NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Hi Just4love,

Ik heb vernomen dat sommige vrouwen meer dan 1 eitje per maand hebben. Misschien is dat bij jou het geval. Je hebt gisteren geklust dus je zou wel op tijd zijn mocht dat zo zijn.

Sterkte

Liefs,

Gaby

2. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Vandaar dat het ook zo rustig is hierzo. :)

3. Ronnie

Ronnie Lid

Jan 1, 2007
    92
    0
    0
    Hier nog steeds geen noemenswaardige eventuele symptomen. Blijf wel hopen natuurlijk....

4. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Just4love,

Misschien een beetje too obvious, maarreh... kan het niet van het klussen van gisteravond zijn? Vind ik ook altijd lastig te onderscheiden...

Neeke

5. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeetje, wat moest ik veel lezen..... :D Maar helaas, geen zwangeren erbij.... :(

Ik ben bijna van de :evil: af, heerlijk...Nog even wachten en dan weer lekker klussen!

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Dag allemaal.
    Kwam even bijlezen en buurten. Rustig hier! Misschien een stilte voor de storm? Kom vanavond nog wel even kijken!

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    oh wat een zwangeren deze maand! Gefeliciteerd allemaal.
    Just4love, ik heb ook wel eens heel veel doorzichtig slijm op een onvruchtbare dag, heel raar ja. Weet ook niet hoe dat komt. Maar heb het ook tijdens de ovulatie.

Had afgelopen woensdag een positieve ovulatietest moeten hebben, maar dat was niet. Nu had ik dat gisteren. Had ik eindelijk een regelmatige cyclus....
    waarschijnlijk nu weer 34 of 35 dagen. Maar we hebben donderdag, zaterdag en gisteren geklust! Ik heb er een goed gevoel over deze keer! (nu al)

Alle testers suc6!

liefs wies

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hoe kan ik trouwens mijn banner veranderen? Moet ik dan opnieuw een banner plaatsen en de andere verwijderen? Want dat lukt me niet.
    Ben ook zo handig met computers! :oops:

wies

9. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Wies in je profiel kan je hem gewoon weghalen (delete of backspace) en dan plaats je daar je nieuwe banner.

10. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ja hoor dan moet je even een nieuwe aanmaken en die andere verwijderen... ;)

11. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hey Salsabine!

Je bent over tijd! Ga je ook testen deze week? ;)

12. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Hebben jullie dat ook dat voor je eisprong je niet zoveel online bent en zodra je op de wachtbank zit, lees je de hele dag het hele forum van voor naar achteren.... :oops:

13. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Ha ha ja dat komt mij wel heel bekend voor. Denk vele met ons hoor.

14. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Ja dat zag ik ookal. Spannend!

15. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    hahaha ja precies zoals jij het zegt heb ik dat ook....die laatste week is het ergste zelfs...en deze dagen is het slopendst (?) :(
    Dan probeer je herkenning te zoeken "voelen zij dit ook, hebben zij dit ook, denken zij dit ook..."

Erg verslavend heb ik wel gemerkt! ;)

16. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    We zijn weer druk aan de klus, om de dag vanaf nu weer.
    Vandaag bloed laten prikken in het ziekenhuis voor mijn schildklier waarden, helemaal goed. Ik ben echt zo blij nu hebben we in ieder geval een normale kans om zwanger te worden en nu maar duimen. Al jaren wil mijn schildklier zich niet stabiliseren en nu is het goed, ongelofelijk SUPER!

Allemaal veel succes deze ronde en de zwangeren gefeliciteerd.

17. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Nou Anneke en Gaby ik weet het nog niet...mijn temp was nl vanmorgen iets gezakt dus ik vrees het ergste :(
    Elke keer als ik naar de wc ga heb ik het spaans benauwd "zou het ..."
    Testen wil ik eigenlijk niet want als een dezer dagen die ongi komt vind het weer zo zonde van mn geld...en de teleurstelling van de test vind ik altijd groter dan als ik het in de wc merk.

18. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Er zijn meiden hier die ook even hun temp iets lager hebben voor een dagje en alsnog zwanger zijn. Dus we duimen even mee.
    Wel spannend dat je een dagje overtijd bent natuurlijk. Een test is gelijk zo definitief.... nu hou je toch wat meer hoop. Ik ken dat wel.
    En naar de toilet gaan is gewoon te erg... ik zou er bijna minder door drinken haha. Omdat ik als rose had verloren ben ik bang dat het ook doorzet.... met grote tegenzin ga ik elke keer spieken of het al zo ver is.
    Spannende dagen...
    Succes!

19. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Nou vorige maand had ik dag24 in de avond ook roze en die nacht was het doorgezet...maar volgende dag weer weg ..toen was ik af en aan bij elkaar maar 2dagen ongi.

Nu zit ik op dag29 en is nog niks...mn buik gaat tekeer maar dat doet ie al ruim een week dus das niks vreemds meer ;)

20. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Dat snap ik ook wel.. Eigenlijk zit ik ook al op mn 32e dag van de cyclus, maar ik schuif het er maar op dat mn :evil: in de war zijn omdat dit nog maar de 2e ronde is..
    Daarom de banner op langste periode gezet.. ;)

Share This Page