NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    hee meiden,

goed nieuws voor mij. Ik ben gisteren eindelijk ongi geworden. Ja, ik weet het, dat wordt normaal gesproken niet beschouwd als goed nieuws. Maar nu in mijn geval, na een cyclus van 77 dagen is dit echt een opluchting.
    Ik ben blij dat we aan een nieuwe ronde kunnen beginnen.
    Ik ga dus door naar februari.
    Alle dames in Januari, nog heel veel succes en geluk. Voor alle meiden met pech deze maand: tot ziens in februari.

doei xxx gertie

2. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @Linda, Beterschap ook voor jou... Voel je je al weer wat beter? Jammer dat je ongi gaat worden, hoop dat februari voor jou ook een klein beebje in petto heeft! :baby:

@Gertie: Oh wat 'fijn' voor je! Nu kun je tenminste gewoon weer aftellen naar je eisprong en je NOD dag.. weet je iig waar je aan toe bent, hè?
    Ik ben ook al op dag 38 van mn cyclus.. maar heb geen idee hoelang mn cyclus is.. dus ik snap nu hoe vervelend dat is..! Je weet totaal niet waar je aan toe bent.. Kan ik er wel weer een test tegenaan gooien maar voor t zelfde heb ik een hele lange cyclus...

Maar ben blij voor je dat jij weer gewoon een nieuwe poging kan doen! Februari wordt vast JOU maand! Suc6! :thumup:

Liefs Lin

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Halllo meiden

@hopes balen meid, maar feb wordt jou maand!
    @Gertie, eindelijk! hopelijk volgende maand ook raak.
    @salsabine ppfffffffff blaas ze ff weg voor die rot :evil: mogen niet komen.

Voor de rest van de meiden
    Wachters, zit het bannkie nog lekker? of moeten er extra kussens en thee koffie komen?
    voor die ongi zijn geworden suc6 de volgende maand
    de klussers, klus er maar lekker op los!

Liefs ikke

4. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    linneke wat was je langste cycles ooit?

groetjes las

5. Niet meer actief

@gertie: oh wat fijn voor je! Normaal helemaal niet fijn idd, maar voor jou errug fijn! Hopen dat je volgende cyclus 'normaler' verloopt!

6. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Heb ik vanochtend tegen zoveel beter weten een een test gedaan... negatief.
    Zucht...
    Je hoort hier toch ook verhalen van mensen die 4 dagen voor hun nod al positief testen. Mijn nod woensdag pas.

7. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @las: Dat weet ik dus niet.. Ik ben voor mn dochtertje 1 jaar van de pil geweest en toen nooit ongi geweest.. (door waarschijnlijk ondergewicht en spanningen.. husband was naar zn geboorteland ivm paperwork ed) Dus toen hij terugkwam werd ik gelijk 1e ronde zwanger.. En nu is mn dochter anderhalf en is dit weer de 1e ronde.. Maar als ik nu weer niet ongi was, dan was het uitblijven van ongi dus ook niet door ondergewicht.. want ik ben toch echt wel lekker aangekomen laatste jaar! Zou dus verwachten dat ik nu gewoon ongi moet worden..

Maarrrrr, misschien komt het door het ontpillen? Of kan dat niet... dan kan het toch ook erg onregelmatig zijn?

Liefs Lin

8. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    ja linneke dat kan ook.
    nou je maakt het wel spannend.
    veel succes met wachten!

groetjes las

9. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Gabybaby: Hoe gaat het nu met je? Ik las een paar pagina's terug over eventuele innestelling. Spannend!

Ik heb zelf nog geen kwaaltjes. Heerlijk! Zo kun je jezelf ook niet gek maken. ;)
    Wat ik trouwens wel gek vind, is dat ik deze cyclus geen slijmerige afscheiding :oops: heb gehad rond de eisprong, terwijl ik dat normaliter wel heb. Alleen een ontzettende duizeligheid, zoals ik al eerder schreef.

Ik heb dit weekend trouwens echt een superlief en -zacht Bumba-knuffeltje (zie avatar) gekocht voor ons (hopelijk) toekomstige baby'tje. [​IMG]

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @ Schaapje 82: Ontzettende duizeligheid? Dat heb ik nu dus ook.. Echt heel erg. Heb dat nog niet eerder gehad. Had je dat op de dag van je eisprong? Of al eerder? Ik heb het sinds zaterdagavond. Toen begon het ineens toen ik op een verjaardag was.

11. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nou hier zijn we weer hard aan de klus :oops: :oops:

Nou voor iedereen in de w8 stand heel veel suc6.

Testers SPANNEND :D
    mijn duimen draaien op volle toeren [-o<

12. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Marleen1979: Ik temp niet, maar ik denk wel dat dat door een eisprong komt. Volgens mij hebben we het daar toen al eens over gehad. Hihi. ;)

De keer daarvoor (niet opgeschreven wanneer dat was, maar ik heb het gevoel dat dat ook rond de eisprong was) was ik echt zó duizelig. Ik kon niet meer normaal staan zonder om te vallen of kijken zonder alles twee keer te zien.

Hoe is dat bij jou? Bij mij duurde het ongeveer een dag, maar het was niet altijd even hevig.

13. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik ben benieuwd!

Ik zal duimen voor de testers! Misschien deze week weer een handjevol nieuwe zwangeren!
    Hier nog geen tekenen van :evil: ...
    Maar voor de rest ook niet echt "klachten" behalve vlagen van misselijkheid, maar die heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil..Dus ze zullen binnenkort wel komen! :(

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben nu ook heel erg duizelig. Helaas is het al vanaf zaterdagavond. Ik was op een verjaardag en ineens werd ik ontzettend duizelig... Zondag was het nog steeds en ook nu is het niet over. Zaterdagavond toen ik thuis kwam van die verjaardag ging ik even naar het toilet en toen dacht ik echt dat ik flauw zou gaan vallen, zo draaide alles om me heen. Net of ik heel erg dronken was, maar ik had geen druppel gedronken.. Ik hoop wel dat het snel over gaat want dit voelt niet prettig.

Mijn vorige cyclus was 37 dagen. Als ik daar vanuit ga dan is mijn eisprong pas over ruim een week. Als ik dit keer wel een cyclus van 28 zou hebben dan is mijn eisprong al wel bijna..

15. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,
    Ik sluit mij ook even bij jullie aan... normaal op 21 januari mijn NOD. Maar aangezien dit mijn eerste pilvrije cyclus is heb ik mezelf voorgenomen om minsten tot dag 35 te wachten voor ik er een test tegen aan gooi! Benieuwd of mij dat gaat lukken!

16. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Dit doe ik ook ;) eerste ronde zonder pil was 22 dagen, maar heel weinig dus alles is wat in de war! :(

17. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi Schaapje,
    Lief dat je het vraagt.
    Ik denk dat het toch niet de goede kant opgaat. Ondanks het te vroeg is heb ik weer last van roze. Een hele rare cyclus deze keer. Een vroege ei en daarna 2 x roze tussendoor. Verwacht morgen of zo ongesteld te worden. Helaas!
    Had zo speciaal deze maand kunnen zijn om een positieve test in handen te hebben omdat ik had moeten bevallen als ik geen mk had gehad.
    Maar we wachten nog even verder.

Trouwens ik heb ook niet elke keer die afscheiding maar door ovulatietesten wist ik wel dat ik een eitje had gehad. Volgens mij is het ook geen regel hoor. Sterkte met je duizeligheid, heel vervelend. Misschien een beetje lage bloeddruk of te weinig ijzer in je bloed. Als het zo blijf moet je maar even naar de doc toe.

Liefs,

Gaby

18. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Trouwens ik kon de laatste uren niet inloggen. Meer mensen daar last van of ligt het aan mijn pc/internet verbining?

19. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Nee ligt niet aan jouw verbinding hoor want ik zit op mn werk en de verbinging is supersnel maar hij wilde deze pagina gewoon niet meer openen :(

20. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Ik kon ook niet meer inloggen!

Even een brandende vraag.

Ga ik net naar het toilet en krijg ik met afvegen een grote klodder helder wit/doorzichtig slijm. Ik kan er draden van trekken, maar het zou al veel te ver in mijn cyclus zijn.
    Gisterenavond wel geklust, maar naar mijn mening heeft dit een iets andere kleur en kun je daarvan geen draden trekken.
    Wie weet dit?

Ik temp niet dus kan het ook niet controleren op die manier. Ben van plan het volgende maand te gaan doen als het deze maand niet raak is.

Liefs

Deel Deze Pagina