Ik hoop op een posi test voor ons allemaal Wauw , dat zou echt geweldig zijn zo met de kerst Kerst is toch al altijd erg gezellig en als dan iedereen zwanger zou zijn , dan is het hier helemaal geweldig natuurlijk Felicitaties vliegen door de lucht , samen met knuffels en kerstwensen ... Hm , best fijn zo dat "zwijmelen" Groetjes Joyce
Hallo Meiden, Ik sluit me bij jullie maand aan. Hoop natuurlijk dat die er helemaal niet gaan komen, maarja dat doen we allemaal... Mijn NOD zal zijn op 2 feb.. Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen toe met veel wondertjes! Gr Droom
Hallo allemaal, Ik wil me hier graag ook aanmelden. In oktober heb ik een miskraam gehad. En 20 november kreeg ik weer mijn eerste menstruatie. Vandaag dus de volgende. We willen er weer rustig aan voor gaan.
Hoi Marie . Sterkte met het verlies En heeeeel veel succes de komende tijd met klussen en zwanger worden ! Welkom hier Groetjes Joyce
Mijn NOD is ook 13 januari. Ik dacht het vloeien dit keer meeviel, maar ik ben vannacht toch flink doorgelekt. Ieeuw! M'n onderbroek is naar de maan! :x
Even laten weken in Sil of Vanish en dan in de wasmachine met gewoon wasmiddel . Is hij weer zo goed als nieuw Groetjes Joyce
hey, jeetje wat zijn er een hoop nieuwe meiden bijgekomen zeg! succes allemaal! wij zijn aan de klusmarathon begonnen haha! deze maand maar eens flink raak schieten en hopelijk zwemmen de zwemmers goed door! gisteren op een babyfeestje bij een vriendin geweest, errug leuk maar errug confronterend, ik had 2 weken na haar mijn kindje moeten krijgen... maar ach.... wij klussen gewoon vrolijk door! liefs van bianc
Hallo, ik kom me hier ook melden, inmiddels ronde 7 na mk pffffff. Was deze ronde 2 dagen overtijd, maar helaas op dag 34 mijn duivels. Hopelijk wordt hij nu iets korter, of liever helemaal niet natuurlijk. Mijn nod is denk ik ongeveer 18 januari ofzo. Liefs Moons
Mijn nod zal zo rond 7 januarie zijn... Heb me iig wel voor genomen noet teveel er mee bezig te zijn, aangezien ik er gewoon een punthoofd van kreeg van het niet zwanger raken...Ben nu veel minder aanwezig op dir forum en ook zoals de brabbel, en dat bevalt met uitstekend! We zijn lekker aan het klussen, ben van plan om het om de dag te doen...Vanaf NOD totaan NOd, zo mis mijn ei hopelijk niet goed! Nogmaals succes allemaal, en veel klusplezier!
Hoi ik ga ook door naar januari. Volgens de calculator zal m'n eisprong met de kerstdagen zijn en m'n innestelingsdag ik op 1 jan. Ben benieuwd!
@claudia23: Ik heb een paar maanden geleden ook een 'forumstop' gedaan, omdat ik er te veel mee bezig was en het zo lang duurde voordat mijn ongi op gang kwam (pas na 61 dagen). Werkt inderdaad prima! Ervaring?
goede middag dames schaapje ik heb er ook ervaring mee hihi al is het best vervelend als het je overkomt maar ja even wassen met vanisch en scchoon is het weer hier zijn de duivels eindelijk weg ze braken zondag met alle geweld door en was er ook ziek bij dus dat werd dubbel op maar ben weer bijna de oude nog wel wat hoesten en pijn in de keel verder mag ik niet klagen wilde ovulatie testen bestellen hopelijk brengt dat meer geluk meiden heel veel succes gr maria