Jippie gisteren getest en ja hoor positief! Ik geloof dat we van blijdschap heel las vegas hebben wakker geschreeuwd!
Ik las gisteren ook hier ergens op het forum dat je het beste sex kunt hebben tussen 5 uur en 7 uur 's avonds omdat de zaadcellen tussen 5 en 7 het snelst zwemmen en de eisprong meestal tussen 3 en 7 plaatsvindt. Ik heb vandaag en morgen al een date geprikt met mijn mannetje
Nou als dat zo is, dan moet ik goed zitten. Hoop dat het waar is. Ik heb mijn ei i.i.g. wel rond die tijd gevoeld. En binnen een uur hebben we de zwemmers los gelaten \/ @funnyme: Van harte gefeliciteerd meid!
dacht al ik hoor in de verte een lichtelijk gejuig meis van harte gefeliciteerd heerlijk van genieten hopelijk mogen we je snel volgen naar september mama's gr maria
Hoi hoi, Weer eentje erbij, op naar de volgende ! Gefeliciteerd meid, heel veel goeds voor de toekomst gewenst. Liefs, Bibu !
Het gaat wel goed he deze maand met de zwangere meiden! Dat wordt een druk groepje bij de September babies-moeders Dat er nog maar vele mogen volgen!
Hier op het forum is toch ook heel veel te vinden over de symptonen hoor. En daar zag ik ook de zachte borsten bij staan Dus nu allemaal effe checken wat we hebben http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=6
heb laten pendelen ben best benieuwd naar de uitslag...heb echt geen geduld...hihi..iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je " antwoord" hebt?
@johana79: duurde bij mij niet zolang, 2 dagen volgens mij en dat was dan ook nog met oud en nieuw. Ben benieuwd!
hmm ik heb het maandag gevraagd..en nog niets gehoord...maar goed ik wacht nog even af (probeer niet té ongeduldig te zijn
Jaaaa hahahah, ben de hele tijd aan het checken. Ben nu op m'n werk, maar als ik dan naar de wc ga, doe ik weer ff een allround check Ik weet dat het nog te vroeg is, maar ja. Wil het zo graag! M'n mannetje heeft echt het gevoel dat ik zwanger ben.