Hi Juudje, Tja met zoveel kindertjes om je heen wordt er ook goed op je moedergevoelens gespeeld. Vooral als die kids allemaal in je familie rondlopen. Leuk hoor! Kunnen ze ook een beetje samen opgroeien. Lijkt mij heel speciaal. Wij zijn nu sinds april bezig. Was gelijk de eerste ronde zwanger maar helaas na iets meer dan 10 weken was het afgelopen in een mk. Doordat we zwanger zijn geweest heb je nog meer die behoefte om weer zwanger te worden raar genoeg had ik van te voren op een jaar gerekend om zwanger te worden maar doordat ik weet hoe het voelt... wil ik het sneller. Heeft tot nu toe nog niet geholpen maar ik hoop dat de nabije toekomst toch weer zorgt voor een positieve test en dan de hele zwangerschap voldragen en een droombeebje op de wereld zetten (gaby droomt verder )
Ja echt hoor, en ik heb van die geweldig leuke neefjes! Eentje van 3 jaar, eentje van 1 jaar en dus eentje van 8 maanden. Allemaal van die heerlijke ventjes. Dan wordt het verlangen ook steeds groter. Erg hoor, dat je een mk hebt gehad. Zag het toen ook bij m'n zusje, wat een verdriet. En het trieste was, dat ze het helemaal niet door had. Ze kwam bij de vk voor een echo, helemaal blij en ze had helemaal zin in die echo. Toen zei die vk ineens dat het hartje niet meer klopte. Eerst snapte m'n zus het ook helemaal niet, drong helemaal niet tot haar door. Kan me ook voorstellen dat als je al een keertje zwanger bent geweest, zoals jij, dan weet je hoe dat voelt, dat je het zo snel mogelijk weer wilt. Maar....tot nu toe klinkt het allemaal goed bij jou. Zal heel hard voor je duimen!
Nou dames ik ga jullie verlaten want bij mij zijn toch die rot vanmorgen toch gekomen. Ik had al dagen geen last meer van krampjes had ook stille hoop dat het deze keer wel eens raak kon zijn maar ja zo zie je maar dat er niks vreemders is dan het vrouwelijke lichaam. Ik zal de deur goed dicht houden en wens de testers veel succes!
Ahhhhhhhhhhhhhhh meisje wat jammer. Heel veel sterkte. Wat K.. dat je lichaam je stiekum in het ooitje heeft genomen. Liefs, Gaby
Hi Salsabine, wat balen meis. Pffff, wat hoor je dat toch vaak he, dat je lichaam je gewoon in de maling neemt. Veel sterkte!
he wat balen voor je zeg ik heb vanmorgen getest niet met ochtendurine maar erna helaas negatief , heb nog geen menstruatie dus hoop blijf ik nog wel houden als ik vrijdag nog geen menstruatie heb test ik opnieuw
Lieve lievebeesje, Jammer dat je nog niet een positieve test in je handen had maar er is gelukkig nog hoop bij je. Hopelijk test je vrijdag harstikke positief. Succes Liefs, Gaby
Dank je wel allemaal **knuff** Ja ik moet zeggen dat ik er natuurlijk wel van baal maar ja...het heeft zo moeten zijn. Ik ben overtuigd dat alles met een reden gebeurd en dan gaan we gewoon weer vol goede moed verder naar de volgende ronde Gaby voor jou wordt het ook spannend hoor! Nou eerst maar mn banner gaan aanpassen.
Ja echt! Mn mannetje zegt ook dat ik er rekening mee moet houden dat het niet raak kan zijn. Tuurlijk weet ik dat, maar het is toch een enorme teleurstelling als die weer komen. Ik zeg ook steeds tegen mezelf dat ik er vanuit moet gaan dat het níet raak is, want dan is de teleurstelling niet zo groot. Maar dat kan ik niet! 8-[
O wat jammer Salsabine! Voor een aantal is het toch nog even spannend. Ovu-testen zijn nog nega, maar blijf maar gewoon klussen! Ik heb de laatste 2 dagen een super lage temp. gisteren 36.0 en vandaag 36.2. Heb ik normaal nooit. Wel vlak voor mijn ei 1 dagje, maar nu twee dagen. Erg maf. ben benieuwd hoe heet ik morgen ben. testers su7 vandaag en de wachters.........heb wel weer trek in chips op de bank.
We hebben het allemaal over dat we wel symptomen voelen, maar vanaf wanneer kun je die eigenlijk hebben. Meteen na bevruchting? Of toch echt pas na innestelling?
Ik snap er geen bal meer van! Mijn langste cyclus tot nu toe is 35 dagen. Vandaag 36e dag. al 12 dagen erg misselijk als ik anders ga zitten / liggen! ik denk ook al 12 dagen dat ik ongsteld ga worden. Die krampen. Eet minder (kan wat hebben, weeg bijna 100 kilo, 1,86m) Heb vandaag al 3 sinaasappels op, lust ik helemaal niet! Had er nu ineens zin in. Vanmorgen de 6e test gedaan, weer negatief! Pijn in mijn onderrug. Ben nu ook al 3 dagen ziek thuis van mijn werk! Wat denk jullie? Te vroeg getest? Ben al 7 maanden van de pil af, dus ontpillen kan toch niet meer? kuzzzz
Wat ik hier allemaal lees, kun je pas echte symptomen krijgen na de innesteling. Volgens mij nog niet meteen na de bevruchting. Maar ja, je leest hier toch ook wel eens verhalen van zwangere dames die een week voor de NOD al duidelijke symptomen hadden. Het is bij iedereen weer anders (om het makkelijk te maken.... )