hey hey meiden lintje van harte gefeliciteerd ze zijn weg die verrekte dus we kunnen weer aan de klus hopelijk word het met kerst een baby kadootjes rijkelijk uitgedeelt aan ons alle ben nog wel verkouden en word er ook best gestoord van voel me ook nog niet helemaal happy maar bekijk het van de positieve kant {|= 2de kerstdag is helemaal voor ons hihi daar gaan we hopelijk ook rijkelijk van genieten hihi meiden allemaal heel veel succes gr maria
@ingemoppie: balen dat het 4 dgn te vroeg is maar ja dan kunnen we ook weer 4dgn eerder klussen \/ De zijn alweer zo goed als weg en ik ben deze maand begonnen met temperaturen...best interessant, zou anders ook nooit hebben geweten wat mijn normale lichaamstemp is. Aldoende leert men...nu maar wachten en kijken wanneer da ei een keer om de hoek komt zeilen Voor de rest ga ik me ook suf klussen deze maand en dan maar hopen dat we allemaal maar door mogen naar het "zwanger" forum [-o< xxx
Hier ook weer ongi geworden, dus door naar de volgende ronde. Mijn NOD komt nu uit op 12 januari.... hopelijk brengt de derde ronde ons veel geluk... Dames, allemaal een vruchtbare periode gewenst! Liefs, Jelske
dag meiden, ik zal waarschijnlijk even niet meer langskomen, mijn oma is deze middag verpletterd door een vrachtwagen en ligt momenteel in coma, tgaat echt niet goed, dus ja... ben momenteel nog in shock, maar zal dus enkele dagen niet online komen,wil jullie toch allemaal de komende dagen succes wensen! groetjes julie
kom me melden bij januari. heb nl. een candida en mijn ei is net geweest (denk ik). weer een ronde voorbij. jammer maar er komen vanzelf meer rondes
He Meiden, Ten eerste Julie ontzettend veel sterkte. Ik kom me hier weer melden gisteren de gekomen. BAHBAHBAH. Maar ja heb me\elf gek zitten maken, tellen blijkt toch een hele kunst te zijn . Dus dacht al een tijdje overtijd te zijn wat dus eigenlijk helemaal niet klopte. Nu houden we mooi 30 dgn aan cyclus is vrij regelmatig. en dan gaan we vanaf de kerst weer flink aan de klus en dan hopen we dat 20007 heel goed gaat beginnen. Liefs essiee
Hoi meiden, iedereen die hier beland is wat kl*te dat de er weer zijn, wens jullie heel veel suc6 in deze ronde en dat 2007 maar mag beginnen met een heel mooi wondertje! Ik meld me ook weer aan hier, gisteren zijn mijn doorgebroken na 38 dagen..had een vroege mk gehad de vorige ronde en mijn lichaam was een beetje ontregeld geloof ik! Nu maar weer afwachten wanneer nod is, maar iig is dat in Januari! Ik zal niet heel actief meekletsen, maar lees wel mee, ik probeer er iets minder mee bezig te zijn! Heel veel klusplezier en vruchtbaarheid voor iedereen! liefs pjetje
Ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden Dat het maar snel mag lukken! Mijn nod is 7 januari
Ik heb nog geen idee wanneer mijn NOD is , maar kom alvast gezellig hier mee kletsen . Als het meezit heb ik aankomende zondag namelijk mn NOD , maar kan ook dinsdag zijn . Ik houd dinsdag aan . Maar ik ben er van overtuigd dat ik woensdag hier toch terecht komt . Dus dan kan ik net zo goed alvast hier mee kletsen toch ? Groetjes Joyce
O wat zijn er weer veel meiden bij gekomen, jammer dat er niet meer zwanger zijn. Maar goed we zitten weer op de wachtbank en maar wachten en maar wachten.. Ik haat dat wachten. Maar ja het is niet anders we zullen zien wat de kerstman ons brengt. groeten jennie72