He wat wel raar is dat op de NOD lijsten nog maar 1 zwangere (ponnyville) staat en er zijn al zoveel zwangere meiden. Normaal staan er op die lijst veel meer. Wel leuk om bij te houden dan kunnen we gaan tellen. Op hoeveel zitten we tot nu toe in Januari?
Joepie weer een paar zwangeren erbij! Hier helaas geen uitslag (van uitstrijkje), na het weekend weer bellen Fijne dag allemaal, ik ga het huis soppen!
Nou dat had ik dus ook al gezien Gaby, denk je dat ze zo blij zijn dat ze vergeten het daar aan te passen? Wel jammer anders hadden we nu een goed beeld hoeveel er al zwanger zijn...en dat zijn er echt al veel deze maand! Laten we hopen dat er nog veel mogen volgen
Wauw.. ! Weer een aantal nieuwe zwangere dames, gaat goed deze maand. Hier zijn de duivelrjes weer weg, dus wij mogen weer aan de klus, deze maand gaan we er weer voor zoals alle rondes hiervoor natuurlijk ook. Hopelijk mogen de testers die binnekort gaan testen ook positief testen, ik duim voor jullie ! Liefs, Bibu !
Claudia; proficiat meid! Geniet er maar lekker van.......op die grote roze/blauwe wolk....hihihi grt.
heb ff 2 kaartjes gekocht waar op staat pstt.. ik moet je wat vertellen... Vervolgens heb ik erbij geschreven voor mij eigen moeder die nu al op de maandag op mijn neefje past... jullie zijn al opa en oma en passen maandags op mik. Maak jullie borst maar nat want jullie gaan er straks 2 krijgen op de maandag!. En op die van mijn schoonouders... Jullie worden al opa en oma (want mijn schoonzusje is 15 weken zwanger) en nu wordt ook jullie jongste zoon pappa! Of zoiets...heb de envelop al dict dus kan niet meer guren...
Nou meiden ben net weer gaan plassen en nog niks hoor... Heb ook geen krampen vandaag en nog geen roze vloed...ik hoop zo dat het ook echt niet gaat komen[-o< Sorry hoor maar ik kan deze dagen echt even mn gedachten niet verzetten dus val ik jullie maar weer lastig Morgen ga ik naar de Paraview (paranormale beurs) misschien dat ze me daar meer kunnen vertellen haha ben er dan toch
Heb het al gedaan... Heb trouwens nog niets op de brabbel gezegd aangezien mijn zus daar ook nog erg vaak komt... Wel grappig trouwens vanochtend liep ik met haar in de prentala voor mijn neefje...toen zei ik tegen mijn zus, wanneer zou ik hier lopen vor mezelf..Zegt mijn zus ineens volgende week (heel overtuigd) ze bedoelde het eigenlijk neit eens zo, maar ze heeft toch wel gelijk...
Leuk idee claudia! En wanneer wil je de kaartjes gaan geven? Oh Salsabine; begint nu toch wel erg spannend te worden! Hou je het allemaal een beetje uit daaro? Positieve gedachten houden, en deze allemaal 'doorsturen' naar je buik! Helpt echt! grt.
YESSSSS, CLAUDIA GEFELICITEERD!!!!! Ben zo blij voor jullie!!! Super en als je man vanmiddag thuiskomt spring je in zn armen en dat is zo bijzonder... Samen een kindje krijgen.. wowie!!!! =D> @de rest: veel succes allemaal.. er zijn nu zoveel zwangeren, mogen nog wel wat bij toch? Hoop 't zo.. Ben ook nog steeds niet ongi, maar weet mn cyclus ook niet.. Als ik 28 reken ben ik al over tijd.. Maar zal eerst wel ontpillen moeten! Doei, liefs Lin
Oh wat leuk, leuk, leuk! Had je al bij het andere onderwerp gefeliciteerd Claudia, maar hierbij nogmaals GEFELICITEERD! Echt, ik ben iedere keer zo blij als er weer iemand zwanger is! Kan er zelfs wel van huilen hahaha (van geluk...). Ik hoop dat het voor mij (en de rest hier) ook snel raak is!
Ik ben ook zooooooooooo gelukkig nu... Manlief probeer teerder vrij te krijgen, dus kunnen we samen staren naar de cb test...Heb net ook ff ene tweede gedaan, kon het niet lat je zal maar een foute test hebben..Maar ook nr 2 was meteen super positief! zwijmel zwijmel... Voel me erg erg erg raar.. Ben vooral beniewd hoe de reacties zijn...
Ga nog maar even poetsen, wat duurt dat wachten laaaaaang, maar wil echt tot morgen met testen wachten als mijn vriend ook thuis is. Wel al een paar zwangeren vandaag, zou het dan.... Iedereen succes met wachten, klussen en genieten natuurlijk!