jeetje weer 2 zwangere erbij geloof ik dan zitten we al op 31 pfff zijn dat echt allemaal januari testers? De nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
hee Linneke, en andere dames ook natuurlijk, kijk eens in dit forum bij zwanger worden en dan bij Yes ! zwanger na randjesfietsen ! Schaadt het niet dan baadt het WEL. Je kunt het altijd proberen, ik heb het geprobeerd, het geeft je klusleven in ieder geval een andere dimensie. Als we er ook nog zwanger door raken dan zou dat helemaal mooi zijn. gertie
goedenmorgen...ben vandaag ongie geworden dus ik ga door naar februari. Aangezien het voor mij de eerste ronde was en ik net met de pil gestopt ben ben ik echt blij dat mijn cyclus zo netjes op regel is. voor de rest van de januari meiden hoop ik voor jullie op een leuke klus tijd en nog een boel positieve testen
Hey meid jammer dat niet zwanger bent, maar wel een geluk idd je er een beetje regelmaat in zit. Ik wens je heel veel suc 6 in feb! Liefs Ikke
Iedereen gefeliciteerd diezwanger is. Ik ben gisteravond ongi geworden dus voor mij is het over. Ik ga door naar februari.
ikke er zijn ook december testers bij gertie er zijn ook vrouwen die alleen foliumzuur slikken in beides zit de foliumzuur dus ga er vanuit dat het wel goed zit gr maria
Hai meiden, nou na gisteren even die roze vloed ook niets meer gebeurd. Dus we hopen een klein beetje hoop! Ik heb het zelf nooit eerder gehad maar ik was wel heel teleurgesteld toen ik het zag. Ik dacht gelijk.. game over. Liefs, Gaby
Hi Las, Dus de innesteling is 8 tot 10 dagen? Goed te weten.... het was precies 10 dagen na mijn ovulatie. Weer een sprakeltje hoop Liefs, Gaby
Lieve Anneliesje & mannetje natuurlijk, Woehoe! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er maar lekker van. Liefs, Gaby
Ahh en ook Kareltje & Johana zijn ongesteld geworden. Geen goede dag vandaag hoor! Geen positieve testers maar wel veel duveltjes. Sterkte allemaal. Liefs, Gaby
Hoi allemaal, Kom ook maar eens hier kijken, mn NOD begint wat dichterbij te komen (eindelijk, wat lijkt dat lang te duren zeg!) Groetjes Jelske
Jammer Kareltje dat je ongie bent geworden, en de rest zonde hoor. wij wachten en wachten Jelske ik doe met je mee hoor. Spannend ik hoop voor je dat het raak is succes en alle andere meiden ook. jennie72
Voor alle zwangeren gefeliciteerd! Erg balen voor degene die de hebben gekregen! Wij zijn druk bezig en daarna maar weer wachten, wachten, wachten Succes allemaal! Groetjes Doris
Annelies van harte gefeliciteerd. Voor alle meiden die net ongi zijn geworden, balen joh! Ik heb gisteren een ovu test gedaan, maar er was nog niks te zien. Morgen maar weer eens kijken. Wel lastig, moet ik 'm mee naar mijn werk nemen. Nou ja, elk doel heilgt de middelen zeg maar? (of zoiets). Ik heb m'n banner maar even wat langer gezet. Ik denk niet dat ik deze maan keurig op 31 dagen uit kom. Alle testers van vandaag veel suc7!