Gefeliciteerd zeg! Super! Vast heel bijzonder om te zien! Wanneer zou ik opnieuw kunnen testen! Brigitte, geniet van je zwangerschap!
salsabine, heb je al getest deze maand? toen ik mijn miskraam kreeg in november had ik eerst ook dat bruin verlies en heb het daarom aan mijn ha gevraagt. die zegt dat zolang je geen erg bloed verlies hebt en stolsels dat dan nog alles mogelijk is. ik begon toen wel na drie dagenheel heftig te bloeden. ik had deze maand ook een kortte ongi maar wel met de nodige hoeveelheid. als je het niet vertrouwd is de enige mogelijkheid om gewoon een test te doen dan weet je het zeker. groetjes peggy
Hallo meiden Jeetje was is het spannend hierzo zeg! Maar we gaan voor de posi testjes he! Mijn dag is rot begonnen had me ruim verslapen, niks erger om je dag zo te beginnen, dit is mn 2de nacht al dat ik haast niet geslapen heb, maar hopelijk ben ik nu zo moe dat ik vanavond als een blok in slaap ga vallen. Morgen wordt er een begin gemaakt in de tuin, alle planten gaan er uit dus zal een hoop licht ktijgen, ben erg beniewd En de eerste week van feb komen me openslaande deuren met ramen tot aan de vloer, dus nog meer licht! Weet niet eens of jullie het wel boeiend vonden dat ik dit vertel, misschien wat afleiding voor de spannende momenten. Nou hier verder niks bijzonders, bijna weer een dag voorbij zal ik maar denken Liefs ikke
dag dames, Ik ga verhuizen naar februari. Vandaag zijn de gekomen vroeger dan verwacht. Succes allemaal en hoop jullie niet in februari terug te zien. Liefs essiee
Lieve Essie, K** zeg! Geen andere woorden voor. Enige ienimininininini pluspuntje dat je een korte cyclus hebt gehad dus snel weer kan proberen. Maar ja daar wil je natuurlijk nog helemaal niet aan denken meis. Veel sterkte! Liefs, Gaby
Hallo allemaal! Ik zit op de wachtbank.. Maar verwacht er niet veel van. 1 x geklust op misschien de dag van de eisprong of twee dagen te laat? Ik weet niet hoe m'n cyclus nu is..
@GabyBaby: èn? Is er iets veranderd in je situatie? Hoop zo dat er geen s zijn... Dan ga je vrijdag nog n keer testen right? @alle bruin-storys... hoe is het nu? @ alle witte ob's (tampontesters) en broekgluurders: nog steeds niks? Hoop het zo voor iedereen dat er geen bloed komt, alleen dikke PLUS/2 strepen! @ iedereen gewoon allemaal heel veel geluk, sterkte en suc6! Liefs Lin (die 't wachten ook meer dan beu is...)
Volgens mij staat m'n ei op springen! Een beetje eerder dan verwacht...ben dan ook blij dat ik hem voel. Gisteravond, na het ontdekken van rekbare afscheiding, meteen geklust en strakjes nog maar even .
Weer een hoop te lezen zeg.. Weer spannend voor een hoop meiden! Balen voor degene met duivels..een dikke knuffel! Hier nog hard klussen...
hoi dames, heb vanmiddag om 17.00 uur getest en daar kwamen 2 dikke strepen tevoorschijn. ZWANGER! voorgevoel was toch goed. Ik heb geen bruin verhalen te vertellen. Helemaal nix ook geen roze afscheiding. Ik ga naar de september-mama's heelveel succes voor een ieder die nog bezig is. Liefs, Jikke
Hoi hoi, Gefeliciteerd Jikke, veel plezier bij de september mama`s. Ook hier nog steeds aan de klus, had vandaag een tweede streepje op de ovu test, welliswaar vaag maar voor de zekerheid lekker aan de klus. Knuffel voor iedereen, Bibu !
@Jikke: Tige lokwinske, famke, in hiele goeie tiid tawinske en dot alles mar goed gean mei! Wot leuk ek foar de oare bern.. san lyts broerke of suske dr by! \/ (sorry, myn friesk is net sa goed..) Leafs fan Lin
@ovulatie-test gebruikers: Hoevaak gebruiken jullie nou zó'n staafje? En als je je cyclus niet weet, dan wordt t een dure grap, om een hele poos te testen... Of alleen als je 't voelt of rond de tijd dat je het uitgerekend hebt? Of kan je ze dus lleen gebruiken als je je cyclus een beetje weet? Alvast bedankt.. Liefs lin (die alles in de strijd wil gooien..)
gefeliciteerd ! ik ben nu ook al 3 dgn overtijd maar heb al twee negatieve testen terwijl ik ook al wel symtonen heb hoop dat je me aansteekt
avel eeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke proficiat, strooi jij wat positief hcg over ons, m'n temp blijft dalen......
linneke als er geen licht streepje is dan om de 2 dagen , als er een licht streepje is elke dag, maar ja kan aan je calculator en temp veel zien ,als temp zakt een test doen