NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Dank je meiden... blijf nog maar even duimen. Heb ik volgens mij wel nodig :D

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Gaby, bruin zegt niets, heb al vaak gelezen dat meiden bruinverlies hadden en toch zwanger. Het is altijd oud bloed. Begint het bij jou altijd met bruin? Bij mij niet, is altijd direct pats boem rood.

Ik blijf duimen hoor.

Liefs Moons

3. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Helaas begint het bij mij wel altijd met bruin :( tenminste sinds de miskraam daarvoor had ik ook altijd patsboem, stromen maar.

Ik hou je niet tegen met duimen hoor haha

4. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Poe hee! Ik moest echt een half uur bij lezen!
    Wat spannend allemaal voor sommigen!
    En anderen weer balen dat het weer niet raak was... Succes de volgende ronde!

Groetjes!

5. Strootje

Strootje Lid

29 sep 2006
    17
    0
    0
    Medewerkster belastingen
    Almere
    Thanx voor al het geduim!
    Ik doe ook niet anders voor jullie!

@Salsabine Dit is voor mij nu ronde 5. Daarvoor ben ik zo'n 11 jaar aan de pil geweest. Ik heb erg last gehad van het ontpillen en ook hele rare menstruaties gehad van amper 2 dagen terwijl ik normaal (met de pil dan) zeker een week menstrueerde. Afgelopen maand was ik ineens een week ongesteld met de irritante hoofdpijn die ik er normaal gesproken bij heb. Misschien dat de rotzooi nu een beetje uit mijn lijf is. De afgelopen cycli had ik bijna een week voor de NOD al bruine afscheiding wat dan langzaam over ging in bloed. Nu dus niet. Na die kleine bloeding had ik het idee dat de menstruatie misschien al vervroegd ging doorzetten. Maar er is nu niks nakkes nada! Alles is weer schoon.

Ik reken ook niet op een zwangerschap, maar hopen blijf je toch. En als je eenmaal met zwanger worden begint blijf je er toch heel erg mee bezig. Nooit gedacht van mezelf hihi!

Bedankt in ieder geval voor je steun!

Oja iemand vroeg ook nog hoe ik de ovulatietesten vond. Ik heb Matcare gebruikt en vond het op zich wel prima merken. Ik had mijn ei duidelijker later dan ik al die maanden dacht. Nu is het nog afwachten of het zijn vruchten afwerpt hihi! Maar ik denk dat we het de volgende ronde wel weer zullen gebruiken als het moet!

Iedereen die morgen gaat testen...... super veel succes!
    Wachters........sterkte!

x strootje

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ik wacht lekker met je mee strootje!

7. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    I sure will!

Als ik dan nog geen bloed zie of gekke dingen voel, dan ga ik mezelf toestaan verder te denken! Ik moet alleen de laatste tijd vaste prik midden in de nacht ook plassen en direct als ik wakker wordt heeel nodig. Dus geen tijd om nog even te overdenken. Zou het dan nog wel gelden als ochtendurine?
    Hmmm...
    Misschien zelfs wachten tot vrijdag, zaterdagochtend dan. Is m'n manneke weer tuus.
    Neeeh, gaat ech nie lukken! Haha!

8. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Ik ben nu 8 maanden van de pil af en mijn man en ik zijn nu met de 3e ronde bezig. Het valt dus nog mee.

Strootje ik heb ook mee gekregen dat cb goede ovu-testen heeft, ik weet in ieder geval dat ik ook matcare kan proberen. Hier heb ik ook meerdere mensen over gehoord.

Heb nog een leuk nieuwtje, ik word tante! Net van mijn broer te horen gekregen dat zijn vrouwtje 3,5 maand zwanger is. Ze durfde het niet eerder te vertellen wegens mk. Ze zijn echt heel lang bezig geweest, hoop niet dat het zo lang duurt bij mij.

Nou ik ga lekker mijn bedje in. Meiden die morgen gaan testen succes! Ik zorg dat ik blauwe duimen krijg!

Weltrusten

9. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Ja, slaap lekker allen.
    Ik geloof, helaas, dat ik toch wat gekramp in m'n buik voel...
    We'll see...

