@joos1: lijkt me ook echt heel onwerkelijk..hoop dat ik er snel over kan meepraten @lot23: ik begrijp precies wat je bedoeld, ik heb nu al een aantal dagen echt last van een rommelende buik en pratende darmen maar ja ik ben ook colitus ulcerosa patient dus kan daar ook van komen ...erg verwarrend hè! Maar net als jij ga ik er gewoon maar vanuit dat dat het is want anders hoop je weer teveel en is de teleurstelling zo groot als het niks is. @ Linneke: succes met testen...duim voor een posi test
Ik heb nog geen test gekocht, maar ik ga zo naar de winkel. Iemand een suggestie welk merk? Het is voor mij de EERSTE keer in mijn leven dat ik een test ga doen.
Hey Pomme, Was voor mij ook de 1e x. Ik heb een test van clearblue gekocht. Werkt supersnel en bij mij was de uitkomst ook superduidelijk. Niet dat je een vaag lijntje ziet maar het niet zeker weet en alsnog twijfelt, maar ja dat is mijn ervaring. Succes iig ik duim voor je!
Hi Pomme, Het beste en meest duidelijke (ook duurste) is toch de digitale test van clear blue. Die zegt gewoon ZWANGER of NIET ZWANGER. Je weet waar je aan toe bent en geen probleem met is er wel of geen streepje. Succes en het wel weten he! spannend hoor. Liefs, Gaby
@salsabine wat is dat precies colitus ulcerosa? ik heb last boven mijn navel en dan een stukje naar boven erg vervelend... en lijkt wel of ik een klein beetje buikgriepje heb ofzo ik moet vaak naar de wc duim voor je dat die rommelende buik toch iets positiefs voor je is! liefs
Colitus Elcerosa is een chronische darmaandoening (soort ontsteking), dat houdt in als ik vaak slecht eet en/of een poosje mn medicijnen niet inneem ik hele onrustige darmen krijg, bloed bij mn ontlasting. Ik kan bijna alles wel eten hoor alleen bij pittig of vet eten krijg ik meteen last van mn darmen. Moet zeggen dat de laatste tijd wel redelijk goed ging, laten we inderdaad hopen dat deze "pratende darmen" iets leuks te vertellen hebben Ik ben echt elke keer naar het toilet weer bang, kijk ik of er bloed is maar tot nu toe nog niks gelukkig.
clear bleu is bij volgens mij elke drogist wel te verkrijgen. Wat ze precies kosten weet ik niet. In ieder geval heel veel succes met testen en ik hoop op een positief bericht voor je. groetjes Joyce
Is zo goed als overal te koop. In een doosje zitten 3 testen voor zo'n 20 euro. Nogmaals niet goedkoop maar wel gelijk duidelijkheid. Nietzoals met die streepjes dat je aan het twijfelen bent en meerdere testen moet doen. En indien je nu negatief test gewoon met 3 dagen over doen. Succes!
Net getest (Met de digitale Clear Blue, zitten 3 testjes in, ik heb er 20,= voor betaald), helaas niet zwanger. Nu kan ik in ieder geval zonder twijfel m'n afwachten en hopelijk snel verder gaan met klussen. Pomme, alvast heel veel succes met testen!
@ salsabine dat hoop ik voor je dat die darmen wat te vertellen hebben, we zitten aardig dicht bij elkaar ik heb mijn nod 9 januari zit ik op 14/15 dagen na eisprong! word spannend heb je verder nog ergens last van? ik duim voor alle meiden die bijna gaan testen en denk aan jullie dat de test dik positief mag zijn! liefs
Hoi hoi, Jammer meid (Andrea mv Ryan), maar je hebt nog een paar dagen te gaan tot je NOD dus wie weet ! Spannend voor de andere meiden die gaan testen vanmiddag, ik duim voor jullie. Liefs, Bibu !
Hi meis, niet getreurd ik had de vorige keer ook eerst een negatieve test en 3 dagen later een positieve. Je was er vroeg bij dus er is nog hoop. Duim mee! Liefs, Gaby
@Anrea: net zoals Gaby Baby al schrijft je zit nog een aantal dagen voor je NOD dussssss...geen bloed geeft moed @lot23: nee verder helemaal nergens last van eigenlijk. Alleen rommelende buik en darmen, mn buik is wel een beetje opgezet maar dat kan ook met eventuele ongi te maken hebben(hoop het niet natuurlijk ) Wel zachte borsten maar nogmaals ...geen idee waar dat door komt. Wat ik me wel afvraag wat is een beetje het patroon met afscheiding voor NOD?
@ pomme: succes met testen! Spannend! Je kunt ook huismerk kopen, maar zoveel scheelt dat niet.. Volgens mij was huismerk (1 test) iets van 9 nogwat en clearblue(1 test) 10 nogwat.. Dus als zo'n digi 20 euro voor 3 kost, is dat eigenlijk goedkoper! En als je 2 dagen geduld hebt kun je ze ook heel goedkoop op deze site bestellen! 9 testen voor 15 euro.. maar ook 3 testen voor 4 euro ofzo... Vandaag besteld en betaald, morgen in huis! Nogmaals heel veel succes! Ik wacht op mn thuistest.. komt met de post. Maar geloof niet dat er wat kan zijn want ik voel nog niks! @ Andrea: Joh, wat sneu! Maar heb je niet te vroeg getest? Was je al over tijd? Sommigen testen voor de NOD nega en paar dagne later ineens posi! (wil je geen valse hoop geven.. maar het zou toch kunnen..) @salsabine: spannend hè? Ik ga ook elke keer naar de toilet, steeds eerst even met een papiertje vegen.. nee, niks.. pffff @ lot23: spannend dat wachten.. en dan doen die darmen ook nog zo raar... wat vervelend dat die pijn weer terugkomt.. misschien goed nieuws.. Succes! @ irisje: wat jammer, maar ja in februari weer een nieuwe kans! Jij ook succes! Verder aan iedereen die zwanger is... Geniet er maar lekker van! Het is jullie zo gegund! Wachters: succes! En hopelijk wordt het gauw een VETTE PLUS! Liefs Lin
Bedankt voor de tips dames! Ik ga zo dan maar naar de drogist, op naar Clear Blue van 20 euri en dan maar wachten tot morgenochtend.
Ik kreeg vorige keer na het testen, weliswaar negatief, een gevoel van rust. Niet veel later verdwenen ook de kwaaltjes. Hebben jullie dat ook?
Ik heb idd vóór mijn NOD getest, maar heb al wat bloedverlies en begin nu toch wat buikpijn te krijgen wat op mijn gebruikelijke ongi lijkt. Ik heb nu dus sterk het vermoeden dat het echt niet raak is. Balen, maar het is pas de 1e ronde, dus we gaan weer gezellig verder.
@schaapje82: toen ik de vorige keer 7 dgn overtijd was voelde ik ook vanalles. Toen ik dan toch ongi werd, verdwenen al deze klachten ook weer. Vraag me dan toch af of je je niet vanalles gewoon inbeeldt... Vroeg ik me ook af