Best veel zwangeren al hoor, deze maand. Dat geeft me wel hoop, zo'n vruchtbare maand. Ik moet nog wel een tijdje geduld hebben. Pfff, duurt wel lang hoor. En dan heb ik nog niet eens een lange cyclus. Heb wel m'n bannertje even aangepast, want ik weet bijna zeker dat ik op 1 januari m'n eitje had. Scheelt weer een dag
Hi Salsabina, ik wil je niet te enthousiast maken maar zachte borsten is wel een symptoon van zwangerschap.
@pomme: Waarom wacht je tot morgenochtend? Het hoeft niet beslist met ochtendurine toch? Wat doen jullie meiden? Altijd 's ochtends testen? Lin
@Lin: ik dacht dat zo hoorde... ik ga het allemaal nog even netjes doorlezen. (Nu eerst even naar de drogist)
Nouhou ik wil niet enthousiast worden...toch een ietsie beetje dan nee ik blijf nuchter en wacht rustig af. Ik moet zeggen had ik maar duidelijke symptomen zoals zere borsten ofzo want ik heb echt mega ongevoelige tieten hahaha dan wist ik in ieder geval zeker dat er iets aan de hand was
Ik heb helemaal geen afscheiding, niet in broekie in ieder geval als ik het van binnen controleer is het weinig, doorzichtig en reukloos.
Heb net de test gedaan. Zo'n staafje.. NIKS... snif, snik... ale: Maar ik ben ook nog niet ongi.. dus we wachten af... Er is nog altijd kans op een klein beebje Lin
@Salsabine: ik heb nu juist wel wat afscheiding, maar is een beetje gelig en ruikt ook niet echt lekker haha :s Was trouwens gisteren erger dan vandaag...
Weet iemand dit? Ben daar wel heel erg benieuwd naar. We houden alles op symptoom-gebied in de gaten he?
Net even een ovulatietestje gedaan op het werk en ik zou maandag mijn eisprong hebben, maar het ziet ernaar uit dat hij eerder komt (zo voelt het ook). Teststreepje is al bijna positief. Na MK is het natuurlijk ook moeilijk om te zeggen hoe lang je cyclus is, maar ik denk dat ik de 28 dagen niet ga halen. Denk eerder 26... Vandaag dus toch maar weer even wat klussen
Volgens mij bedoelen ze dan dat je je klieren niet meer voelt, geen verklevingen meer... Ik had gisteren het idee dat ik ineens zachtere borsten had, maar manlief zegt niets anders te voelen dan normaal haha
Hmmm, kan me er nog niet zoveel bij voorstellen. Hoe dat dan voelt. Maar misschien als dat gebeurt dat je het dan wel door hebt. Zo van....ooowwww dat is het dus #-o Zit met smart op symptoompjes te wachten hahaaha
Dat laatste is het. Ik had het ook net na NOD en ik dacht inderdaad: Ah dit zijn zachte borsten dus... Ze zijn gewoon heel zacht en leeg als je er aan voelt.
Nou, dan hou ik de boobs goed in de gaten. Maar goed, het is in mijn geval nog te vroeg om iets te merken of te voelen. Dus even geduldig afwachten....
Ik kwam deze link tegen op "zwanger worden" en vond het wel interessant, over je vruchtbare dagen Gaat helaas niet over borsten meiden http://www.woomb.org/bom/rules/index_nl.html#BIP
Ik zit op dag 19.. ik voel niks, buiten een beetje gezwollen buik, en gisteren of eergisteren pijnlijke tepels. Verder helemaal geen symptomen. Ik ga er maar van uit dat het deze maand ook niks is, dan ben ik misschien niet te teleurgesteld
Hi Ronnie dat zeg ik ook elke keer net na mijn eitje maar als je dan toch richting je NOD gaat komt toch die hoop en de bijkomstige zenuwen/spaningen En hoe dan ook... als het niets is ben je altijd teleurgesteld. Daarnaast is het voor jou toch ook best vroeg voor symptonen hoor, die voel je niet gelijk na je eitje. Succes en wie weet is het wel raak. Liefs, Gaby