NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ook ik meld me in januari...bleeuh..maar goed zijn we er met de kerst weer vanaf...we gaan voor 2007...

liefs Lydia

2. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Aaargh... ik was eergisternacht nog erger doorgelekt dan ik dacht. Mijn man zei gisteren dat ik een grote bloedvlek op mijn (pyjama)broek had, terwijl ik die nacht toch nog twee onderbroeken eronder had gedragen (de tweede was zwart). :oops: Wat blijkt achteraf: de hoes en zelfs het matras hadden bloedvlekken. :cry:

Na allerlei tips te hebben gelezen, bedacht ik me dat ik nog een potje Quick and Brite heb. Ik heb het goedje onverdund met een oude tandenborstel op de vlekken aangebracht en met warm water zachtjes, tegen alle tips in, geschrobd. Binnen no time waren de vlekken weg! Het werkt dus echt! :)

3. hallo allemaal

ik kom me hier ook melden,mijn nod is 14 jan
    dus we gaan er weer tegen aan ,het moet een keer lukken

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Het is bij mij ook heftig dus ik blijf aan de gang want voor je het weet lek je door bleeuh...snachts gebeurd er niks maar op het moment dat ik wakker word moet ik gelijk mn bed uit want dan begint het te lopen...ik wordt dan ook gewoon misselijk net als of het bloed uit mn hoofd weg loopt..(lekker verhaal wel)..dus ik doe vandaag maar rustig aan..meestal heftig maar kort en dat is dan weer het goede nieuws...

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Helaas wat een hoop nieuwe meiden! Kop op hoor 2007 wordt jullie jaar!

Hier zijn we weer druk aan het klussen. Het ei is onderweg.

6. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    @Julie 123: jeetje wat klote, ben erg benieuwd hoe het gaat nu..heel veel sterkte!

Voor de rest: weer een hoop klussers aangemeld zo te zien ;) ach laten we allemaal maar positief denken...wij kunnen in ieder geval een wijntje drinken met de kerst :)

Ik snap dat we het allemaal best hadden willen laten staan maar ja "het komt zoals het komt" zegt mijn moeder altijd.
    We gaan gewoon met zn alle volgende ronde door naar het mamma's forum ;)

Ik had vorige keer een cyclus van 24dgn houd dat dan ook standaard in dat je je ei op dag 10 hebt gehad? weet iemand dat :(:

7. triez

triez Actief lid

hoi allemaal kom me hier jammer genoeg ook maar aanmelden. Na 5 dagen overtijd toch helaas :evil: :evil: , niet wat ik normaal heb, maar toch wel vrij heftig dus het zou knap zijn als er iets is blijven zitten...... snotverdikkie.........
    dus bij een cyclus van opnieuw 30 dagen kom ik uit op NOD 14-01

zou een mooi verjaardagscadeau kunnen worden aangezien ik 11-01 jarig ben...

liefs triez

8. Dan wens ik je alvast een super fijne verjaardag met een prachtig allermooist cadeautje!

9. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    Ik had gister een feestje en daar vroegen twee vrienden hoe het met me ging want ik straalde zo. Of ik misschien ook zwanger was? Ik zei dat ik net ongesteld was geweest, maar ze geloofden me niet. Ze dachten volgens mij dat ik het gewoon niet wilde vertellen.
    Ik ben nu toch weer aan het twijfelen, ik was namelijk maar erg kort (2dgn) en weinig ongesteld en heb nog steeds zere borsten. Akelig die twijfels, misschien toch maar een testje doen?

10. Niet meer actief

Zou wel een testje doen ja! Ben benieuwd!

11. Ja, gewoon testen!

12. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    kan ik die ook 's avonds doen denk je die test of moet dat perse met ochtendurine?

13. Niet meer actief

Het moet niets meer uitmaken. 's ochtend heb je blijkbaar meer van dat hormoon in je urine, maar er staat in de bijsluiter dat je hem op ieder moment van de dag kan doen...

14. Ja dat wel, maar als het dan nega is dan moet je het in de ochtend weer doen, omdat het kan dat er niet genoeg hcg in je urine zat.

Doe het in de ochtend dan heb je meer zekerheid!

15. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo lieffies,,

wat een boel nieuwe..... hartelijk welkom en heel veel succes...

diegene die uit dec.NOD hierheen zijn gekomen. Helaas van de ongi.... ik hoop dat jullie nu meer geluk hebben.

de klusser: go for the egg, go for the egg
    en alle anderen hoop ik dat ze snel door de ongi heen zijn en ook aan de klusfase mogen beginnen. :):)

Mijn klusdagen zijn komend weekend :D:D en ik heb een hele week vrij. Eitje, maak je borst maar nat zou ik zeggen ;);)

Ben alleen nog snipverkouden, hoest, snotter.... 't wil maar niet over gaan.... Zit nu aan de venkelthee van zonnatura...... wel lekker trouwens.

Zo, nu even eten want hubbie heeft heeeeeeerlijk maccaroni à la himself gemaakt... mmmmmhhhh

tot laters

16. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland

17. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hallo iedereen

... Ik kom me hier ook aanmelden ...

We gaan duimen dat het voor iedereen een heel vruchtbaar einde en begin van het nieuwe jaar wordt!

XXX

18. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik kom hier ook even rondneuzen, heb net bezoek gekregen van de :evil:

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Lieve dames

Ik heb net een ovulatie test gedaan rond kwart voor 6 en na 3 min lezen zag ik een licht streepje jaaaaaaaaa hij was er echt wel morgen ga ik nog een keer testen en hoop dat ie nog blauwer wordt hi hi

Dat wordt echt KLUSSEN vanaaf hi hi hi :D :D :D

Jullie horen het morgen van mij

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey dames

Kan je je ei ook vroeger krijgen dan gepland?

Ik moet zeggen dat ik best blij ben

Duimen jullie voor mij?

Lfz Tijgertje23

Deel Deze Pagina