NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemiddag meiden!

Hier is het weer over en uit en dus door naar ronde 15. Ik ga vanaf nu alles loslaten en kom hier pas terug als ik een ander soort banner hier mag neerzetten.
    Ik wens jullie alle goeds en kan zeggen dat je pas ergens vanuit kunt gaan als je een positieve test in handen hebt. Je lijf kan je goed voor de gek houden met allerlei kwaaltjes, dus laat jullie niet te gek maken door alles wat je voelt en ziet. Veel s6 allemaal en mss tot ooit weer!

Groetjes, Astrid

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ach mammairis...dikke knuffel en koppie op.
    betere tijden zullen aanbrenken.....*knuff*

3. suiske

suiske Actief lid

Dec 21, 2006
    104
    0
    0
    Helaas ook hier zijn vanmorgen de :evil: :evil: doorgebroken,
    Ik was al best blij aangezien ik eigenlijk dinsdag al ongi had moeten worden, maar helaas. op naar ronde 3

4. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    **knuf**knuf** aan suiske en mammairis

5. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Sterkte Astrid, soms is het inderdaad goed om even afscheid te nemen en weer rust te vinden. Alles lijkt alleen nog maar om een beebje te draaien. Ik ken het gevoel.
    Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen mag houden. En dan ons op de hoogte steld natuurlijk ;)
    Liefs,
    Gaby

6. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Ik moet zeggen dat ik tot eisprong geen probleem heb om niet op het forum te komen (me er niet teveel mee bezig te houden zeg maar) maar als die NOD nadert dan wordt het moeilijk hoor haha

7. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hallo,

Bedankt iedereen voor de succeswensen! (Ik ging met m´n mams naar the Wizz).

Het was toch een erg leuke dag :D

We hebben eerst even lekker geshopt en daarna lekker gegeten en toen naar the Wizz!
    Het is echt een aanrader hoor! Ook met kinderen vanaf een jaar of 8 leuk.

We hebben wel gewoon over mijn vmk kunnen praten en dat was erg lekker. Ik hoorde nu ook van mijn moeder dat mijn zusje wel al 2 jr bezig was om kinderen te krijgen, maar eerst heel lang niet zo serieus ofzo (Mams kan weleens iets vaag zeggen, omdat ze niet wil roddelen). Gelukkig is het bij mijn zusje helemaal goed gekomen, dus voor mij zit het vast ook nog wel in het vat. [-o< .

o nou heb ik helemaal niet gekeken of er nog nieuwe zwangeren zijn. even gauw doen.

8. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Gelukkig dat het is meegevallen Renate, je zag er toch aardig tegenop.

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    fijn dat het is meegevallen renate! was de wizz ook mooi?

10. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Voor de meiden die weer naar de volgende ronde moeten, jammer ! Geef de moed niet op, ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt mogen zijn.

Liefs en nog maar een knuffeltje voor iedereen !

Bibu !

11. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Hoi Renate, wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

En zie je, je zus is ook best lang bezig geweest.. Want wast is 'niet serieus'? Dan ben je toch wel aan het proberen?

Nou, hoop dat je gauw je zus mag volgen!
    En als jij verteld dat je er moeite me hebt houden ze er vast wel rekening mee, hè?

Suc6!

Liefs Lin

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hoi hoi, ff snel een berichtje vanuit mijn werk.

vandaag op dag 26 van cyclus. normaal krijg ik in de loop van de middag spotting, maar tot nu toe helemaal niets. Wel vreselijke steekjes hier en daar. Wordt normaal op dag 27 's ochtends ongesteld, dus dat zou morgen zijn. Ben benieuwd.

Wij gaan zaterdag met familie naar de winterefteling. Ben heel benieuwd.

13. Niet meer actief

@renate beemer: fijn dat het leuk is geweest!

@Ingiemoppie: spannend!

14. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    @renate: gelukkig maar dat het meegevallen is zeg, zo zie je maar dat je je van tevoren veel te druk hebt gemaakt.
    Maar nu moeten we allemaal naar de Wizz dus ;) ik houd wel van een musical hoor!

@ingemoppie: ooooh ik duim echt voor je hoor..voor je het weet loop je straks met je eigen kleine langs de paddenstoelen in het sprookjesbos :)

Hier ook nog niks te bekennen, had tot gister kramp maar vandaag niks, ja net een steekje hier en daar maar niet noemenswaardig.

15. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

Sep 27, 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Funnyme gefeliciteerd meid!
    Andere meiden die ongi zijn geworden een dikke knuf!
    Morgenvroeg spannend wat temp gaat doen!
    Sterkte voor alle wachtende !

Liefs Gerda

16. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Hey meiden,

Nou ik heb gisteravond echt heel erge krampen gehad,sinds vanmorgen voel ik eigenlijk geen krampjes meer terwijl dat daarvoor wel zo was.
    De pijn in mijn (.)(.) leek vanmorgen ook weg,maar nu ik alweer wat uurtje mijn bh aan heb voel ik ze toch wel weer aardig.
    Nog steeeds geduld hebben

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    haha wachten duurt lang. Ik heb ineens tandpijn nog nooit gehad maar het is wel vervelend...
    ben benieuwd of mijn cyclus normaal op regel is (of niet komt natuurlijk ;)

18. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Laten we vooral dat laatste hopen ;)

Wachten is vreselijk :x ik heb echt geen enkel idee wanneer het (niet) moet komen deze maand...kijk onder mijn banner...lekker onregelmatig.

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    tja ik moet ook maar afwachten..mijn eerste cyclus duurde netjes 28dgn dus daar ben ik nu vanuit gegaan....:D Wie weet is het wel helemaal niet zo...we zullen er snel genoeg achter komen.

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    spannend he meiden. ben benieuwd hoeveel er deze maand een positive test in handen mogen hebben.... ik moet ook nog 6 daagjes....behhhhhhhh
    ben wel moe af en toe en wat spierpijn achtig gevoel in mijn onderbuik... maar ja kan ook betekenen dat de duivels weer onderweg zijn he xxx

Share This Page