NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    @ Aisca Bedankt voor je reactie, ik kijk het nog een dagje aan (misschien verbeeld ik het me... hoop ik natuurlijk!) en anders maar een plasje wegbrengen...

Jij heel veel succes met wachten en hoop dat je snel positief test!

2. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Meiden,

Jeetje wordt spannend Jikke,
    En Gaby, is het al doorgezet?
    Ben wel erg benieuwd!
    Ik ook morgen mn nod, hmm, voel nog geen kramp of iets.
    Ben namelijk nooit later dan 25 dagen.
    Dus morgen duivels of donderdag testen.

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Is het geen idee om even je HA te bellen? Wisselende cyclus oke, maar 13 dagen over tijd, dat is echt wel heel veel. Met een bloedtestje kunnen ze het meteen zien.

4. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Ach, ik denk dat het deze maand niks is :(
    Ik heb sinds gisteren weer zo'n knobbeltje op de schaamlip (kliertje van Barholin) en dat heb ik nu net nooit als ik zwanger ben... :(

5. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Jannes wat lief dat je bezorgd ben! Ik heb ondertussen de ha aan de telefoon gehad wegens bloed in mijn urine. Doordat ik ook er veel buikpijn heb (vooral onder), lijkt op hevige spierpijn wilt hij me onderzoeken. Heb voor vrijdag een afspraak staan. Ben benieuwd!

aisca

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Appie! Als je denkt dat het doorzet, kun je ook bij de huisarts aangeven dat je een kinderwens hebt, volgens mij krijg je dan een ander kuurtje! Ik ben helaas een ervaren blaasontstekingpatiënt ;) geweest ( :) ), maar om het alsnog misschien te voorkomen, kun je vast veel zure dranken drinken... Daar kan de bacterie namelijk niet tegen die de ontsteking veroorzaakt.. Cranberrysap of sinaasappelsap! Hoop dat het wegtrekt!

Zit ook op de wachtbank... Nog een weekje en dan zien we of de :evil: tjes weer op bezoek komen... Klinkt misschien raar, maar een paar dagen na mijn eisprong kreeg ik zo'n ongi gevoel... Net alsof mijn ei "verging" :rolleyes:
    Haha, sorry hoor, moet zelf ff lachen om die omschrijving, maar zo voelde het wel... kent iemand dit? Succes meiden, ik duim nog steeds hard voor veel positieve testen deze maand!

Liefs Chris

7. Strootje

Strootje Lid

29 sep 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Hallo allemaal!

Ik volg jullie allemaal al een tijdje en nu dacht ik van....... ik ga ook wat neerzetten!

Mijn NOD is volgende week dinsdag, dus ik moet ook nog 7 dagen. Voor het eerst hebben we deze maand met ovulatietesten gewerkt. Zondag verloor ik ineens roze slijm, gisteren ineens een beetje bloed en nu is er weer niks aan de hand. Wel heb ik al een ongi gevoel. Het is nu zo spannend...... was het een innesteling of niet. Het zal mij echt niets verbazen als mijn lijf mij gewoon weer voor de gek houdt! errug irritant!

we wachten gewoon weer rustig af! :rolleyes:

Liefs, Strootje

8. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Jeetje aisca, vervelend is dat. Goed dat je de ha hebt gebeld. Vind t raar dat je zo lang over tijd bent. Een paar dagen, oke, maar dit is wel heel lang. Veel sterkte en we horen het wel.

9. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik zal een kaarsje voor je aansteken, misschien brengt het geluk! Laat je het weten?

kuz

10. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Strootje: Spannend!

Het is hier weer zover... Vreetbui! :x
    *Heeft net een zalige, vette bamischijf verorberd :oops:

Dat heb ik dus altijd een paar dagen voor mijn ongi. :cry:

11. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi strootje wat spannend allemaal. Je zal inderdaad denken aan een innesteling. Ik duim voor je!

Schaapje zo'n vreetbui is af en toe wel een lekker hoor! Heb net heerlijk twee donuts met chocolade naar binnen zitten werken. Hmmmm!

12. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    O nog even een vraagje. Werkt zo'n ovulatietest nou echt? Ik heb deze maand geen idee wanneer mijn eisprong is en of ik het wel krijg. Zit er wel over na te denken of ovu testen te kopen.

13. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahhaa, dames, hou op! Probeer sinds deze week weer te minderen met snaaien (liep een beetje de spuigaten uit) en mijn buik begint spontaan geluid te maken bij het lezen van deze lekkernijen!

Liefs Chris

14. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hai meiden,

Bedankt voor de lieve woorden. Nee niet doorgezet maar dat zal vanavond wel komen (als ik negatief denk). Maar ja zoveel meiden zegen dat er zonder rood hoop is...dus wie weet! (als ik positief denk)

Maar even afwachten hoe het vanavond & vannacht gaat. Laat het morgen nog wel eventjes weten.

Nogmaals bedankt en fijne avond allemaal.

Liefs,

Gaby

15. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ik weet hoelang je al van de pil of andere anti-conceptie af bent? Misschien is je lichaam wel aan het ontpillen?

Hoop natuurlijk voor jou dat het een innestelling is maar ik zou altijd rekening houden met het ergste want dan is de teleurstelling niet zo groot als het je ongi blijkt te zijn.

Kijk onder mn banner naar mijn cyclus..ook geen peil op te trekken namelijk en heb ik niet eens de pil geslikt maar Mirena spiraal gehad.

In ieder geval zal ik zeker voor je duimen dat het positief is [-o<

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ appie. Wel goed met de HA overleggen en aangeven dat je bezig bent zwanger te worden want sommige antibiotica zijn bijzonder schadelijk voor de innestelling en andere zaken. Heb het vorig jaar gehad dat ik voor een blaasontsteking antibiotica nam die ik thuis nog had liggen (heb dat zo vaak dat ik altijd een voorschrift heb). Toen ik na een paar weken plots een week overtijd was en de HA belde en hem toevallig vermeldde dat ik de week voordien die pillen had genomen kreeg ik als reactie dat die stof zo een zware schade aan het vruchtje brengt dat het hoe dan ook een miskraam wordt...
    Echt wel goed aangeven dus en voorzichtig zijn met medicijnen

17. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Ja zeker en ik zou je de digitale van clearblue aanraden want die kan je gewoon in de ochtend doen als je uit bed komt.

Ha ha lijkt wel of ik voor clearblue werk want ook hun digitale zwangerschapstesten vind ik de beste (lees duidelijkste).

Heel grappig dan krijg je een smiley als je vruchtbaar bent. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Die sticks waren voor mij te onhandig qua tijdstip en duidelijheid.

Succes ermee.

Liefs,

Gaby

18. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hier nog eentje. Sinds ik met de pil ben gestopt loop ik de hele dag door te snoepen. Heb mezelf voorgenomen om iig 's avonds niet meer te snoepen. Ben benieuwd of het gaat lukken.... :rolleyes:

19. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Succes meid! Bij mij begon het vanmorgen maar ook minimaal en meer bruin dan rood...Maar ja ik hoop nergens meer op.

Ronde 6 in aantocht...laten we hopen dat 2007 ons gunstiger gestemd is dan 2006 ;) **knuff**

20. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hoop zo voor je dat het niet doorzet! We horen het morgen wel. We blijven duimen met z'n allen hoor dat het toch oud bloed is.

Deel Deze Pagina