ik word vanmorgen wakker met misselijkheid maar omdat ik een spastische darm heb die ontstoken is op dit moment durf ik het nog niet echt te geloven , ook doen mn tepels pij en niet zo als ik ongesteld moet worden maar ze branden meer , haal vandaag toch maar een test want heb het gevoel dat het raak is ben alleen zo bang dat ik me vergis ben wel vaker overtijd geweest zonder dat ik zwanger was als ik morgenochtend weer wakker word misselijk dan weet ik het bijna wel zeker
he lievebeesje we gaan voor je duimen. Didll ik heb ook deze keer weer een keizersnede als het raak is en ik moet bevallen, maar ik mag geen weeën krijgen van m'n zoon ben ik 3 1/2 week tevroeg bevallen omdat het moest en dochter 7 dagen. Maar eerst zover geraken he
@ zico...waarom mag je geen weeën krijgen? Ik krijgen eventueel weer een keizersnede omdat ik tot 2 keer toe een ongeplande keizersnede heb gehad. een natuurlijke bavalling zit er voor mij dus niet in, dat laten ze niet toe na 2 keizersnedes.
ik heb te smalle bekken, als ik weeën heb dan zakt de baby tever in en zit het vast, gevaar voor kind en moeder, mijn zus hadden ze laten proberen, 11 uren persweeën niet normaal, toen hebben ze maar beslist dat ze een keizersnede kreeg, bij gevolg dat ons pia ( nichtje) 3 dagen koorts heeft gehad en zus heel slecht heft gelegen, ze hebben haar verteld dat ze volgende keer rechtstreeks ook keizersnede heeft. Ik zit er niets mee in, dat alles zo gepland is, bij m'n zoon was het wel dat hij over de 4 kg zou gaan als ik nog verder droeg en ik ben zelf maar klein en heel mager geweest, stond op uitbarsten , kon niet meer. daarom hebben ze hem gehaald, het was een zware keizersnede en mocht het eerste jaar niet zwanger geraken, helaas met de pil was ik na 5 maanden al zwanger en heb een hele strenge controle gehad toen, ze hadden schrik dat de snede ging openscheuren.Nu weet ik ook dat de 3 de zwangerschap zal beëindigen met keizersnede, is al gezegd. Maar eerst nog zover geraken, heb er geen spijt van.Als ik zie hoeveel m'n zus heeft afgezien dan wil ik zoiets niet meemaken.
Zico, nee dan maar beter een keizersnede, is beter voor de baby en voor jou, dat is toch het belangrijkste. Hopelijk lig je binnen een jaar opnieuw in de o.k Liefs Moons
@ Zico... idd dan maar een keizersnede. Mijn jongste zat ook behoorlijk vast in m'n bekken, tijdens de keizersnede kregen ze haar er bijna niet uit met als gevolg dat ze het behoorlijk moeilijk heeft gehad. Ben dus wel een beetje bang voor een volgende keizersnede. Zal eens informeren of mijn bekken misschien ook te smal is ofzo.
mijn 2 de keizersnede heb ik totaal geen pijn van gehad als de eerste. Ik liep s'avonds al naar de couveuse, de verpleegsters vroegen wat ik uit bed deed. Ik wou m'n dochter zien en ging erheen, moest wel me laten rijden als het me niet afging zei ze. Maar echt de 2 de totaal niets van geweten hoor. We spreken met de gynocoloog alles goed af, dan weet je waar je aan toe bent. de dag heb ik bij de 2 de zelf mogen kiezen, wou de eerste niet en daarom ben ik toen op 2 januari bevallen. heel magisch, was het eerste die ze binnenreden voor keizersnede.
Lieve Lin, Als het zo tegen je gevoel in gaat moet je misschien eerlijk tegen je vriendin zijn en zeggen dat je liever niet meegaat. Dat je wel haar mening respecteerd maar dat het nu voor jouw extra gevoelig ligt. Heel veel sterkte meis, Liefs, Gaby
Hi Moons, Nee.... helemaal nix meer te zien. Nadat alle hoop weg was heb ik toch stiekum weer een heel klein beetje hoop. Heb een tampon testje gedaan en die was mooi wit. Maar ja morgen is pas de dag he. Maar door dat roze dacht ik misschien dat alles eerder op gang van gekomen. Ik durf alleen niet meer naar het toilet haha. Maar ik verga van de dorst dus ik drink mij suf en tja dan plas ik mij ook suf. Maar nog steeds buikrampjes hoor. Dus ik word niet te enthousiast of vol met hoop. En bij jouw? Liefs, Gaby
Hallo dames, kom ook maar weer eens een berichtje posten. Bij mij is het ook echt waar hoor, wanneer ik weer op het wachtbankje zit ben ik hier veel vaker te vinden. Zit steeds weer het 'eerste symptomen' forum door te nemen, hopend op iets herkenbaars. Heb niet echt noemenswaardige klachtjes. Wel wat krampjes en zondag witte afscheiding. Geen pijn aan de (.)(.), wat ik normaal altijd een paar dagen na m'n ei wel heb. Maar ja, of dat nou iets betekent..... Ik wacht rustig af. Gaby, voor jou is het ook spannend dan. Ben je wel van plan te testen? Of blijf je nog een paar dagen wachten als de niet komen? Voor iedereen die ook op het wachtbankje zit.....we duimen met z'n allen!
