, om NIET over een baby na te denken. wie herkend dit? groetjesss Lisa
Ik herken je verhaal lisa... Mede daardoor ben ik niet meer zovaak te vinden hier op het forum.... ik duim voor je meid!
Thanks.. zal ook voor jou duimen. ja ik denk dat ik maar wat minder op internet ga zoeken over zwanger zijn... xx
Ik herken het wel Lisa. Was vorige keer 7 dgn overtijd en dacht toen ineens ook vanalles te voelen... Helaas...
@ Anneke82: Toen ik van de 2e zwanger werd was ik ook een hele poos na het stoppen met de pil NIET ongesteld geweest.. Maar werd wel gelijk zwanger toen we het probeerden. Dus ben na het stoppen met pil tot aan zwangerschap NOOIT ongi geweest! Maar was wel de 1e ronde gelijk zwanger! (mn man was nml poos in buitenland, kon ik alvast ontpillen. Toen hij terug kwam werd ik direct zwanger!) Je kan ds ECHT WEL zwanger worden zonder ongi's! Dussss.. klusserdeklus! Suc6! Ik ben nu ook nog niet ongi en als ik 28 dagen tel zou ik nu overtijd zijn ... (1 dag..) Spannend.. k ga morgen testen.. Liefs Lin
Hoe doen jullie een stukje wat iemand anders schreef in je nieuwe bericht? Zo'n wit balkje met .... wrote? : Oh, ja en nu ik toch bezig ben.. Hoe kan ik een foto in mn foto album zetten? : Alvast bedankt..! Alle klussers en wachters: Veel suc6, k denk aan jullie en leef met iedereen zo mee! Leafs Lin
dit bedoel je?>gewoon op het quote knopje rechts bovenin de hoek van het bericht klikken. onder de quote kun je je eigen tekst tikken
hoi allemaal, ik ben d'r eindelijk ook weer eens. Pff wat een drukke weken waren dat zeg... Ik zie een hele hoop zwangeren hier. Van harte gefeliciteerd meiden! Lekker genieten nu hé! ik zit op het wachtbankje... pffff..... enigste wat ik momenteel 'voel' zijn steken in mijn buik. Van die kleine tikjes... en daarnaast ruik ik momenteel ontzettend goed. Of komt dat omdat mijn verkoudheid eindelijk over gaat?
hey dames Ben weer zoals gewoonlijk ongi geworden maar, ik mag nog bij jullie clubje horen Heb erg veel pijn enz..... maar ik ga straks ff mijn pittenzak opwarmen in de magnetron mmmm lekker warm voor straks Liefs Tijgertje23
ach tijgetje meis...een dikke knuff vanaf hier....meer geluk voor de volgende ronde gewenst en vertroetel jezelf maar lekker
Hey Meiden Dank jullie wel Waarom heb ik nou wel een keer geluk? Op naar me 4de ronde alweer! Liefs Tijgertje23 28-35-26-25 mijn nod is 28-01-07
op www.predictor.nl kun je ook precies uitrekenen wanneer je eisprong is en wanneer je innesteling is en wanneer je een posi bloedtest zou kunnen doen en wanneer je een posi thuistest zou kunnen doen! Onder het blokje "zwanger worden" klik je op "online biologische klok" . Ook leuk om, stel dat je deze ronde zwanger wordt, uit te rekenen wanneer je babytje dan zou komen... (gewoon even lekker fantaseren... en wie weet.. komt het wel uit!) Liefs Lin
hee dames, Wat veel leuk nieuws in 1 dag tijd zeg, iedereen die zwanger is proficiat ! Geniet ervan. ! xxx gertie