En toch hoop je dat het raak is toch? Ik weet ook dat wij pas 8 rondes bezig zijn, maar elke keer als ik ongesteld ben, baal ik toch weer! Heb jij dat niet? kuz
Jaja Britt, Het zou kunnen! Hoop hoop hoop! Ik nog geen tekenen van m'n duivels! Maar wat zegt dat.... Doe een test zodra ik wakker wordt denk ik. Of misschien beter wachten tot donderdag? Aiks, ik heb veeeel te weinig geduld. @jikke, ik vind het errug knap dat je nog niet op stokjes hebt geplast... Dat vocht uit je tepels, heb je al kinderen? Als je al eens borstvoeding hebt gegeven hoeft het volgens mij niet veel te zeggen, ik heb het zelf ook. Zo niet, dan lijkt het me wel een teken! @gaby, Ik duim voor je! Gaan we samen spannend opstaan! (HAha, klinkt net echt romantisch!)
Hoi meiden, jemig, moest echt even bijlezen hoor! Gaby: hoop voor je dat het toch een grote schoonmaak is joh! Salsabine: baleeeeen Kop op meid! Hopelijk morgen weer wat positief nieuws! Hier wachten we rustig verder.... wacht wacht wacht geduld geduld geduld
Ja Anz, je kunt morgen testen, spannend, maar zou je niet even wachten? MIsschien is het negatief terwijl je toch........... Denk je dat ik echt nu nog zwanger zou kunnen zijn? Hebben meer vrouwen dat dan, dat ze bruin slijm verliezen op de dag dat ze ongesteld moeten worden? Wat zou dat dan kunnen zijn?
@ Britt: geen idee, maar je leest het wel vaker. Uitverkoop om plaats te maken voor de "nieuwe collectie"? Hoop het voor je meid! Ik duim!
Ik had het zelf toen ik zwanger was. Dat was zelfs een heel klein beetje helder, ietsjes na m'n nod was dat. Alleen was ik toen nog niet zo snel gealarmeerd, ging een stuk mider bewust dan nu! JA, beter wacht ik ook ipv in het licht naar een mogelijk streepje turen. Heb alleen een test in huis, is dus zo verleidelijk. Hoe voelt je buik dan? Kramperig? Wat zeggen je tekenen?
VRAAGJE; Hoelang was jullie eerste cyclus na het stoppen met de pil?? En hoelang tot t regelmatig was?? Alvast bedankt! Ik heb gister voor 3e keer negatief getest.... Liefs Lin
Anz, ik zou het knap vinden als je kunt wachten! Heb daar zelf vast geen geduld voor deze maand! (Ik had bij mijn dochter 1 dag na mijn NOD met middagurine een duidelijke streep op de test!)
Ik ben al twee weken ziek thuis! Kots misselijk en als ik anders ga zitten lijkt het alsof alles weer omhoog komt. Rare eetgewoontes, soms krijg ik niks weg en op andere momenten eet ik zo 4 sinaasappels en een zak chips (toch nog wat vitamine binnen). Maar als het raak is, had ik toch al lang positief moeten testen? Ik wordt er wel heel onzeker van! Mijn man was ervan overtuigd dat het deze maand raak was, hij was ook erg verdrietig dat ik belde dat ik ongesteld was geworden! kuz
@Linnek: het is al een paar jaar geleden dat ik stopte met de pil (om andere redenen dan een zwangerschapswens) en het staat mij niet precies meer bij, maar ik weet wel dat het niet extreem lang duurde en dat ik vrij snel "regelmatig"begon te menstrueren (en dat terwijl ik voor ik met de pil begon de ene keer na 24 dagen en danweer na 35 dagen begon te menstrueren). Na mijn bevalling werd ik pas na 6 maanden weer ongesteld en direct vrij regelmatig (28 - 31 dagen) maar ook opeens 1 keer een cyclus van 38 dagen.
Hi Linneke, Fijn te horen dat je niet mee gaat/hoeft naar het kliniek en door op de kids te passen en haar op te halen laat je toch zien dat je een goede vriendin bent. En graag gedaan... daarom zijn forum heerlijk... juist om elkaar te helpen en hulp te vragen wanneer je het nodig hebt. Liefs, Gaby
ik was vrij snel regelmatig, zie maar onderin alleen 1 uitschieter van 29 dagen Verder niks raars Maar het ontpillen heb ik echt gemerkt, was echt wennen als die lichamelijk dingen maar ben het nu gewend
Ik heb geen idee hoe het zit met jouw Hcg britt! Toen ik zwanger was van m'n dochtertje, had ik pas een dag na m'n nod een vaag streepje. Je hoort toch ook geregeld dat het nog veel langer duurt. Maar zet het normaal dan wel gelijk door? Bij mij is er nooit twijfel hoor, gelijk boem! Zo goed als ik het me kan herinneren was ik na m'n pil gelijk weer regelmatig. Iig, twee keer na mirena wel. Gelijk strak 25 dagen.
Nou dan meld ik mij ook maar aan... Ik hoop het zo dat het deze keer raak is... Ben nu een aantal dagen overtijd en voel op dit moment even niets.. Week voor mn NOD ben ik 3 avonden achter elkaar misselijk geweest, af en toe wat steken in mn lies en 1 dag het gevoel ongi te gaan worden en ook een paar dagen voor NOD rommelbuik..en nu niets Paar dagen voor NOD ook een aantal keer getest...nega Vanochtend ook weer Nega... Wanneer weer testen?
Ik had altijd vernomen dat het goed was enige tijd van de pil te zijn voordat je begon met proberen. Ik ben dus een jaartje aan de condooms geweest, naja niet ik alleen haha. Ik was sindsdien gelijk regelmatig altijd 30 a 31 dagen tot 2 maanden terug. Dit terwijl ik toch 15 jaar aan de pil ben geweest. En de eerste maand zonder condoom waren we gelijk zwanger. Alles kan ... iedereen is verschillend, dat is een goed ding... en soms een slecht iets Hoop dat je gauw meer duidelijkheid heb. Liefs, Gaby
hey angeltje Welkom Spannend zeg, ik zou zeggen over 2 dagen weer. Hoelang ben je al van de pil af? Liefs ikke
Gaby, ik duim nog steeds. UIteraard ook voor de andere nod'ers. Succes met testen en ik wil morgen veel plusjes, streepjes zien. Meiden die ongi zijn geworden, knuffel. Liefs Moons
Ik test tuurlijk alleen als het rustig blijft hier beneden . Gelukkig is er weer rust in de zaak maar ik heb er weinig vertrouwen meer in na dat 'bruin'. Echt superjammer maar ja. Jij ook sterkte morgenochtend.... kom gelijk even als ik op mijn werk ben inloggen en vertellen hoe het er bij mij voorstaat.... dus jij ook he?