Ik heb daar ook last van! Weet ook niet waar het van komt.. Sinds ik gestopt ben met de pil eind november heb ik veel meer zin in sex.. Misschien omdat het met een "missie"is... Ookal zie ik dat niet zo hoor! Misschien door de hormonen in de pil? Hadden altijd wel gezond sexleven, maar nu gaat er bijna geen dag voorbij waarop we het niet doen...
haha, dat komt idd door het stoppen met de pil, maar ook door de missie! Ik slik de pil al een paar jaar niet meer en toen ik stopte kreeg ik ook ineens een libido van hebjemedaar. En nu we weer een beetje bezig zijn met zwanger worden heeft het dus ook weer een boost gekregen. Mannetje heeft daar geen bezwaar tegen hoor!
En weetje wanneer het helemaal erg was? In het tweede trimester van mijn zwangerschap! Toen droomde ik zelfs over seks....
haha dat ligt echt aan het stoppen van de pil...ik had ook een normaal libido....maar tegenwoordig ben ik soms niet te houwen.... Mijn man moet er om lachen...
Grappig he? Moet je nagaan wat die pil eigenlijk allemaal met je doet! Ik slik m al een paar jaar niet meer en toen ik stopte had ik opeens geen last meer van "stemmingswisselingen" en hoofdpijn. Nee, echt goed is het niet, maar ja, wel veilig en dat stond toen, in tegenstelling tot nu, voorop.
@ Noor28: Wat gebruikte je na de pil dan als voor behoedsmiddel? Of niks meer? Wil ook niet mn hele leven aan de pil blijven.. dus denk erover om (na een beebje natuurlijk!) iets anders te gaan proberen.. Lin
Haai mede nod'ertjes, ik ben me toch een partijtje zenuwachtig Morgen bel ik de ha voor de uitslag van m'n derde uitstrijkje van 2006, had namelijk 2x een Pap2 en dat is niet helemaal goed Ik hoop zo dat het nu gewoon Pap1 is! Als dat niet zo is moet ik naar de gyn. (kan ik het wel gelijk over zwanger worden hebben....) Duimen jullie voor me? Weer eens wat anders dan duimen voor geen ongi. Welterusten vast!
Zwangeren: gefeliciteerd! Testers: ik duim voor jullie Klussers: zet hem op Wachters: hoevol hoor meiden. Ik ga jullie verlatten. Hier zijn de duivels gearriveerd. Weer keurig na 28 dagen. Vol goede moed naar de volgende ronde.
Hoi Linneke Ik heb een cyclus gehad van 26 dagen moet ik er weer vanuit gaan dat de volgende weer 26 dagen wordt want normaal ben ik 28 dagen Dus ben de kluts kwijt geloof ik Liefs Tijgertje23
hee meiden, Pomme proficiat geweldig voor je meid ! Caruli heeft voor me gependeld, in mei zwanger van een meisje ! Laten we dat maar hopen dan ! xxx Gertie
Hoi, Ik ben nieuw op deze site. Ik heb wel al een tijdje de berichten hier gevolgd. Ik zit zelf in mijn 3e ronde. Ik ben helaas heel onregelmatig ongesteld. Kan er af en toe geen touw aan vastknopen. Ik verwachtte rond kerst een menstruatie en toen die 29 dec nog niet gekomen was een zwangerschapstest gedaan: - Een dag later dacht ik echt of ongesteld te worden of misschien dan toch zwanger. Ik voelde me opgeblazen en toen kreeg ik in ene een ingeving en heb ik een ovulatietest gedaan en deze was heel positief Dus zo'n 14 dagen later word je dan toch ongesteld? Ik hoop volgende week niet de te ontmoeten. Ik vind het wel erg spannend. Groetjes Ellen
Hahaha, dat van dat libido herken ik zeker wel. 4 jaar lang orgametril geslikt, nu sins augustus gestopt en niet meer te houwen! hihi. Daarvoor was mijn libido niet geweldig hoor. Dus hubbie is erg blij dat ik gestopt ben en wil niet dat ik er ooit nog aan begin. Snappie. Weltrusten voor straks allemaal en tot later. Liefs
hee ellen je moet naar je mailbox gaan en dan een berichtje sturen naar caruli. Daarin vraag je of ze voor je wil pendelen, en je vermeld je geboortedatum. Ik kreeg na 2 dagen bericht teug. Succes x Gertie 8)