Hi Juudje, mocht het morgen nog allemaal in spik en spam zijn daar onder dan gooi ik er wel een testje tegen aan. Maar nogmaals ik heb zo'n rare dingen deze maand met mijn cyclus dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Maar een ding is wel altijd zeker en dat is dat ik precies 14 dagen naar mijn eitje een bezoekje krijg. Enne ik heb dit keer geen zin in visitie Jij succes met wachten. Liefs, Gaby
Hi Gaby, das ook vervelend dan, dat je een rare cyclus hebt. Dan weet je idd niet goed waar je aan toe bent. Heb je je eitje wel gevoeld? Pfff, nee wij willen zeker geen visite. Vind t zo spannend allemaal. Tis voor mij pas de 2e ronde hoor, maar iedere keer als ik naar de wc ga hoop ik op een symptoompje hahahahah.
Gaby, hier weinig te melden, gisteren bruinverlies, nu niets meer, zelfs niet als ik vanbinnen voel. Heb steekjes in mijn liesstreek. Omdat ik griep heb gehad afgelopen zondag en dit nog niet helemaal over is kan ik er geen peil op trekken, ben misselijk en in de diaree, komt daar waarschijnlijk van. Jij bent gewoon zwanger hoor, ik voel het. Liefs Moons
Ha ha ik voel het niet maar jij voelt het wel Maar jij hebt wel echte symptonen. Ik heb alleen maar mega dorst. Zit al aan mijn 2e kan met water. Wel lekker gezond natuurlijk. Hier is het een beetje stilte voor de storm. Alle krampjes zijn nu weg.. dat hoeft geen goed teken te zijn hoor. Heb ik wel vaker gehad. Hoe dan ook... gewoon afwachten. Maar als het morgen nog allemaal mooi wit is na een tampontestje dan doe ik wel een zwangerschapstestje. Liefs, Gaby
Hi Juudje, Nou weet je wat het is. Ik ben altijd superregelmatig geweest en deze maand voelde ik opeens mijn eitje dagen voordat hij moest komen. Dus snel test gedaan en daarna gelijk mijn ventje in bed gegooid Ik zou het echt niet erg vinden om een kortere cyclus te krijgen hoor maar liever tuurlijk zwanger zijn (duhhhh). En in de 2e ronde zwanger worden kan echt wel hoor. Sommige hebben het geluk om snel zwanger te worden, wie weet ben jij er wel eentje van. En bij wie het goed blijft gaan natuurlijk. Liefs, Gaby
Hoi Allemaal! Heb niet alles teruggelezen, maar het is bij sommigen al weer errug spannend zag ik! Ik duim hard voor jullie! Hier als het goed is nog 1 dag en dan kan het wachten ook weer beginnen Mn ei heb ik eigenlijk nooit echt gevoeld, jullie wel allemaal? We zijn goed bezig (geweest) dus extra spannend Vorige maand was ik rond mn ei ziek, dus niet geklust en daardoor ook niet echt hoeven "wachten". Die maand daarvoor ging het al vlak na mijn positieve testen mis, maar daardoor weten we iig dat we het wel kunnen nu moet het alleen nog blijven zitten Succes allemaal! Groetjes Doris
Hi Juudje, Nou weet je wat het is. Ik ben altijd superregelmatig geweest en deze maand voelde ik opeens mijn eitje dagen voordat hij moest komen. Dus snel test gedaan en daarna gelijk mijn ventje in bed gegooid Ik zou het echt niet erg vinden om een kortere cyclus te krijgen hoor maar liever tuurlijk zwanger zijn (duhhhh). En in de 2e ronde zwanger worden kan echt wel hoor. Sommige hebben het geluk om snel zwanger te worden, wie weet ben jij er wel eentje van. En bij wie het goed blijft gaan natuurlijk. Liefs, Gaby[/quote] Hi Gaby, Ja het zou wel kunnen natuurlijk, in de 2e ronde. Ik hoop het zo! Als ik naar mijn 2 zussen kijk, die waren hartstikke vruchtbaar. Was gelijk raak. Alleen heeft mijn jongste zusje 2 miskramen gehad. Heel triest. Bij de eerste miskraam was ze al 3 maanden zwanger. Nu heeft ze een prachtig jochie (bijna 8 maanden oud). M'n andere zus heeft ook 2 jongens. Dus iedereen roept tegen ons dat ze nou wel eens een nichtje willen Ja heb het hier al vaker gehoord hoor. Dat er dames superregelmatig zijn, en ineens een uitschieter hebben, qua cyclus-lengte. Zijn jullie al lang bezig?