Dan zie ik je niet meer bij de septembermama's... maar ik hou je in de gaten en hoop je dan bij de oktobermama's te zien
hier alles goed hoor; voel me redelijk. Wel wat moe en als ik te weinig eet misselijk; boobies zijn al halve cupmaat groter en heb af en toe wat buikpijntjes... maar ja het is voor een goed doel he.....
haha, dat had ik ook zo snel al toen ik zwanger was van de eerste, wacht maar af, ze worden nog veeeeeel groter!
dag dames, ik voeg me er ook bij. Vandaag kan ik testen, maar dat doe ik niet. Heb zelf zelfs expres niet in huis, om een teleurstelling te voorkomen. Heb van het weekend wel steken gehad in mijn li onderbuik en mijn (.)(.) voelen wat vol/gespannen aan. je ziet het alleen niet. Nu ik zit merk ik dat ik weer een vaag gevoel krijg in mijn onderbuik. ook mijn rug is gevoelig. ben benieuwd hoe lang ik het volhoud om niet te testen. jikke
moons nr1 was er binnen een maand, nr2 was er na 4 maanden, nr 3 een kado, geen pil dus zat erin. En nr 4 bijna 2 jaar. Dus meid geef de moed niet op je komt gewoon lekker naast me zitten. Groetjes las
marloes hoe is het daar? en diddle een vroege oktober dan toch en die mogen ook in september mee beppen dus geen probleem groetjes las
Hoi meiden, Ik blijf heel hard voor jullie duimen! Hier weer even wat hcg-strooiseltjes..... Dikke kus, Sophie
Ook ik kom nog even wat hormoontjes over jullie uit strooien Er kunnen er nog meer September mama's bij (hier is het veel drukker, zou andersom moeten zijn!)
haha nou ik wrijf af en toe gezellig over m'n buik en m'n man geeft er kusjes op Ik heb normaal heel platte buik, maar nu telkens best opgeblazen. En heb ook nog een piercing in m'n navel die ik eruit wil halen voor ie echt op gaat zetten (de buik dan) xx Sophie
sophie hoeft niet meer je heb nou speciale dingen Heb namelijk ook mijn piercing eruit laten halen bij de eerst en je wil het nou niet meer zien. groetjes las
Zo is dat! En (meestal) gaat het weer snel voorbij! Al op een roze wolk geklommen? Dringt het al een beetje door?