@jennie: wij gaan volgens mij gelijk op, zie mn banner! Weet je hoelang jou cyclus is? Ga je weer testen? Ik heb 2x nega getest. Durf niet meer te testen. Ik voel ook nog niks.. Maar dus ook geen ONGI.. spannend hè? Ik weet ook niet hoelang mn cyclus is en of ik überhaubt wel ongi wordt. Wil graag weten hoelang mn cyclus is, maar ja.. banner maar even wat langer gemaakt.. We wachten af.... Jij suc6 en hoop dat je straks wel posi test! Liefs Lin
Hoi hoi, Nog geen goed nieuws vandaag ? Ben ik niet meer gewend..... Voor alle meiden die nog willen testen vandaag hopelijk positief nieuws en voor alle anderen ook vandaag weer een knuffel. Bibu !
Linneke nee die banner van mij lees je anders Zo te lezen dat ik vanaf dag 28 al 6 dagen overtijd zou zijn maar ik wat onregelmatig ben houd ik de langste cyclus aan 38 dagen ik zit nu op dag 34. Maakt niet uit die banners werken anders Maar bedankt he ik wacht tot volgende week de testen binnen zijn en dan moet het wel duidelijker zijn he hopen we dan maar jij ook succes he! jennie72
jeetje ben een aantal dagen niet online geweest maar heb een hoop gemist zie ik..... voor alle zwangere meiden JOEPIE Gefeliciteerd! \/ voor de (mede) wachters [-o< en voor de meiden die helaas door gaan naar de volgende ronde, jammer joh maar houdt moed! fijne zondag nog...... liefs triez
@ Jenny, ja ik zit ook op dag 34 van mn cyclus. Als ik 28 dagen zou reken ben ik idd ook over tijd. Maar mn test was nog negatief. Heb jij nog niet getest? Want je kan kiezen met deze banner, of je tot ovulatie of vanaf test of beide wilt tellen. Ik heb m ook maar op lange cyclus gezet, want weet niet hoelang t is.. Dus toch beide op dag 34! Toch? Heb je testen besteld? wanneer ga je testen? zodra je test binnen komt? suc6 Liefs Lin
LInneke ik heb al getest en die was positief maar ben nog wat voorzichtig wil eerst die testen van hier afwachten die komen volgende week binnen en dan is er pas een rede om te juichen. Eerder niet ik heb mijn eipsrong goed gevoelt en dan zou ik op dag 32 uitkomen nou ja we zien wel he, groeten jennie72
hoi allemaal, ik heb vandaag een ontzettende de baaldag mijn ongie is onderweg heb al bruine afscheiding en het gaat wel doorzetten, ik had er zo goede hoop in voelde allemaal positieve dingen dacht ik dit is de eerst keer dat ik me toch wel een beetje verdrietig voel wil het zo graag en nu duurt het weer bijna 7 wk en dat duurt zolang............... alle dames succes hoop dat jullie mij niet volgen naar februari!
Zo er zijn al echt veel zwangere in Januari en de maand is nog net begonnen dat belooft veel goeds Nou wij zijn weer aan de klus, om de dag hopelijk werpt het zijn vruchten Ben benieuwd ! Alle zwangere gefeliciteerd en alle klussers succes en voor degene bij wie de zijn doorgebroken een dikke knuffel!
Hoi Dames..... Kom ook weer eens even binnen vallen. Heb niet alles gelezen, was me iets te veel. Zwangeren......Gefeliciteerd Meiden waar de zijn gekomen .... balen, succes in de volgende rond. Moet zelf nog even geduld hebben voor m'n ei er klaar voor is....en dat wachten duurt zooooo lang. Gelukkig zijn we druk aan het "verbouwen" in huis [alle slaapkamer opknappen], dus heb wel genoeg afleiding. Zal proberen om weer wat meer aanwezig te zijn. De kinderen moeten morgen weer naar school, dan krijgen we hopelijk weer wat ritme.
Hee meiden, kom weer even buurten, jeetje toch wel weer een aantal ongesteld geworden zeg! Bah. Nou ja, misschien dat ze allemaal gelijk lopen volgende maand! En dan in een dag 4 posi testen! Hier gaat het wachten beginnen.............. Ben beetje ongeduldig van aard, dus vind het altijd wat lastig dat wachten... Verder alles goed hier?
@Jennie: maar een positieve test is positief toch? Het is volgens mij niet zo dat een andere test posi aangeeft en de test van de site nega. Ik zou jezelf feliciteren!
Nou dan toch maar effe mijn nod erop zetten, hij is al heel snel maar ik twijfel tussen 12 en 14 januari, dus ga maar uit van 14, fertilityfriend zei dat mijn ei op 29 december was, ik dacht 31... we merken het wel, of hopelijk we merken het niet! succes allemaal, dat de maar uitblijven... rensie
Noor28 ik ben het met je eens maar wil hem zo graag wat duidelijker hebben. Dan pas geloof i k het. Dus wij wachten tot volgende week en dan hopen maar gr jennie72
Goedemorgen meiden, Geen zwangeren er mee bij geloof ik, heb ff snel door gekeken. Ik zit weer om mn wacht bankie, heb er een lekkere plek van gemaakt, want het wachten duurt toch lang dus kan je maar beter lekker zitten Nou meiden ik ga maar even verder met de schuur leeg halen damnzz wat een pieppp zooi staat daarin, maar het moet. Want binnen kort wordt de tuin aangepakt, nieuwe tegels en een andere schuur erin.. zucht... dus dat wordt weer een aantal dagen weken misschien in de zooi zitten en als ik ergens niet tegen kan is het rotzooi
@ikke: smijt maar wat lekkere kussens op de wachtbank, dan zet ik een potje thee en kom ik je vergezellen!
Goed plan! Zeker met dit regenachtige weer! Succes met opruimen! (Zou ik eigenlijk ook moeten doen.....)
hahah ik heb al 3 keer ofzo een tussen stop gemaakt, maar we zijn een eind, maar we zijn er nog lang niet.pfffff Gaan we denk niet redden vandaag