denk dat je het pas echt geloof als je het gezien hebt. maar vindt het wel heeeel eeeerrrg lleeeuuuk maar er moeten er meer volgen! groetjes las
En als je het kindje straks voelt bewegen! Ik denk dat er velen willen volgen, we doen allemaal ons best!
Hoi, Ja er moeten er meer volgen Zit echt op een roze wolk hoor! Kom er maar snel bij Las, hoe bedoel je. Groeit t niet mooi dicht als je m eruit haalt Ik ga nu even naar next top model kijken x Sophie
Goedenavond meiden. Jeetje wat zijn jullie weer lekker aan de klep! Moest erg veel bij lezen maar heb het niet kunnen onthouden hhahaha Ff wat dingen die ik nog wel weet Ik ben er ook meer als ik op de wachtbank zit en schrijf ik ook meer. moet zeggen dat ik er nog rustig onder ben, heb zoiets we zien het wel weer, lijkt wel of ik iedere keer rustiger wordt. Mn lichamelijke klachten herken ik nu allemaal wel, dus ja Weer geen zwangere bij zie ik, kom op meiden er moeten er nog veel meer bij, dat moet toch wel lukken, we waren zo lekker op dreef! Voor de zwangere meiden die af en toe komen loeren, gezellie en die hormoontjes graag, maar ook nog wat voor jullie zelf houden en hier niet teveel plakken he! Voor de wachters, ppfff het duurt lang hahah Voor de klussers klus er lekker op los Voor de meiden die ongie zijn geworden, Sh*tttttt Liefs ikke
nou bij mij is het naar 8 jaar nog een gatje dat soms gaat ontsteken en dat is geen pretje groetjes las
ohwja zag ook nog een stukkie over dat sommige meiden weten dat ze zwanger kunnen worden, ik weet het helaas niet. Ben nog nooit zwanger geweest dus ja we weten het niet. Maar heb er wel alle vertrouwen in, zeg ik heel stoer
Ja alles goed moet ik zeggen, en het wachten ja gaat ook nog goed, wacht nog maar net. Komt volgende week wel dat het erger wordt denk ik En bij jou Noor?
ja wachten gaat hier ook nog goed, maar ja wacht idd ook nog maar net, dus heb nog nergens last van waarvan ik zou kunnen denken dat het op een evt zwangerschap zou kunnen duiden. M.a.w. ik laat me (nog) niet gek maken.... Ben ook bang dat het volgende week wel erger wordt....
hoi, Las28 en Sophie gefeliciteerd! Geniet ervan. Ook alle andere zwangeren natuurlijk gefeliciteerd. (ben niet vaak hier geweest deze maand, dus heb niet alles gevolgt. Hoop de zwangeren snel te volgen, maar deze maand niet denk ik. Liefs essiee
Kan 't even niet terugvinden maar iemand had bruinig bloed aan toiletpapiertje? Want als je net zwanger bent kan je ook een béétje bruinig bloed krijgen. Dit is oud bloed dan ruimt je lichaam de baarmoeder op/ maakt ze schoon! Mn vriendin die zwanger is had (op de dag dat ze ongi moest worden) ook wat bruinig bloed, 2 dagen.. maar bleek dus zwanger.. Voor wie het meegekregen heeft, idd de vriendin die abortus gaat doen... Woensdag gaan we naar een kliniek in Grongingen en ik zie er héél erg tegenop! Zit ik straks in de wachtkamer in een gebouw waar ze kleine babytjes dood maken, terwijl wij nog zo graag een kindje willen... valt haast niet te rijmen.. Ook omdat het haar nu "gewoon" niet uit komt... sorry hoor, moet er gewoon van huilen.. lief klein kindje bij mij was je wel gewenst... en bij zoveel anderen ook! Wat is het soms oneerlijk, hè? Moest t even kwijt.. Liefs Lin
hier zijn de duivels al gearriveerd...lekker op tijd deze keer: 27 dagen, ben beetje blij dat mijn lichaam eindelijk weer een beetje op zijn plooi komt nu... succes nog met de januari nod'ers! knuffel julie
VRAAGJE: hoelang was jullie cyclus na het stoppen van De Pil? Hoelang duurde het tot die bv regelmatig was? Of was dat gelijk al? En werd je de 1e cyclus wel ongi? Thanks alvast.. Lin (die haar cyclus niet weet en afwacht, na al 3x nega getest te hebben!)
Mocht het raak zijn dan wordt ik toch een beetje een september mama...het wordt toch een geplande keizersnede en die doen ze geloof ik vaker eerder dan de uitgerekende datum. En dan wil ik voor 1 oktober...komt beter uit met de kinderbijslag
Linneke, ik had bruine afscheiding, maar mijn nod duurt minimaal nog 7 dagen, heb mijn banner op gemiddeld gezet. Zit nu 9 of 10 dagen na mijn ei dus het zou eventueel een innestelling kunnen zijn. Veel sterkte voor het meegaan met je vriendin. Is inderdaad heel dubbel, vooral omdat jij wel graag wilt. Liefs Moons
linneke brigitte22 heeft het nou nog een die is echt zwanger moet je maar eens kijken op het september mama forum groetjes las
hoi allemaal Wat een hoop is er weer gekletst hier, iemand zei dat je minder online bent voor de eisprong..nou is bij mij ook wel een beetje zo, lees wel veel maar schrijf zelf wat minder, heb niet zo veel spannends te melden nu..helaas... het gaatwel heel hard deze maand met de zwangeren! helemaal geweldig! Hoop dat ik er binnenkort ook bij hoor, en de rest die nog druk aan het klussen of wachten is ook natuurlijk! Ik duim me rot!
Goedemorgen meiden Weer een nieuwe dag aangebroken! Ik wil iedereen die gaat testen heel veel succes wensen Meiden die nog wachten, geduld wordt hopelijk beloond en waar de ongie waarschijnlijk aankomen ik blaas ze voor jullie weg pppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hopelijk mag dat helpen Allemaal een fijne dag nog. Liefss ikke