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Volgens mij is m'n cyclus een beetje in de war.
    Had de hele dag al wat buikpijn en een opgeblazen gevoel, maar m'n ei "hoort" pas over een week te komen. Dus niet al te veel aandacht aan besteed....heb ik in ene ook afscheiding waar ik draden mee kan trekken. :confused:
    Wij gaan dus zo nog even aan de klus. :) :)

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    diddl, ik had vorige ronde ook een cyclus van 34 dagen, maar deze ronde ovulatiepijn op dag 14 en 15, dus het kan best dat je ei eerder komt, die banner gaat uit van het gemiddelde, maar dit is niet voor iedereen gelijk. Klussen meid!

Liefs Moons

12. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Gaby en andere wachters: Ik hoop voor jullie een positieve test.. We duimen voor een dikke vette PLUS/STREEP/ZWANGER!

Oh k wou idd dat ik al wat duidelijkheid had.. dan maar ongi , weet ik tenminste waar ik aan toe ben..
    maar zolas ik hier altijd lees, geen rood= hoop.. dussss wie weet!

Klussers: ga lekker door.. ;)

en ongi's; he jammer meiden, sterkte maar weer en op naar de volgende ronde.. suc6!

xx Lin

13. Niet meer actief

HELP!

Ik moet m'n eisprong nog krijgen (denk ik) maar had vandaag ineens scherpe kramp (ging ook weer over) en nu ineens bruinverlies. Nog steeds lichtjes kramp....

Zou dit komen door m'n vage bmm (2x pap2 afgelopen jaar) of is het al een eisprong?

Kweet het ff niet en vertrouw m'n baarmoeder voor geen meter :cry:

14. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    mariekepieke zou maorge even de ha bellen.
    Heb dit nog nooit gehoort.
    Was je laaste ongi het zelfde als al die andere keren?

groetjes las

15. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Goedemorgen!

Vanmorgen een test gedaan, toch al wat dagjes overtijd zeg maar... Maar nog steeds irritant wit... niets te zien! Balen! Ik was er eigenlijk al een beetje vanuit gegaan... Nou ja, we zullen het dan maar moeten afwachten.

16. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere

Niemand heeft gereageerd.. :( weet niemand het dan? kan dit ook een vorm van schijnzwaznger zijn?

groetjes en HOPENd op een antwoord.. :(...
    succes iedereen met alles

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goedemorgen lisa84,

ik had dat vorige maand ook, eerst een soort spierpijn en daarna het gevoel alsof er een auto overheen was gereden.
    ik was even ervan overtuigt dat het gelukt was, maar helaas ik werd gewoon ongi.
    dus hele pijnlijke borsten horen bij mij nu als kenmerk voor aankomende ongi.
    ga me dus ook deze maand daardoor niet meer gek latenmaken.

hoop dat het voor jou een andere reden heeft en dat je wel zwanger bent, ik had dat gevoel wel ook toen ik zwanger was, maar nu dus ook met ongi.

succes groetjes peggy

18. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    Mijn duiveltjes zijn gearriveerd!
    Vind het helemaal niet zo erg, al zou het zeer zeer welkom zijn geweest....

Gaby al nieuws?

Jammer Linneke, maar zeker, geen rood is hoop!

19. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Goedemorgen lieve dames,

Nou goed en slecht nieuws!

Goed nieuws ... vanochtend was er nog steeds niets en zelfs een mooi schoon tamponnetje.

Slechte nieuws.... na dit resultaat tuurlijk een test er tegenaan gegooid. Resultaat (met de digitale clear blue) NIET ZWANGER!

Zag wel een licht lijntje maar da gaat bij de digitale echt niet op. Voorgenomen als het vanaf nu mooi schoon blijft dan testen we vrijdag of zaterdag nog een keertje. De digitale werkt het best bij een grote hoeveelheid hormoontjes in je bloed.

Dus tja beetje wisselachtig gevoel. Wel nogsteeds krampjes hoor. We wachten nog (onrustig) af.

Keep you guys posted! And thanks again for all the nice words.

Ok terug naar NL.

Tot later

Liefs,
    Gaby

20. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @lisa84:
    Ik had met beide dochters toen ik net zwanger was hele zere borsten en overgevoelige (zere) tepels, maar dat was gewoon het hele borst en niet alleen boven op. Maar het is bij iedereen anders natuurlijk! Ik voielde mn borsten ook de hele dag door. Ze zijn dan heel erg aanwezig en ze zetten ook gelijk al wat op..
    Ik hoop ook voor je dat het iets positiefs mag betekenen. Gewoon maar evenafwachten lijkt me.. En je weet zelf t beste of je gekke keren/standjes uitgehaald hebt , hihi!

Suc6 en duimen draaien alweer voor iedereen!

Liefs Lin

Deel Deze Pagina