WOW POMME wat geweldig. Ontzettend gefeliciteerd en tuurlijk ook voor je ventje. Enne blijf nog maar even in de wolken hoor Ja ik geef nog wel eens goede tips. Ben een groot voorstander van de digitale. Je weet tenminste waar je aan toe bent. Heb ze niet voor niets in huis liggen Geniet er lekker van! Liefs, Gaby
Meiden ik ben zoooob blij ik tril gewoon helemaal! Ik heb hubbie gebeld...Die vile gewon zowat van zijn stoel af...hij was zo blij..... Mijn kwaaltjes zijn vooral... Erg pijnlijke borsten en ziek...erg moe...
Lijkt me HEERLIJK Ooh wat fijn voor je meid! Geniet er lekker van ...nu wij nog...spreid die vruchtbaarheid maar even over ons uit hoor
Claudi gefeliciteerd! Je moet alleen wel ff je banner aanpassen want die staat nu op -1 en 6 dagen zwanger, hihihi en volgens mij kan dat niet kloppen
Nog een zwangere vandaag! Geweldig Claudia, geniet ervan. Schreeuw de buurt maar lekker bij elkaar. Ook gefeliciteerd voor je ventje. Liefs, Gaby
Na eindelijk weer helemaal bijgelezen te zijn en de 2 'nieuw' zwangere dames te hebben gefeliciteerd wil ik ook even de dames sterkte toewensen die niet welkome visite hebben gehad. Ontzettend balen! Liefs, Gaby
Ik hoop dat ik dat ben natuurlijk,maar dat zullen er velen denken hier! Ik moet nog tot zondag wachten.pppffff duurt lang wachten.
Ik denk dat zo de stad in ff duik...alleen het is zo`n eind fietsen pff... wil ff op zoek gaan naar een opa en oma boekje of zoiets.... Heb jullie nog ideen?
Wat een zwangere alweer deze maand! Een perfect begin van het nieuwe jaar! Bij mij zijn die vervelende nog steeds niet weg! heb er nu wel een beetje genoeg van, wil nu wel weer aan de klus hihi! Hopelijk mag ik volgen deze maand nog beter gezegd voor iedereen hier! Wat zou dat mooi zijn zeg!
ikke wil graag! Maar ja we hebben het helaas niet voor het zeggen he We zien het wel, hoop dat we allemaal nu aan de beurt zijn! Groot feest hihi