NOD Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fransje77, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hoop altijd.. maar ik ga er niet op rekenen. Kan het alleen maar meevallen. Toch?

@Salsabine: ik had na het stoppen met de pil ook veel minder menstruatie en weinig rood bloed. Hier op het forum hebben meerder dames dat. Ik ben al ooit zwanger geworden, dus kan geen kwaad hoor.
    Hoe lang ben je gestopt met de pil? Wellicht moet het gewoon even weer op gang komen...

2. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ben niet aan de pil geweest ik had het Mirena spiraal en dat heb ik in Augustus laten verwijderen.
    Tot vorige maand had ik normale menstruatie, behoorlijk heftig zelfs maar vorige maand net als deze maand...duurt 2 dagen ongeveer en is minimaal en veel bruin en weinig rood.

Zou ik het moeten navragen bij de HA of denk je dat dit niet erg hoeft te zijn? Jij had dit ook en je bent daarna alsnog zwanger geraakt?

3. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Update: Ondanks alle rare gevoelens/krampjes nog steeds niets begonnen ;) mooi wit tamponnetje.
    Hmm ga ik toch nog een klein beetje hoop krijgen :D

4. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hier ook nog steeds geen ongi... maar ook een negatieve test vanmorgen...
    Vaag.

5. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Vaag dat je een negatieve test had of was je test vaag? ;)

6. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    hoop voor je dat het er toch nog in zit....
    heb vandaag ook getest, 2 dagen te vroeg, ook negatief.....
    Maar blijf gewoon hopen, ik voel me gewoon zwanger! :)

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hmm, lekker duidelijk van mij jah...
    Nee de test was niet vaag, die was super wit...
    Vaag dat ik nog niet ongi ben en niet die klachten heb maar ook niet zwanger ben volgens de test. Maar ik las net al hier dat het bij sommigenpas na een week een positieve test heeft. Dusmisschien hoor ik daar ook bij? Hoop het! Maar ik denk het niet.

8. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Oh oh spannend hoor meiden! Gaby, kikki en Marieke Ik duim voor jullie :thumup:

Hier snap ik er ook niks van...volgens mij ben ik al zo goed als van de ongi af...is gisterochtend begonnen :(
    Was zo minimaal en nu had ik net mn tampon eruit... 1 streep bruin met paar stipjes rood en verder hardstikke wit...nou ja zeg das toch niet normaal :(: :(:

9. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    vaag hè? Ik heb ook wel eens een ongi van 1 dag gehad, maar ook wel van 10 dagen... gelukkig zijn dat soort rare ongis zeldzaam... Maar het blijft raar. Geen enkele cyclus is volgens mij gelijk.

10. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Nee maar vooral omdat ik eerder altijd normal ongi's had tot vorige maand.
    Weet je hoe verrot het is om dan een tampon erin en eruit te krijgen :(

aaauuuwwcchh :)

Wat betekent het uberhaupt als je overwegend oud bloed hebt en waar komt dat vandaan? van vorige maand nog ofzo? iieuw :(

11. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Misschien toch nog een kansje deze maand dan? Wie weet! Hoop het voor je

12. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    oud bloed is volgens mij gewoon opruimen van je baarmoeder. maar waarom dat er soms wel komt en soms niet? geen idee

13. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    ik had dat vorige maand ook zo weinig bloed, echt akelig he met die tampons dan.
    Deze maand is weer het net als gewoon.
    Volgens mij is dat bruine bloed inderdaad echt oud bloed en dat kun je dus ook gewoon hebben als je toch zwanger bent.

14. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Zou het wel willen maar ik las dat als er rood bij zit dat het zowieso niet kan dusssss :(

Oh meis wat ga jij nou doen? vind het zo spannend voor je :)

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden

Hier nog druk aan de klus!
    Ik verwacht morgen of vrijdag mijn eitje!
    Het is spannend voor een aantal meiden!
    Mijn duimen draaien op volle toeren door en hoop dat jullie snel een positest in handen hebben! succes [-o< [-o<

voor de meiden waar de rotte :evil: :evil: weer doorgebroken zijn een hele dikke knuff vanuit hier!

Voor de klussers heel veel klus plezier!

Liefs Pearly

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik kom even gluren of er nog wat September mama's aan zitten te komen! Het lijkt er wel op :) Iedereen succes met wachten!

17. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Hallo! deze cyclus is inmiddels 37 dagen! Normaal 35 dagen maximaal! gisteren dacht ik dat ik ongesteld werd (ben al twee weken ziek, moe, misselijk, overgeven en vooral misselijk als ik ga verzitten) echter, vanaf gisteren alleen beetje bruin slijm verloren. Niet op het inlegkruisje te zien, alleen op het toilet papier! Gisteren ochtend nog getest, negatief!
    Wat moet ik nu doen / denken?

18. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi meiden,

Ik ga lekker naar huisje toe. Ben helemaal kapot (nee zie ik niet als een symptoom anders zijn mijn collega's -allemaal mannen- ook zwanger, we zitten omstebeurt te gapen).

Zal er wel vroeg inliggen vanavond en hopelijk morgen opstaan zonder duveltjes ;)

Jullie allemaal sterkte en succes en vooral een fijne avond.

Liefs,

Gaby

19. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Wat zijn er toch veel 'bruin' - verhalen deze maand. Anders nooit!

Klinkt vaag maar de meiden die een bruin-verhaal hebben weten wel wat ik bedoel ;)

We hebben nog kans... zolang het maar niet rood is he!

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik had voor mijn NOD ook bruin en zelfs daarna nog een ben gewoon zwanger! Vandaag vanwege wat kleine drupjes rood een echo gehad en frummel zat heerlijk op zijn plek, was prima op grootte en zelfs het hartje leek al te kloppen..... Dus ondanks bruin kun je zwanger zijn

Deel Deze Pagina