Ja zeker en ik zou je de digitale van clearblue aanraden want die kan je gewoon in de ochtend doen als je uit bed komt. Ha ha lijkt wel of ik voor clearblue werk want ook hun digitale zwangerschapstesten vind ik de beste (lees duidelijkste). Heel grappig dan krijg je een smiley als je vruchtbaar bent. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Die sticks waren voor mij te onhandig qua tijdstip en duidelijheid. Succes ermee. Liefs, Gaby[/quote] Toevallig, heb net in het zwanger worden gedeelte gevraagd of iemand ervaring had met deze ovu testen van clear blue, ik ga ze ook bestellen. Heb die van matcare vandaag voor het eerst gebruikt maar ik kan mijn plasje geen 4 uur ophouden met als gevolg dat het eerste streepje zoooo licht is dat je dat tweede streepje nooit kan ontdekken naar mijn idee. Ben bang dat ik mijn eitje mis en deze met ochtend urine zouden ideaal zijn voor mij. Enne.... kindertjes zijn nu eenmaal duur, hahaha...
@ Gaby, bedankt voor je reactie en je hebt gelijk. Ik vind het zo moeilijk om mee te gaan naar zo'n abortuskliniek. En ik moet op haar dochter passen, die zou dan mee moeten en heb eigenlijk zelf ook geen oppas. Dus heb nu besloten om thuis te blijven met kids en ik breng haar naar treinstation. Als ze klaar is belt ze mij en dan haal ik haar met de auto weer op.. Ja, ik kan dat toch echt niet aan om daar te gaan zitten en dan ook nog een kind meenemen.. Niks waard, ben blij dat jij dat schreef om t haar gewoon te zeggen! Dat steuntje had ik gewoon effies nodig! So thanks.... Liefs Lin
sinds vanmiddag weer een "raar" gevoel in mijn onderbuik, en lichte steekjes als ik een spontane beweging maak (snel opstaan enzo). Begin een vermoeden te krijgen maar zeg nix, want dan wordt het natuurlijk nix (zit tussen mijn oren hoor). We zien het wel. het gevoel in mijn borsten is er ook weer en als ik in mijn tepels knijp komt er een druppel (of iets meer) uit. : jikke
Kun jij me uitleggen hoe dat werkt met temperaturen? Ik kan het nergens vinden, maar zie hier inderdaad de hele tijd de temp staan. Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven? Misschien helpt het voor volgende maand....
hai Britt, Ik temperatuur gewoon met een digitale thermometer in mijn poeperd. Elke dag om 7 uur (ook in het weekend). Op www.fertilityfriend.com kun je dan jouw temperatuur per dag in een grafiekje zetten. Die site probeert dan ook jouw eisprong op te zoeken. Ik heb voor mijn ei altijd 1 dag een hele lage temp. en daarna gaat hij richting 37.0. Als jouw temp na je eitje en na je verwachte ongi hoog blijft heb je een kans om zwanger te zijn. Ik heb een mk gehad deze maand en weet niet of ik wel een ei krijg. Daarom heb ik nu via deze site ovulatietests gekocht. Is maar goed ook, want mijn temp. schommelt als nooit tevoren. Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb (als iemand anders me niet al voor was)
Dank je wel! Nu snap ik het een beetje, mag ik je dan nog 1 ding vragen? Jij zit hier denk ik al veel langer dan ik en hen in elk geval meer site ervaring. Pendelen, hoe werkt dat en hoe komt het dat iedereen dat bijna eronder heeft staan? Ik ben toch niet lastig he! Bedankt voor je tijd! kuzzzzzz
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 hier alles over pendelen hier ook sinds deze ronde aan het pendelen,mijn temp is rond de 36.3 is dat normaal?
Hallo allen, Hier nog iemand op de w8bank. Ik voel nog totaal niets. Helemaal niets. Misschien wel een teken. Dat kan ook. Ik ga volgende week donderdag testen. Liefs
Goedenavond meiden Jeetje wat hebben jullie met de vingers op de toesten gehangen Ik heb niet alles kunnen lezen hoor, Zijn er nog zwangeren bij? Zag wel dat er weer iemand ongi was geworden, balennnnnn Hier niks bijzonders, maar dat kan ook niet want de mogelijke innesteling is nog niet geweest. Ben alleen erg moe, maar heb weinig van8 weinig geslapen dus ga vanavond weer lekker vroeg naar mn bedje denk ik. Liefs ikke
Hoi hoi Weet iemand wat dit betekent; vanmiddag naar de wc geweest en toen heb ik m van onder afgeveegt zat rekbaar slijm op en was geelachtig Weet niet wat het is hoop dat iemand mij kan uitleggen Liefs Tijgertje23
Hai Briit, Ik heb een PB naar Caruli gestuurd en twee dagen daarna had ze al voor me gependeld. Suc7!
GabyBaby en Bibu bedankt! Het worden dus de ovu/testen van clear blue . En het is een feit dat kindertjes duur zijn, zelfs als er nog niet zijn hahaha. Jikke heb je dat vaker gehad dat er iets uit je borsten kwam : Is dat niet een beetje vroeg (heb werkelijk geen idee!) knuffels
Goed zeg! Wat fijn. had ze ook gegevens van jullie nodig? Of hebben jullie gewoon gemaild en toen kreeg je dat zelf meteen te horen? Ik snap niet zo goed hoe ze dat doet! kuz
ik geef altijd mn voor naam en achternaam en je geboorte datum. Misschien wil ze je wel vertellen hoe ze dat doet. Ik vind het een aardige meid dus dat wil ze vast wel doen. Liefs ikke
Vraagje! Ik was vandaag 2 dagen overtijd. Nu dacht ik dat ik vanmiddag ongesteld was geworden. Normaal is het wel meteen raak, maar nu heb ik vandaag alleen een beetje bruin slijm verloren (sorry voor de vunzige manier van schrijven). Verder niks, vanmorgen toen ik opstond een test gedaan, die was negatief, maar het lijkt of ik nu dus alleen bruin slijm ben verloren! herkend iemand dit? kuz