NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    kom me hier ook even aanmelden :)

nieuwe ronde nieuwe kansen :)

mijn nod normaal op 10 - 01

groetjes en succes allemaaaaaaaaaaaaal!

xxxxxxxx

2. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hey meiden!
    ik moet effe mijn hart luchten hoor!
    Zit net een tijdje te lezen op het forum, lees ik gewoon van twee meiden dat ze in de eerste ronde zwanger zijn...super natuurlijk voor hun, ben ook erg blij voor ze hoor!......maar het steekt....heel erg.... word er zo verdrietig van! ik wil ook zo graag! en vergeleken bij andere dames heb ik totaal geen klagen hoor, dat weet ik! ben pas 5 maanden bezig... maar toch... het voelt wel heftig!

3. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Hey Hopes,

Ik weet wat je bedoeld en hoe je je voelt. Bij Ruben hebben we ook 10 maanden moeten klussen voor het zover was en nu zijn we weeral 10 maanden verder. Iedereen wordt zwanger en wij niet. Er zijn ook sommige mensen die durven klagen omdat ze na 3 maanden nog niet zwanger zijn. Dit is nog maar het begin.

We laten maximum 3 jaar tussen de twee kindjes en moest het dan nog niet zover zijn, dan houden we het bij 1. We gaan de natuur zijn gang laten gaan en we hebben afgesproken dat we geen medische mallemolen tegemoet gaan. Het is bij Ruben ook gelukt, waarom zou het bij een tweede ook niet lukken?

Ik heb mij ondertussen 2 keer laten pendelen en beide hebben ze gependeld dat ik zwanger zou zijn in maart 2007 van een jongen. Zou ik mij daarop mogen baseren of is het best om het voorbij te laten gaan. Mijn kinderwens naar een 2de is heel sterk en ik zou het erg vinden moest het niet lukken.

Hierbij wens ik je veel succes en hopelijk heb ik je een hart onder de riem kunnen steken. Als je eens persoonlijk wilt spreken stuur mij een pb'tje en dan kunnen we beter mailen.

Groetjes van een eigenlijk ook gefrustreerde vrouw die ook graag zwanger zou willen worden

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Hopes,

dit is heel normaal hoor. We willen dit allemaal heel graag. Wees even verdrietig en dan weer met alle moed de klusperiode in hoor![​IMG]

Nou heb ik denk ik makkelijk praten. Ik heb er al twee. Niet dat ik niet heel graag een derde wil hoor maar ik ben iets meer relax.

Hier komt de klusperiode er weer aan. JOEPIE!

5. poeipoei

poeipoei Actief lid

30 nov 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    nou ben 8 december ongi geworden :( :( was 7 dagen overtijd dus dacht het komt voorlopig de eerste 9 maanden niet maar helaas......
    volgens mijn berekening ( tel altijd 4 dagen terug want heb normaal cyclus van 28 dagen) kom ik nu uit op 4 januari 2007 zou een mooi begin zijn voor het nieuwe jaar groetjes monique ( alias poeipoei)

6. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    zal ik doen!..... khaal mijn lingeriesteje wel weer uit de kast... ;)
    bedankt

7. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    kiki gefeliciteerd meid!
    alle andere meiden die erbij gekomen zijn, balen zeg, weer die rotduivels!

pff wij hadden ons voorgenomen deze maand zeer actief te beginnen haha...nou het geval, ik heb buikgriep, ahhh echt kl*te zeg!
    ben de hele dag aan het spugen, voor en achterkant... niet echt de romantische houding om kindjes te maken dus... :(
    hopelijk gaat het snel weer over!
    wil echt in jan. die 2 strepen zien!
    liefs van bianc

8. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    nou bianc dat klussen kan gewoon toch tussen het poepen en spugen door!..hahahaha... nee niet echt aantrekkelijk nee..hihi hoop voor je dat het gauw over is..

9. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hihihi hopes, mijn ventje ziet me al aankomen, "schat nu kan het, heb nu alles er ff uitgegooid, we hebben zo'n 10 minuutjes de tijd" whahaha zal het eens proberen vanavond! :)

10. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hahahaha.. gewoon emmertje en kurkje erbij, moet goedkomen.... oja, kauwgompje is ook een aanrader..hihihi

11. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha maar dat kurkje...als daar druk op komt te staan, die gaat hard schieten dan hoor, en het is nog niet eens nieuwjaar, hahaha

12. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    whahahahahahahahahahahahaha......nou dan het hulppakketje uitbreiden met helm denk ik dan maar...hihihi

13. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hihihihi is wel een leuk kerstkadootje, hahaha

14. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ja!, mooi gedicht erbij! en dan wel zo'n mooie helm he! zo'n oranje ofzo! dan ook nog bijpassende werkhandschoenen en kniedoppen!... hartstikke sexy!..hihihi

15. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hihihi HoHoHO merry chrismas schat!
    hhihihihihihhh

16. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Zie maar dat er geen vuurwerk bij te pas komt.

Groetjs en we zullen zorgen dat ons ventjes deze maand wel raak kunnen schieten....ontvang de zaadjes met zorg en laat ze niet meer los...

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    tja...vuurwerk, mischien schrikken de zaadjes zo hard van een rotje dat ze regelrecht naar het eitje zwemmen... is te proberen he haha! ;)

18. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hai meiden,

Ik mag mij vandaag helemaal officieel aanmelden. Ik wist al 3 dagen dat het zover was aangezien ik 3 dagen voor tijd een 'waarschuwingbloeding' gehad. Normaal zit er minder tijd tussen dus vanochtend een testje er tegenaan gegooid.

Je hoort namelijk wel eens van mensen die een beetje bruin hebben en daarna gewoon zwanger zijn.... nou ikke niet hoor :(

Grappig, naja grappig, als ik een test doe dan word ik die dag ongesteld... dus ook deze keer weer.

De volgende maand precies mijn NOD op de dag dat ik had moeten bevallen (MK gehad)... ja hoe krijg je het voor elkaar. Zal een moeilijk maandje worden.

Nou ik duik zo op de bank met een warme kruik en een dekentje. lekker filmpjes kijken, ventje is toch buiten de deur.

Fijne avond allemaal,

Liefs,

Gaby

19. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hoi Gaby,

Pff... balen zeg. Precies je NOD op de dag dat je eigenlijk
    had moeten bevallen.
    Maar misschien brengt het ook wel geluk. Ik hoop voor
    je op een positieve test op je NOD.

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts in het ziekenhuis en vandaag kreeg ik al post.
    Een vragen lijst voor mijn vriend en mij en een info folder.
    Kunnen we ons een beetje voorbereiden en weten we wat
    we tijdens het eerste gesprek in het ziekenhuis kunnen verwachten.

Vandaag weer te horen gekregen dat een collega zwanger is.
    Natuurlijk erg blij voor haar, maar ondertussen doet het ook wel
    pijn.

Alle nieuwe dames: welkom in januari !

Groetjes Roca

20. He Meiden!

succes allemaal, drukke bedoeling hier hahaha

Deel Deze Pagina