NOD Januari

Discussion in 'NOD forum' started by Fransje77, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Wat een onzekerheden bij iedereen, hopelijk mag er snel heel veel positief nieuws komen.

Ik wacht nog op mijn eitje, hopelijk ontdek ik hem en voor de zekerheid toch alvast lekker aan de klus.

Mijn duimen draaien, Bibu !

2. Anz

Anz Actief lid

Dec 21, 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Bij mij was er alleen een niet gekleurd heeeeeel licht streepje al sje em tegen t licht hield bij de digi toen ie nega aangaf. (indroogstreepje) Dus als het een gekleurd dus duidelijk blauwe kleurstof, nou Gabybaby... mischien dan toch babyGaby...

3. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    soannend allemaal ! hier ook nog steeds geen menstruatie wel zere tepels ....ik ga vrijdag weer testen wil het nu wel eens weten

4. britt28

britt28 Actief lid

Jan 7, 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ga wel 3x per uur naar de wc, en elke keer een klein beetje bruin slijm. Maar geen rood bloed.........
    Ik vind deze dagen erg het ergste van de hele cyclus, onduidelijkheid! Maar wat is dat bruine slijm dan? Is dat geen voorteken van het feit dat je ongesteld gaat worden?

kuz

5. britt28

britt28 Actief lid

Jan 7, 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    ik ga voor je duimen! Laat je het vrijdag wel weten? We kunnen hier wel weer wat goed nieuws gebruiken!

kuz

6. britt28

britt28 Actief lid

Jan 7, 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg

Dat is zwaar ...... Ik kan me voorstellen dat je even je verhaal kwijt moet! Ik zou ook flink boos zijn! We denken aan je!

liefs en een knuffel

7. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Wie weet, wie weet. En ik keek ook gelijk nadat er negatief stond dus niet na de bewuste 10 minuten kijken. Gewoon binnen de 3 minuten. Maar ach ze zeggen op de site dat je niet naar de teststrook moet kijken bij de digitale hoor.
    Maar ik begrijp van jou dat er dus wel een streepje staat alleen zonder kleur. Hmmm ik ben een beetje kleurenblind weet niet of hij blauw was haha
    Dus gewoon afwachten en vrijdag of zaterdag weer testen. Ben al blij als er vandaag geen :evil: op bezoek komen joh!

8. lolli

lolli Lid

Nov 14, 2006
    60
    0
    0
    hoi Britt28

Bij mij lijkt het bruine bloed een voorbode te zijn voor de duivels, maar volgens mij kan ook dat zelfs beide kanten op.

9. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik herken dat wel, die dagen vanaf je NOD zit je bijna meer op de wc dan ergens anders. Hopelijk blijven de duiveltjes weg !

Bibu.

10. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

Jul 18, 2006
    405
    0
    0
    Sommige mensen verliezen wat oud bloed (het bruin dus) voor hun zwangerschap. Geen probleem dus. Ik vaak ook voor mijn ongesteldheid maar andere mensen niet.
    Maarja nieuwe/rood bloed is niet goed, dan is het toch echt game over.

11. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ja ik laa het zeker weten , wel zit ik erg te twijfelen omdat ik vorige maand hele rare menstruatie had had een koperspiraal en meestal was ik dan twee daagjes heel iets en dan barste het los maar vorige maand zete het niet door had ik eerst 4 dgn slijm en toen pas iets bloed , maar toen bleek dus dat het spiraal niet op zn plek zat als ik die slijm meereken ben i dus al 6 dgn overtijd of het komt doordat mn spiraal is verwijderd? was een koperspiral dus er zaten geen hormonen in heb altijd een cycles van 28 tot 30 dgn .....

12. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    nou, als ik durf, ga ik morgen ochtend testen. Als ik dan nog niet ongie ben natuurlijk. Ik houd jullie op de hoogte.

13. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Spannend Jikke, ben heel benieuwd! Hoop dat je een knal-positieve test hebt! :)

14. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hoop het ook. Mijn gevoel is positief, maar dat zegt natuurlijk NIX

15. britt28

britt28 Actief lid

Jan 7, 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    ik duim voor je!

kuz

16. Anz

Anz Actief lid

Dec 21, 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    He britt
    Ist bij jou nou al doorgezet?
    Ik vanochtend lekker thuis, m'ndochtertje heeft de waterpokken sinds gisteren....

17. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Jeetje dat je het zo lang volhoudt om niet te testen. Ik zou echt al 3 testen gedaan hebben... :D En mijn mannetje zou ook al 10 keer gevraagd hebben om een test.

Knap hoor!

18. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

Dec 18, 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Poeoeoeoe, ik ook hoor! Zou het liefst nu al testen, maar ja, ik weet dat dat geen zin heeft. Maar ik kan echt niet wachten! Vind het ook knap dat je het zo lang vol houdt.

19. Niet meer actief

Pfff ik begin ook al veeeel te vroeg met testen omdat ik nie kan wachten :)

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    he lies, ik hoop dat je binnenkort weer mag gaan testen en dan lekker een +++ in je handen houdt...

Share This Page