He dames wat is dat nou? zit ik daar ben ik de enige nu nog? geeft niet, anders kunnen we samen wachten op die bank is heel wat gezelliger! 8) ik weet wel dat dit ook niet echt fijn is maar ja we hebben weinig keus he, gro jennie72
Dank je wel...moet zeggen dat ik me wel goed voel hoor, komt misschien dat ik wel overtuigd ben dat alles met een reden gebeurd. Mijn dag komt zeker nog wel en je ziet mn pendel...laten we hopen dat er dan zeker een mooi troeltje in mn buik zit tegen die tijd Met van die kleine krulletjes hihi fantaseren jullie ook wel eens hoe het eruit zou zien? Zo'n mengelmoesje van jezelf en je lief wat zou hij/zij van mij hebben en wat zou hij/zij van hem hebben hahaha lekker wegdromen in de toekomst 8-[
Over 8 dagen kom ik je aflossen op het wachtbankje Moons. Ik in de wacht en jij door naar de septembermama's...
Wij hebben al twee jongens, zijn echt heel verschilend, lijken totaal niet op elkaar. Ben wel nieuwsgierig hoe een derde eruit zal zien, helemaal als dit een meisje zou worden. Ik heb van mezelf krullen, dus zou het wel leuk vinden zo'n schattig meisje met krulletjes. Maar eerst maar eens zwanger worden. Liefs Moons
Jenny, ja ik bedoelde jou, hoe waren je andere cyclussen dan? Diddl. is afgesproken, als ik naar september ga mag jij op mijn plaats op de wachtbank, zal een bordje neerzetten met gereserveerd voor diddl.
MIjn normale verschillen een beetje van 32 tot 34 dagen. Dus ja ik ga nu maar uit van 38 de langste. Eeen beetje safe zitten he. jennie72
Dan is het toch fijner om gewoon 28 dagen te hebben, heb ik ook niet hoor, de laatste ronde was ook 34, maar aangezien mijn ei nu op dag 14 was ga ik ervan uit dat hij deze keer niet langer als 31 dagen is, of natuurlijk gewoon een maand of 8, nog beter. Liefs Moons
Ik zie dat er weer een test aan zit te komen... spannend! Even een vraagje: als je een blaasontsteking hebt ben je dan ook minder vruchtbaar (bijvoorbeeld door antibiotica?) ? Was ik benieuwd naar aangezien ik vandaag ineens vaak moet plassen en beetje vrees voor een blaasontsteking...
Meiden waar de balen! Laten we hopen dat de volgende keer wel raak is. Juudje en Jannes bedankt voor jullie reactie. Ik heb vorige week vrijdag nog een test gedaan. Ik denk dat ik nog een weekje wacht en dan doe ik er nog maar één. Mijn cylus is erg wisselend, ligt tussen de 28 en 31 dagen. Nou ja, eigenlijk valt het dan nog wel mee . Volgens mij kan het geen kwaad om een blaasontsteking te hebben als je zwanger wilt raken. Heb heel vaak blaasontstekingen gehad en kreeg dan inderdaad een antibiotica met een brief dat de pil niet zal werken. Om niet zwanger te worden werden er condooms gehaald. Overleg het anders even met de ha. Laat je het even weten als je het zeker weet? aisca