@AnneLiesje: spannend hoor, heb je 'klachten' eigenlijk? Kan zijn dat je dat al ooit verteld hebt hoor, maar dat weet ik niet meer...
claudia en joos en pomme van harte gefeliciteerd hier nog paar daagjes ik hoop zo dat ik jullie mag volgen naar september mama meiden heel veel succes gr maria
Zo, ben ik weer... Ik kon het vandaag weer opbrengen om een nieuwe banner te maken en me weer aan te melden hier. Nod is 31ste dusss.. hier ben ik weer hehe. Voor de nieuwe zwangeren: HARTELIJK GEFELICITEERD MEIDEN Voor de meiden die moeten testen: IK DUIM VOOR JULLIE !
Hallo meiden! Ontzettend gefeliciteerd voor degenen met twee streepjes! Ik wil me graag bij het lijstje bijvoegen, mijn NOD is 10 jan. Ben niet echt bezig met zwanger worden, maar we zijn ook niet veilig bezig, dus de afgelopen drie maanden was het steeds weer spannend rond m'n NOD. Voel m'n borsten meer gespannen dan ooit, ja 1x... en toen waren er ook twee streepjes.. M'n temp is 37,6, maar heb een redelijk hoge temp van mezelf. Rond 37. Zou het iets zeggen? Spannend.... Anz.
ja het is toch wel spannend...ondanks dat ik probeer er niet teveel er mee bezig te zijn. Ben nog steeds moe, misselijk en last van krampjes in mijn buik. Maarja dat kan beide betekenen...dus ik(we) wachten in spanning af
@ de aanstaande mama's: GEFELICITEERD Voor MK had ik cyclus van 28d. Gisteren voelde ik krampjes dus voor zekerheid ovulatietest gedaan. Maar goed ook, want positief. Gisteren geklust en net weer test gedaan. En nu is hij weer negatief. Dus heb nu cyclus van 24 dagen. Wel kort, maar ja, minder lang wachten
@ Salsabine..Had juist compleet geen afscheiding! Normaal tijdens nod altijd erg veel, echt super veel witte afscheiding, nu dus helemaal niets... Geen idee of het te maken hefet gehad met de zwangerschap maar had de laatstet dagen erg veel last van "opvliegers"rood hoofd, het ontzettend warm hebben..Echte zere borsten, en zeer gevoelige tepels.. Ben met vlagen misselijk, meestal juist voor het na bed (heel vreemd) Mijn buik rommelt ook steeds...Heb de laatste dagen ook een dunne ontlasting gehad...
De nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Wat een boel zwangeren al in het nieuwe jaar! Hopelijk volgen er nog veel meer (waaronder ik natuurlijk)! Maar moet nog even geduld hebben, we gaan weer om de dag klussen en hopelijk heeft dat weer resultaat, vorige keer in ieder geval wel
Nou mijn onderbroek is dus ook compleet schoon alleen als ik ga plassen en ik veeg af is het transparant en als ik van binnen voel. Ach ik houd op met mezelf gek te maken en wacht rustig af.....pom tie dom...zucht...tra la la...zucht
Hoi Salsabine, Moeilijk he ! ik heb het ook altijd die laatste dagen voor mijn NOD. Mijn duimen draaien voor je. Knuffel, Bibu !
Hallo allemaal, bij deze voor iedereen die (net) ontdekt heeft zwanger te zijn: GEFELICITEERD! Echt super. Ik ga me ook onder jullie voegen. Mijn NOD is 8 januari (hoop het niet). Spannend allemaal he. Heb niet zoveel last van kwaaltjes. Alleen een raar gevoel in mijn onderbuik, en nu een beetje een weeeig gevoel (lees niet weeen). maar ik ben ook druk geweest met stofzuigen boven zonet. Ik houd jullie op de hoogte. groetjes, jikke
@Bibu: dankje heb het nodig...zucht... @Jikke:welkom hier en laten we maar hopen op een goede afloop en een tripje naar Semptember mamma's
Kon het niet laten vandaag. Die onzekerheid.... Heb dus getest, maar negatief... Ach. Weet ik voor nu even waar ik aan toe ben. Misschien was ik gewoon te vroeg deze keer, 21 dagen is ook kort voor een cyclus, misschien deze maand wat langer. Maar ik had woe en do zo'n drukkend gevoel in mijn buik (achter mijn navel) datik dacht dat mijn ongi wel zou komen, maar nog niets te zien... We wachten geduldig af. (moet nou wel weer nieuwe testen gaan kopen, nu zijn ze echt allemaal op...)