hoi allemaal, wat zijn er al veel zwangeren hier! Allemaal van harte gefeliciteerd. ik hoop dat ik me bij jullie mag rekenen. over iets meer dan een week mag ik pas testen. Wat duurt dat toch lang he... niks aan dat wachten. Mijn man vindt ook dat ik er teveel mee bezig ben. ik voel al van alles, maar volgens hem is dat nog een beetje te vroeg (wil geen valse hoop krijgen). Ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap en toen was het raak. Hoop dat het nu weer zo is. Ben nu alleen al wel een stuk misselijker dan toen... hoop maar dat het geen griepje is. zijn er hier nog meer mensen die al heel snel iets voelen? groeten Aileen
Meiden bedankt voor jullie opbeurende woorden, ga vandaag lekker dagje winkelen en natuurlijk nieuwe test kopen. Hoop op een vette streep de volgende! Iedeen een fijne dag en succes met wachten, klussen! Liefs
nou meiden, het zijn er veeeeeeeeel en ik wil er nog veeeeeeeeel meer bij zien! anneliesje, klint goed dan hoor! de testen van CB zijn toch wel ok... ok hier komt ie, geloof dat iedereen erop staat, ben ik er vergeten, sorry! Migga 5 wk & 5 dgn. suus1983 6 wk maart 5 wk & 3 dgn las28 5 wk & 4 dgn Danique 5 wk & 3 dgn Ief 5 wk brigitte22 5 wk & 6 dgn daantje 5 wk & 6 dgn mamsie ? Blodyn 5 wk & 2 dgn Lin84 5 wk & 5 dgn moudje 4 wk & 6 dgn augustus 6 wk & 3 dgn Lijn 5 wk & 5 dgn mouschy 5 wk & 4 dgn Domino 4 wk & 4 dgn bianc 4 wk & 1 dag joos1 wk & 1 dag Sophie 4 wk & 5 dgn Sylvia 4 wk seetje 5 wk ponyville 4 wk berbel 4 wk & 6 dgn zonnetjes 5 wk & 3 dgn kvptje 5 wk & 4 dgn Joyce82 3 wk & 6 dgn claudia23 4 wk & 2 dgn Pomme 4 wk & 5 dgn kelly33 4 wk & 2 dgn liefs van bianca
jeeeeeetje het zijn er 29 Maar er kunnen er nog wel meer bij hoor meiden dus kom op goed klussen ghehehe
Als ik jou was zou ik de digitale CB kopen, heb je meteen duidelijkheid. Hij is alleen wel iets duurder, maar dan heb je wel meteen 3 testen. Wat veel zwangeren! Ik baal nu alleen heel erg dat ik daar niet tussen sta! Maar we gaan gewoon door naar ronde nummer 2 (We zijn nog maar net begonnen, moet er niet meteen te veel van verwachten natuurlijk)
ff zitten kijken, Mijn nod is 20 januari Pfff lijkt een eind weg en de pendel van caruli binnen, maart 07 een meisje ohww hoop zo dat het eerder is [-o<
Ik ben hier erg blij mee! Zegt meteen of je wel of niet zwanger bent. Deze digitale van CB werd mij ook hier op dit forum aangeraden. Succes!
jeetje wat een zwangeren al! hoop dat er nog veel meer bijkomen inclusief mezelf natuurlijk! ik zit te wachten had een positieve ovutest op 24december dus 25 of 26 december mijn ei dus nod maandag of dinsdag vorige ronde na 12 dagen..... wil eigenlijk morgen wel testen dan is mijn man er ook dat vind ik net zo fijn dan doordeweeks maar ben bang dat het morgen misschien te vroeg is wat zou ik doen? heb gevoelige tepels maar dat heb ik al eerder gehad gisteren leek het wel of er een leeuw in mijn buik zat te grommen en dit was niet van de honger, als ik op mijn buik lig lijkt het een beetje gevoelig maar verder niet echt wat..... alle dames succes laat al die positieve testen maar zien!
@ anneliesje: Ik zou ook een digitale test kopen als ik jou was: dan lees je ZWANGER of NIET ZWANGER.. mee duidelijkheid kun je niet krijgen lijkt me! En je hebt 3 testen voor iets van 20 euro, dus eigenlijk ben je goedkoper uit! (normaal kost 1 test toch rond de 9 a 10 euro?) Succes en ik hoop voor je dat het echt zo is! Wat kunnen mannen soms nuchter zijn, hè? Soms maar goed ook... Ik kan soms ook zo erin doordraven... haha, `dit is mn 1e ronde en heb 2 dochters en dan vraag ik mn man of ik nog wel zwanger kan raken.. barst ie in lachen uit.. ik helemaal sneu kijken natuurlijk.. hihi Liefs Lin
Hoi dames! Even een berichtje. Zoals ik eerder schreef heb ik in oktober een missed abortion gehad. Ik moest 1 menstruatie afwachten. Dat heb ik gedaan en nu BEN IK ZWANGER! Gisteren een vroege test gedaan, er waren al wat voortekenen........ We zijn heeel erg blij maar het is nu ook wel erg spannend na een miskraam. Dus dames, ik ga jullie verlaten. Ik wens iedereen veel sterkte met wachten. Groetjes Esther
Nou, klachten niet echt. Maar bij de eerste zwangerschap waren er dezelfde dingen die ik nu weer voel. Vooral een zeurderige onderrug pijn, steken in mijn borsten en soms een acuut "hongergevoel". De vorige keer testte ik nog veel vroeger (4 dagen voor NOD en nu 2) en toen was de test ook erg positief! Blijkbaar is mijn hormoonspiegel snel op peil.... Verder voel ik me prima, ik hoop dat dat zo blijft