Op deze site kan ik af en toe mijn ei kwijt (sorry voor het woord ) en ik vind het leuk om andere ervaringen, zin en onzin te lezen.
@ Daam haha, vind het wel een mooie woordspeling, maar joh, wat heftig! Hoop dat je juist ook wat steun kunt vinden in de soms "onnozele" dingen die je tegenkomt. (Haal namelijk zelf wel altijd veel steun uit humor en lichtzinnigheid in moeilijke tijden)
hee anneliesje proficiat, wat fijn voor je meid ! Leuk he stiekum naar babyspulletjes kijken, daar verheug ik me ook zo op! Hee vraagje, aan Annelies, maar in principe aan iedereen> Waar koop ik een digitale clear blue test, kan hem nergens vinden ! Waar hebben jullie hem, gekocht ? gertie
@Gertie: Is gewoon te koop bij vrijwel elke drogist (althans, bij ons in het dorp wel) Misschien moet je er even naar vragen?
@Esther: jij ook supergefeliciteerd! Wat heerlijk joh! Hoop dat je lekker zult genieten! Van harte! Wat zijn er trouwens al ontzettend veel zwangeren deze maand! Ongelooflijk! Zullen we met zijn allen afspreken dat we deze trend voortzetten?
Ja, ik hou van slap geklets want het is heerlijk om eens ergens anders aan te kunnen denken! Ik ben trouwens meer een lezer dan een schrijver, zit vandaag wel op mijn praatstoel hoor!
@Daam: Dat geloof ik joh! Nou ja, laten we maar afspreken dat het nieuwe jaar je veel vreugde brengt nietwaar? Ik zal in ieder geval duimen dat dit jouw jaar wordt!
Ik ben er even een tijdje niet, was al niet te vaak meer aanwezig.... Zit er even helemaal doorheen, krijg nu de naweeen van de mk (geestelijk dan) en zit niet lekker in mijn vel. Heb ook nog een blaasontsteking gehad, daardoor een schimmelinfectie en erg last van mijn rug. Dus het kan niet op hier! Hopelijk kom ik over een aantal weken met goed nieuws op het forum. Ik zag dat er al 29 zwangeren zijn dit jaar, hopelijk hoor ik daar snel bij! Iedereen succes!
hee noesje en smeetje sh.t voor jullie, ik wens jullie veel geluk en succes. Probeer positief te blijven ookal is dat soms heel moeilijk gertie
@annelies, Wat raar ik kan die hele test bij geen 1 drogist vinden en ik woon toch in een redelijk grote stad ! stom hoor gertie
@smeetje: sterkte hoor.. Wat naar voor je, zeg! En wat laat met 20 weken. Denk je dat je na 12 weken een beetje veilig zit.. nog maar gecondoleerd dan. Heb je je kindje ook een naam enzo gegeven? Dat help vaak wel, he? En misschien een levensboompje ergens in je tuin planten, speciaal voor dat kindje en het een naam geven en ook al weet je het geslacht niet, dan nog kun je iets bedenken wat voor allebei kan.. Ook kun je bv een speldje opdoen, met klein handje of voetje of hangertje met die naam erin, en datum.. zo kun je iets bedenken wat bij jou past. Maar het is heel goed om er iets mee te doen denk ik (als jij daar aan toe bent natuurlijk) Nou, hoop dat je hier wat aan hebt! Liefs Lin
Thx Noor! zal ook voor jou duimen dat de test positief is over 2 weken! klus ze! Ik ga ook weer wat nuttigs doen! O :c:
hallo lieve meiden. ben vandaag helaas ongi geworden en schuif door naar februari. Voor jullie allemaal... heel veel succes nog en allemaal plusjes op de test oke?
Zitten jullie ook allemaal aan de foliumzuur? Ik gebruik Fem natal van Davitamon. Foliumzuur en vitamines in 1. En doen jullie verder nog bepaalde pillen oid? Nog een rare vraag, maar blijven jullie na 'de daad' (hihi) ook nog even liggen? Ik heb zelfs wel es gehoord om een kussen onder je billen te leggen en zo even te blijven liggen.. Klinkt logisch.. Ik hoest veel, en als ik dan hoest voel ik het zaad gewoon weer naar buiten lopen.. blijft er dan wel genoeg binnen? Hoe doen jullie dat? Is het geen probleem om direct op te staan? thanks, lin
Hoi Hoi, Weer een aantal zwangere dames vandaag, GEFELICITEERD allemaal. Voor alle meiden die morgen gaan testen, succes ik duim voor jullie. Liefs voor iedereen, Bibu !
ik gebruik idd foliumzuur...en davitamon vitamine totaal tabletten. voor de rest gebruik ik niets aan medicatie. volgens mij is het echt een fabeltje..dat van een kussen onder je billen leggen. Even blijven liggen kan ongetwijfeld geen kwaad. Uiteraard 'loopt' er wel wat naar buiten maar het meeste blijft echt wel binnen hoor! (ook al lijkt het soms van niet )
Ingiemoppie he dat is gewoon kl@#@#$^&te hopelijk is ffebruari jou maand dikke knuf ik slik ook foliumzuur en vitamine extra heb fem natal maar nu ander merk gr maria