ik heb mijn banner maar even aangepast, want volgens mij heb ik nu mijn ovulatie... Dus vanavond nog maar even snel aan de klus! Ik ga gauw even een boodschapje halen, mijn dochter wordt nu wakker, kom vanavond nog even buurten!
Maar het hoeft niet altijd precies 14 dagen na je eisprong te zijn toch? nou ja ik wacht het wel af vrijdag
Hoi dames wat zijn er weer veel bij gekomen we wachten weer keurig af he. Nog even geduld he. Is heel moeilijk hoor. Succes dames en veel klusplezier. en dames die zwanger zijn gefeliciteerd! groeten jennie72
Ik heb het volgens mij wel vaker gehoord dat meiden wat roze vloed hadden nog voor dr menstruatie... En volgens mij testte die later positief! Ik hoop het voor je meid!
gertie hou een beetje moet bij mij was het pas raak in ronde 21 dus hou moed! dikke knuf van mij Ben je al eens naar de ha geweest? Esther gefeliciteerd en geniet er lekker van gabybaby welke dag was je ei want het duurt 8 tot 10 dagen voor die innnesteld en als jij een late innesteling hebt moet het volgens mij wel kloppen. Of ben ik gek groetjes las
@las28 nou vanmiddag heb ik er dus even een testje tegenaangegooid omdat ik nog steeds geen tekenen heb van . Maar deze was helaas negatief. Nu ga ik morgenochtend,maar met ochtend urine testen. Nu had ik de vorige keer dat ik zwanger was ook pas laat een positieve test. Dus het kan nog alle kanten op bij me.
goedenavond, wat is het rustig vandaag.... ik zit nog steeds op de wachtbank maar maandag of dinsdag is dat over en dan zit ik hopelijk op de roze/blauwe wolk en niet op het maandverbandje hoop ik maar we blijven duimen [-o< gaan er nog dames testen? iedereen succes en hoop dat er nog veel meer zwangere bij mogen komen! liefs
@las, hee las, ik houd wel moed hoor. Maar ik wil gewoon alleen maar rondes kunnen tellen. Ik weet nu helemaal niets, dat vind ik frustrerender. liever een teleurstelling krijgen, dan kan ik daarn er weer met goede moed tegenaan. Ik ga volgende week naar de ha als het nog hetzelfde is. x gertie
heb ff gezocht en het is meestal 14 dagen maar het kan ook korter zijn.. iig minimaal een dag of tien anders heeft het eitje geen kans om in te nestelen.. nou ik ga mezelf bedwingen niet eerder te testen dan vrijdag.. kans is zo klein.. maar pff ik heb zulke pijnlijke borsten en buikkrampen
pff ben vooral heel moe vandaag..... Heb het idee dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houdt....heb helemaal geen last van ongie verschijnselen meer....terwijl dat een paar dagen geleden nog wel zo was...
Hoi ik ga als ik volgende week Woensdag niet ongie ben ook maar eens een testje wagen is lastig met een onregelmatige cyclus. groeten jennie72
sanx....maar ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief....dus ik verwacht er niet veel van..