He Britt, misschien is 2007 wel echt jou jaar, ik duim voor je! Zelf zijn wij nu aan de klus en op de een of andere manier heb ik een goed gevoel. Andere keren dacht ik altijd dat het wel niet zou lukken maar nu voelt het anders maar ik durf het niet te hopen.
wat spannend allemaal hier. bij betekend oud bloed ook een voorbode op de ongi. maar mijn huisarts zei me ook dat het voor je menstruatie een opruiming van je baarmoeder kan zijn voor de zwangerschap, dus britt het kan nog alle kanten op. zie dat ik gelijk loop met een paar mensen hier. mijn ei is ook weer in aantocht, ik hoop zo dat ie rechts komt............. linker eierstok is niet zeker of ie doorgankelijk is en rechter weten we wel zeker omdat ik na een rechter ei al een keer zwanger ben geraakt alleen ging het toen met innesteling mis. spannend duss. groetjessss peggy
anz digitaal is leuk maar heeft meer hcg nodig dan de normale misschien dat dat het probleem is? groetjes las
@peggy, HOI PEGGY, HOE WEET JIJ NOU IN HEMELSNAAM AAN WELKE KANT JE EI KOMT? Ik ben erg benieuwd! Hoop dan maar voor jou dat ie aan de goeie kant komt... Voor iedere "broekgluurder/wcbewoonster/onderbroekensprieksters en tampontesters" : Heel veel suc6 en sterkte met het wachten! Liefs Lin
hoi linneke, dat voel ik. als ie rechts zit dan heb ik daar een dag heel erg pijn, zo pijn dat ik soms niet eens normaal kan gaan zitten en als ie links zit hetzelfde aan de linkerkant. ik weet dat ik daar gelijk in heb omdat ik bij iedere zwangerschap bij de eerste echo kon vertellen uit welke eierstok het eitje kwam en de echoscopiste beaamde dat dan. dus ik voel het gewoon door de pijn en aan welke kant die zit. groetjes peggy
Goeiemiddag dames, Ik ben niet zo vertrouwd met het plaatsen ( wel het lezen ) van berichten op forums maar je moet ooit de stap eens wagen hè. Ik ben een jonge dame van 23 en heb sinds 5/01 mijn eerste IUI achter de rug en zoals vele onder jullie in volle afwachting van wat er zal komen ( of niet!). Ik kon het eerlijk gezegd niet opbrengen om de laatste 123 pagina's door te nemen dus vraag ik het maar meteen. Zijn er dames die ervaring hebben met IUI? PFFF... mijn NOD is pas de 19de dus het wachten zal nog lang duren.... Nog een vraagje ,ik probeer er wel niet te veel illusies over te maken, maar deze ochtend had ik een stekende pijn in mijn onderbuik, is dat een goed of slecht teken? Groetjes Angeleke Btw aan iedereen een fantastisch 2007 toegewenst en dat al jullie dromen/verwachtingen mogen uitkomen!
@Angeleke.. Sorry, ben nog erg blue.. maar wat is iui precies? Iets van insiminatie? Wil je 't eens uitleggen, wat t inhoudt, wat je moet doen allemaal enzo.. Als je dat wilt, hoor! Én welkom hier... Stekende pijn kan van alles betekenen.. maar heb je dat normaal als je ongi wordt ook? Maar op een gegeven moment voel je elk pijntje kriebeltje en dingetje.. en zeg je.. "zou het dit.. zou het dan toch.. etc.." Dat kennen we hier bijna allemaal heel goed.. Daarom is dit forum ook zo fijn ... lekker alles bekletsen en bespreken! Hoop voor je dat je iui goed uitwerkt en dat je gauw zwanger zult zijn! Liefs Lin
@ angeleke ... als je in het hoofdmenu kijk staat daar: Vruchtbaarheidsbehandelingen. Hier vind je meer meiden die in de mmm zitten. Welkom trouwens.
Hoi Angeleke welkom! Ik hoop het dat het een goed voorteken is . Heb veel moeten bijlezen zeg! Zag dat iemand precies voelt van welke eileider het ei komt . Wat knap! Wel handig ook. Ik merk het werkelijk nooit, wij gokken maar heen. Meiden het was de bedoeling dat we positieve testen zouden hebben. Afspreken dat de volgende tests een streepje aangeven? Ik zit een beetje in de zenuwen voor vrijdag. Krijg dan inwendig onderzoek en ik weet niet wat ik kan verwachten. Zou er nog een beetje hoop zijn dat ik toch zwanger ben?! Durf eigenlijk niet meer te testen, maar de zijn nog steeds niet te bekennen. Heb wel veel meer afscheiding dan normaal. AAARGH...weet het niet meer! Ga maar even mijn bed in en liggen chagerijnen,m isschien helpt het. Knuffels
Zit nu een ruime week voor NOD en heb het alweer gehad met wachten. Alles, maar dan ook alles wat je voelt, brengt je in twijfel. Terwijl het pas 1e ronde na miskraam is, dus kans is maar erg klein dat het raak is. Maar wie weet?!?
Hey meiden! Nou ik lees nog wel mee hoor maar ben nie zo spraakzaam...komt wel weer richting eisprong Is nu nie zo spannend meer voor mij vandaar. Ik zag wel dat het bij sommige heel spannend is Gabybaby meis ik hoop zo voor je dat het wegblijft verders! [-o< Noor28 nog bedankt, baal baal ja maar ach nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik maar Peske jij had het over opruimen van je baarmoeder wat je wist van je huisarts...misschien weet jij dit ook wel: Wat ik me weleens afvraag ik heb zo weinig ongi...veel bruin en bijna geen rood...is dat wel goed? Wordt je baarmoeder dan wel goed gereinigd of is dat juist niet goed want is dat dan misschien de reden dat het niet lukt om zwanger te raken ofzo? Wie o wie weet dit?
Haha bedoel ook twee streepjes. Jannes het kan alle kanten op gaan. Een kennis van mij is ook in de eerste ronde na mk zwanger geworden. Haar menstruatie bleef uit, maar de tests waren negatief, werd pas positief na 4 weken. Blijf hoop houden.