Hee meiden, Ik herken dat verhaal over dat libido ook ! Ik heb nog nooit zoveel zin gehad om te ...... als nu. Ik denk ook dat het een combinatie van is. De hormonen gieren door je lijf na het stoppen met de pil, maar ook het gevoel dat iedere keer dat je klust de keer kan zijn dat het raak is, dat je samen een wondertje maakt....... Door dat gevoel heb ik denk ik ook vaker zin. Mijn mannetje vindt dat ook helemaal niet erg ! Ik merk zelf ook dat je veel met elkaar bezig bent, er dwarrelen soms zelfs weer vlindertjes rond in mijn buik. Heerlijk toch ..? x Gertie
Zo ik had weer een hoop bij te lezen... Zit op mn werk dus heb het maar ff snel bijgelezen... Weer een zwangere erbij las ik, gefeliciteerd Pomme! En een aantal meiden die weer ongi zijn geworden... Balen! En voor de testers: spannend! Ik hoop dat het voor jullie ook raak is! Fijne dag allemaal!
zit nog steeds in afwachting.... normaal is het juist te vroeg of precies op tijd.... we wachten vandaag nog even af en anders morgen testen! we hebben deze maand juist helemaal niet opgelet met klussen dus wie weet is het juist nu wel raak.... liefs relin
Ik heb voor de kerst een testje gedaan omdat ik toen nog niet wist of ik wel of niet ongesteld was geweest... Had namelijk maar een heeel klein beetje bloedverlies op 8 december en 2 dagen erna.. Maar omdat ik net gestopt ben met de pil denk ik dat mn cyclus nog wat in de war is.. was voor de kerst gigantisch misselijk met vlagen en last van mn borsten, dit valt nu wel weer wat mee.. De test was overigens negatief.. Dus om er nu weer een testje achteraan te gooien.. Als mn nog veel langer uitblijven misschien wel... Wil mezelf niet te snel gekmaken.. Omdat ik in mn omgeving ook mee heb gemaakt dat het wel heel lang kan duren...
@Linda1980: Ja erg hè! ik kom op de zaak, kijk op de site moet ik ineens 5pagina's bijlezen Pfff.nou ben helemaal bij hoor nu maar denk je echt dat je ongi komt joh... sjoe sjoe wegwezen stomme ...zo hoop dat ze niet meer durven te komen nu @Pomme: GEFELICITEERD @Mariekepieke: das echt vervelend, ik hoop ook voor je dat het allemaal mee blijkt te vallen...succes meid! Hier ook de angst voor die klote ongi hoor, had net al hoofdpijn en aangezien ik al dagen lang krampjes heb zal het me niet verbazen. Ik zit in ieder geval al wel 2 dagen over de cyclus van vorige maand heen De maand daarvoor was het 26dgn dus het blijft spannend!
@Pomme: Gefeliciteerd! Helaas, ik ga door naar ronde 2. Vanmorgen heeft de rode duivel zich in alle hevigheid door gezet, dus geen twijfel meer mogelijk.
Ik lees hier over links naar sites met opties om uit te rekenen wanneer de eisprong is etc. etc. Dat kun je via deze site ook doen via de calculator. @Pomme: Gefeliciteerd! @Andrea mv Ryan: Balen. Op zich wel 'fijn' zo'n relatief korte cyclus. Ik hoop maar dat de bij de rest wegblijven!
Ik zag net dat als ik deze ronde zwanger raak ik op mijn man's verjaardag uitgerekent ben (Zelf ben ik 4 dagen later jarig). Die korte cyclus is idd wel fijn, het is de laatste maanden eigenlijk elke keer 26 dagen geweest en nu dan 25. Ik denk dat mijn lijf ineens reageert op het mannelijk zaad. Mijn cyclus werd ook steeds korter toen we voor de 1e bezig waren en nu weer wat.
@claudia23 oooohhh spannend voor je hoor. Natuurlijk hoop ik dat je gewoon vet positief test. Ik mag ook bijna gaan testen! Groetjes Kareltje
@ Claudia23 Spannend joh, ben benieuwd, hoop dat ik het tot morgen volhou, test is in huis.... Succes!