Misschien een idee om over 3 dagen nog eens te testen? Kan te vroeg zijn om te testen.[/quote] Ja, denk je? Mijn man denkt dat het raak is, ik weet het niet. Die onzekerheid kan ik helemaal niet hebben! Iemand ervaring met verschillende testen? welke test geeft al positief bij een laag HCG? Welke test vraagt veel HCG voor een positief resultaat? Ik krijg wel weer puistjes in mijn gezicht, krijg je dat ook als je zwanger bent? kuz
Hoi GabyBaby, Jammer meid, nog maar even afwachten of het doorzet of niet. Ik duim voor je, Bibu ! PS ook voor alle anderen duim ik hoor !
zou heel goed kunnen hoor. Ik geloof dat het hcg gehalte iedere 3 dagen verdubbeld. Ik hoor trouwens altijd goede verhalen over de clear blue digital. Ik heb er zelf geen ervaring mee, zit ook op de wachtbank. Ik heb zelf predictor in huis. En laatst las ik hier ergens dat die van het kruitvat eigen merk heel gevoelig zijn voor hcg. Mijn man is er ook van overtuigd dat het raak is.
@britt28: ik zat ook op 1dag overtijd en last van mn onderrug...wil je niet teleurstellen maar kijk eens naar mn banner. Alhoewel ik niet misselijk was en dingen ging eten die ik normaal niet lust, maar ja je lichaam kan je voor de gek houden hoor. Ik heb gelezen dat iemand pas een posi test had na 9dgn dus alles is mogelijk meis....ik zal voor je duimen
Hopelijk nog wat oude zooi (nog geen rood) dat rotzooi wilt maken voor de beeb haha. Maar dat denk ik niet
Tja wat bruinverlies maar zo begint het bij mij altijd. Dus tja ik weet het wel 99% zeker maar ja je houdt die 1% he
Hoi allemaal, zie dat er al een aantal op de wachtbank zitten van de maand januari. Spannend hoor! Duim voor jullie ! Ik ben van december maar vast hierheen gekomen. De zijn er nog steeds niet, maar ben ook niet zwanger volgens de testen. Weet het langzamerhand niet meer. Ik ben momenteel emotioneel, moe en mijn (.)(.) zijn behoorlijk gevoelig. Wat denken jullie moet ik er nog een test aanwagen? groetjes Aisca.
Wanneer heb je voor het laatst getest? Je bent wel erg veel over tijd. Maar als het al weer een aantal dagen geleden is dat je hebt getest zou ik het nog een keer proberen hoor.
Ooooo erg is dat he? Je blijft hoop houden. Vorige maand had ik dat ook. Het begint bij mij ook altijd roze/bruin achtig. Ik blijf voor je duimen meis!
hoi allemaal, bij mij nog niets losgebroken. gevoel in mijn borsten is wel bijna weg, maar wat dat zegt? we wachten af! groetjes, brenda
Zou er zeker nog een aan wagen. Je bent wel heel veel over tijd! Ik duim voor je! Succes en hou ons op de hoogte!
Gaby, lees nu net dat je nog geen helder bloed hebt. Misschien toch grote schoonmaak voor je baby die nog 8 maanden bij je wil wonen. Ik hoop het echt voor je, ik duim Liefs Moons
heb al 2 pendels voor nu zwanger Pendeluitslagen; Nu; j Nu; m pos.test januari m 2006 bevruchting j spannend! Liefs Moons