hallo pamela ook de beste wensen voor jou. klinkt als een zeer pijnlijke val..en duidelijk een mindere maand...Meer geluk voor de rest van het jaar gewenst!
Oh ja, HIer geen klachten(vorige maand de hele maand van allerlei vage klachten), denk ook niet dat het deze maand raak is want mijn vriend was op de belangrijkste dagen ziek . Dus ik wacht gewoon af tot de komen en dan gaan we vol goede moed aan de volgende ronde beginnen. (was wel leuk geweest als het deze maand raak was want dan was de bevallingsdatum 22-09-07 en dan zijn mijn vriend en ik precies 6 jr bij elkaar.) Iedereen succes! ben hier niet zo vaak meer wil er niet zo mee bezig zijn dan maak ik mezelf helemaal gek (zover ik dat nog niet was ) Liefs Essiee PS natuurlijk hou ik een klein beetje hoop cyclus is elke maand nog ander geweest hahaaha
Meiden ik bedoel daar mee tezeggen dat hubbie aan het werk is...En ik waarschijnlijk dus geen stok achter de deur om LATER te gaan testen, anders zegt manlief namelijk CLau wacht tot ff na het weekend Kortom als ik alleen ben kan ik denk ik mezelf neit tegen houden om toch te gaan testen...Vandaar...
pomme gefeliciteerd met het wondertje dat in je buik groeit geniet ervan hoe is het met de klachtjes? de septembermama's staan onder het bevallingslijst forum! liefs
pomme gefeliciteerd meid! By the way meiden, welke test zou ik ga doen morgen...DE etos eigen merk of de cb...
Hey Linneke Ik heb de site gezien en heb het volgende berekend Mijn meest vruchtbare dag = 14 jan Eisprong = 15 jan Innesteldag = 20 jan Positieve bloedtest mogelijk 25 jan Positeive thuistest mogelijk 29 jan het is een hele mooie site heb het goed gelezen 28-35-24-26-?
@funny me en pomme GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Hoop dat ik en vele met mij jullie snel mogen volgen. Liefs Kareltje
@pomme: Zie meid.. ik zei nog dat je niet hoefde te wachten tot 's ochtends! Oh wat fijn voor je! Wat zal je blij zijn! @ tijgertje: Ja mooie site hè? Alles wordt ook zo duidelijk beschreven! En je kan heel mooi zien wanneer de belangrijkste dagen zijn.. dus je eisprong en innesteldag en wanneer je dus kan testen! Succes deze maand..! Voor de anderen die deze link gemist hebben: www.predictor.nl hier kun je alles heel nauwkeurig berekenen! OOk eventuele bevallingsdatum.. Liefs Lin
Balen: het is voor mij klustijd en mannetje is ziek.... kijken of ik m toch zover kan krijgen vandaag of morgen, is meestal niet zoveel voor nodig toch bij een man?!
Ziek of niet.. Volgens mij heb je em zomaar zo ver.. haha! Mannen zijn daarin niet zo ingewikkeld als vrouwen!
hoi linneke ik heb ook ff gekeken maar de cyclus gaat maar tot 40 dagen en die van mij is rond de 47 dagen dus dat is wel jammer maar verder is de site wel duidelijk. alle dames succes en de maand lijkt positief dus wie weet voor vele van ons ook!
Gelukkig wel! Nu moet ik zeggen dat mijn vent het helemaal niet erg vind m zo vaak te klussen ! Haha! Leuke bijkomstigheid!
Die van mij zei laatst: zo ken ik je helemaal niet! (Had als de hele dag zin en hij maakte natuurlijk geen bezwaar, dat begrijp je )