Proficiat ester ! Jeetje het houdt niet op met die zwangeren. Er blijven er steeds weer bijkomen. Ik denk echt dat het er aan ligt dat december zón romantische maand is. Iedereen die zwanger is proficiat, ik hoop dat ik jullie snel kan vergezellen, maar vooralsnog is het bij mij 10 keer niks. ben nog niet ongi, en ben nog niet zwanger. gr. gertie
Ja zeker frustrerend, je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Ik weet niet of ik nog ongi moet worden, of en wanneer ik een ei heb, of dat ik zwanger ben. Mijn laatste ongi was op 24 oktober. Ik zou nu gewoon graag ongi worden, dan kun je tenminste opnieuw beginnen, op deze manier blijf je in onzekerheid. Ik heb me voorgenomen nog een weekje af te wachten, als er dan nog niks bekend is ga ik naar de ha. x gertie
Meiden.....houdt moed! Ik duim voor jullie. Ik weet hoe onzeker en moeilijk het elke maand weer is. Geef nooit op!
esther wat super gefeliciteerd! Hier nog steeds geen tekenen van de ongie....wel nog steeds alle symptomen en krampjes. Getest vanochtend maar die was negatief..dus ik ga er maar niet meer vanuit dat ik zwanger zou kunnen zijn......
Hee het kan toch nog zo zijn Johanna. Kop op, je bent nog twee dagen voor je nod. Je moet niet opgeven voor je het zeker weet toch ? Geen is dan toch nog steeds goed nieuws. succes Gertie
Hai meiden, Hier wordt het steeds gekker. Eerst heb ik veels te vroeg mijn eitje (t.o.v.) mijn laatste 2 cyclussen. En nu had ik vandaag roze vloed en ik zit pas op dag 25! Zelfs al zou ik 14 dagen bij mijn eitje optellen dan zou ik pas de 10de mijn nod hebben. Lijkt mij laat voor een innesteling he? Of kan dat zo laat? Ik heb niet zoveel verstand van innestelingsbloedingen en lees er ook maar weinig over. Wie weet wat meer. Normaal begin ik ook nooit met roze maar met oud bloed. Raar allemaal... maar ja ik ben ook een rare meid We wachten maar af maar mijn hoop is toch wel weer weg voor deze maand. Liefs, Gaby
Gefeliciteerd Esther! Ik voel me goed misselijk vandaag, maar voelt meer als een griepje dus daar houden we 't dan maar op!
meiden wat denken jullie.. 13 december 1 ste dag laatste menstruatie dus volgens de calculator zou ik 29 december eisprong hebben op 30 en 31 december vruchtbaar slijm en de 1ste pijn in mijn buik echt ovulatiepijn. op die dag enige keer dat we zonder voorbehoedsmiddelen hebben geklust. dag erna vruchtbaar slijm... 11 januari zou mijn NOD zijn maar nu mijn eisprong 3 dagen later was zou mijn NOD dan ook 3 dagen later zijn?
Hai Noor, Nou ik voelde het (voor het eerst dat ik het echt herkende) en heb gelijk een testje er tegen aan gegooid en had een vette smiley. Ook daarna gevreen. En de volgende dag was hij negatief dus ik kan wel stellen dat ik 100% zeker weet wanneer ik mijn eitje heb gehad. Raar he! Liefs, Gaby
Hallo Allemaal, Ik moet nog tot 13 januari wachten voor een test en heb de hele dag een gespannen onderbuik en sinds gisterochten hele pijnlijk tepels. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik hoop zo dat het gelukt is dit keer. Ik had een positieve ovulatietest 30 december en we hebben toen heerlijk geklust. De dagen ervoor ook. Wat zijn er al veel zwanger he! Groetjes Ellen
@Gaby: mmm vreemd, tja, het zou natuurlijk toch wel van een innesteling kunnen zijn zou ik zeggen, het zou anders wel heel vroeg zijn als het je aankomende menstruatie zou zijn... Maar ja, je lichaam doet soms rare dingen. Hoop dat je niet ongesteld wordt meid, en dat je over een paar dagen een positieve test hebt! Ik duim voor je!